Caz falan hak getire iki dakka akıl önde konuşulsun yeterEskiden buralar böyle değildi doktor. Caz konuşulurdu, şarap tavsiyeleri verilirdi, Avrupa turları paylaşılırdı. Bu Vag forumun havasını değiştiriyor.
Caz falan hak getire iki dakka akıl önde konuşulsun yeterEskiden buralar böyle değildi doktor. Caz konuşulurdu, şarap tavsiyeleri verilirdi, Avrupa turları paylaşılırdı. Bu Vag forumun havasını değiştiriyor.
Dur müdür allasen sen de hemen acar zabıtalar gibi mühürleme peşindesin he. Seviyeli sohbet sürüyor işte ne güzel. Evet, Passat premium değildir %89,7 hemfikir olduk gibi. Şimdi onu süslüyoruz.e ben konuyu kapatayım mı anlamadım iyice çizgisinden çıkmış
Kimse de premium demiyor ha ben trollugune oy verdim beni saymayınBunca sayfadır Passatın premium olmadığının kanıtlanması için çabalanması da apayrı bir olay.
Biri ben şaşırdın demiSu evet premium’u secen 10 kisi kim cok merak ettim ausuahxhsjshxhhshs
Biri ben şaşırdın demi
Ayip ayip
elalem 100 kere vuruyo biz bi kere vurduk auuuuuu ne auuuuu
Bunun satis sonrasi hizmetle alakasi yok ki Neticede o araci alan insan servisinin yasadigi yerde olmadigini bilerek aliyor. Turkiye’de bu konuda maalesef erisim sikintisi var, premium markalarin da 81 ilde servis acma gibi bir durumu yok. Delphin otellerinin sahibi var Tolga Comertoglu. Aventador ve Bentley’i vardi servis icin Antalya’dan cekiciye yukleyip İstanbul’a gonderiyordu araci.
Turkiyedeki durumu bilmiyorum, kendi yasadiklarimdan ornek vermem gerekirse, 4 yildir ford ka 10 yildan fazladir bmw kullanicisiyim bunun disinda volvo ve honda deneyimim oldu, neyse konuya doneyim bulundugum sehirde 5 tane yetkili ford servisi var, hepsine de gittim, hicbirinden memnun olmadigim icin fordu 350 km uzaktaki servise goturuyorum. Memnun olmamamin sebebi, ilgisizlik, yeterince bilgilendirilmemek vs, bununla ilgili merkezlerine de sikayette bulundum ama duzelmeyecegini de gordum. Ayrica ford ikame arac vermiyor, kapidan teslim servisi yok, serviste bir tane bile ingilizce bilen yok (servis muduru biliyormus ama kendisini hicbirzaman mekanda gormedim)
Bmw servisinin nerede oldugunu bilmeme bile gerek yok, kapiya geliyor, ikame arac birakiyor, arabami aliyor, istedigim saatte de teslim ediyor. Herhangi bir degisen parca durumunda yeterince bilgilendirildigimi dusunuyorum, kapidaki guvenlik dahil olmak uzere hepsi ingilizce konusuyor (butun avrupa icinde ozgurce istedigim servise derdimi anlatabilecek olmak guven veriyor) Bence servisin sayisi degil niteligi daha onemli, bilmiyorum siz ne dusunuyorsunuz
Biri de benimSu evet premium’u secen 10 kisi kim cok merak ettim ausuahxhsjshxhhshs
%90 ayni fikirde olupta tartismak cok guzel
-premium degil
-evet bence de degil
-ama hala tartisiyoruz
-cunku premium degil