Passat Premium mu ?

Passat Premium mu?

  • Evet premium

    Kullanılan: 10 9.8%
  • Hayır premium değil

    Kullanılan: 92 90.2%

  • Kullanılan toplam oy
    102
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tartışmaya az çok baktık. Diyeceğim şu ki bir mal kalitesini her zaman gösterir oturup bu iyi diye ikna etmeye çalışıyorsan zaten orada bir sorun vardır :)
Premium kavramı kişiden kişiye değişen bir kavramdır. Artık motor,şanzma,donanım teknolojileri çok gelişti ve çok benzer kıvamda bu yüzden ben yumuşak malzeme zımbırtısını geçiyorum mobilya almıyorum sonuçta o da bir yere kadar bu yüzden ilk dikkat ettiğim şey süspansiyonlarıdır. Hem konfor hem tutuş sunuyorsa bir araba o premiumdur benim için şuan b sınıfı premium fiesta ya diyebilirim
A4 ün premium mu diye sorgulayanlar olmuş. A4 d sınıfının kralıdır. Harika süspansiyonları çok iyi yalıtımı var. Passat ı bilmem kullanma ama arteon kullandım güzel arabadır ama a4 ün yanına yaklaşamaz.
Bmw ve güçlü motor mevzusu da bence arkadan itiş olmasından geliyor. Arkadan itiş güçsüz motorlarda çok da iş yapmıyor.

Premium kavraminin kisiden kisiye degistgine katilmiyorum, bence kavram markalarin kendi vizyonu, misyonuyla alakali, ama bizim halkimiz cok para verdim premium, yada ici yumusak o zaman premium gibi anlamlar yuklemeye basladi, bence kavram ortada ve yurtdisinda premium derseniz duyamayacaginiz bir araba varsa o da vw araclaridir.. kendini halk araci diye adlandiran bir markaya premium diyen bence bizimle birlikte birkac ortadogu ulkesi cikar birde vw sponsorlugu alan birkac oto yayincisi..
 
E tamam ne yapsin ki adamlar, bir yerden kisacak ki para kazanacak. Ortak parca kullanmak dandik uretmek anlamina gelmiyor ki ? Ben de bakiyorum Giulietta’ya Egea ile bir suru ortak parcalari var. Ama bunun icin adamlari ne diye elestirecegim ? Ulan ici Fiat’in aynisi der geceriz en fazla. Ama bu mantikla bakarsan arabayla gezememen lazim, cunku dunyada binecek araba kalmiyor. Rolls Royce dedigin araba bile Bmw motoru kullaniyor.
Ortak parcaya karsi degilim ama premiuma oynamak istiyorsan dinamiklerinle mekaniklerinle biraz ayrilman lazim, seat skoda ile ayni sase sanziman motoru audiye koydugunda ben sahsen soguyorum, sadece motor olsa yada sadece sanziman olsa kabul edilebilir bence, ayni aracin izolasyonu artirilmis, ic trimleri degistirilmis hali gibi geliyor, boyle olunca da arac benim gozumde itibarini kaybediyor. yani ortak parca kullan hobi olarak gene kullan ama ayni araci susleyip satma demek isterdim CEO'suna :)
 
Arkadaşlar anladığım kadarıyla herkesin premium anlayışı ayrı. Kimisi illaki süspansiyon diyor, ben marka ve model algısı diyorum, kimisi de iç mekan kalite konfor diyor. Belli ki anlaşamayacağız. Sadece konuyu anlatırken mobilyası iyi, süslü seat (ki seat kullanıcısı arkadaşlarımız da vardır illaki forumda), süspansiyona bakan arkadaşlara conta fetişisti gibi konuşmalarla kalpler kırılmasın.
 
Premium değildir. Premium arabanın kalitesinden veya kullanışlılığından çok malzeme kalitesi ve fiyatlandırması yüzünden premium olur. Örneğin passat bmw 5’in opsiyonel gerçek derisi veya ses sistemi gibi bir donanım sunmaz ve buda onun fiyatını ve kalitesini belli bir seviyede tutar.
 
Ortak parcaya karsi degilim ama premiuma oynamak istiyorsan dinamiklerinle mekaniklerinle biraz ayrilman lazim, seat skoda ile ayni sase sanziman motoru audiye koydugunda ben sahsen soguyorum, sadece motor olsa yada sadece sanziman olsa kabul edilebilir bence, ayni aracin izolasyonu artirilmis, ic trimleri degistirilmis hali gibi geliyor, boyle olunca da arac benim gozumde itibarini kaybediyor. yani ortak parca kullan hobi olarak gene kullan ama ayni araci susleyip satma demek isterdim CEO'suna :)

Dinamiklerini ayni mi saniyorsunuz gercekten ? Yani bir Leon ile A3’un ayni sekilde yok tuttugunu, altyapi konumlandirmalarinin ayni oldugunu mu dusunuyorsunuz :) ?
 
Premium kavraminin kisiden kisiye degistgine katilmiyorum, bence kavram markalarin kendi vizyonu, misyonuyla alakali, ama bizim halkimiz cok para verdim premium, yada ici yumusak o zaman premium gibi anlamlar yuklemeye basladi, bence kavram ortada ve yurtdisinda premium derseniz duyamayacaginiz bir araba varsa o da vw araclaridir.. kendini halk araci diye adlandiran bir markaya premium diyen bence bizimle birlikte birkac ortadogu ulkesi cikar birde vw sponsorlugu alan birkac oto yayincisi..

Premium dediğimiz markalarda altyapı zaten direk çok iyi oluyor. Bende diyorum ki normal bir marka ile premium bir markanın d sınıfı araçlarını alalım. Normal markanın arabası sürüş kalitesi,yalıtım gibi bir çok konuda daha başarı ile ise hangisinin premium olduğunu sorgularım.
Premium dediğimiz kavram bana çok boş geliyor açıkcası. Kaliteli,kalitesiz veya iyi kötü olarak ayırmak daha mantıklı bence.
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan
Dinamiklerini ayni mi saniyorsunuz gercekten ? Yani bir Leon ile A3’un ayni sekilde yok tuttugunu, altyapi konumlandirmalarinin ayni oldugunu mu dusunuyorsunuz :) ?
tamamen ayni degil, ama audi A3, seat leon, hatta skoda yeti bile kullanirken, eskiden sahip oldugum golf'u hissediyorum. belki de psikolojiktir bilemem :)
 
Premium dediğimiz markalarda altyapı zaten direk çok iyi oluyor. Bende diyorum ki normal bir marka ile premium bir markanın d sınıfı araçlarını alalım. Normal markanın arabası sürüş kalitesi,yalıtım gibi bir çok konuda daha başarı ile ise hangisinin premium olduğunu sorgularım.
Premium dediğimiz kavram bana çok boş geliyor açıkcası. Kaliteli,kalitesiz veya iyi kötü olarak ayırmak daha mantıklı bence.
premium pazarlama oyunu, bence de ici bos bir kavram.. ama model bazinda premium mudur diye tartismanin bence anlami yok, araba alirken sadece 1,5 tonluk bir madde almiyoruz, satis sonrasi hizmetleri de satin aliyoruz, butunuyle bakmak gerekiyor, satis sonrasi hizmette avrupada premium olanlarla olmayanlar arasinda buyuk fark var. Tanidigm guvendigim ustam olsa, parca tedarigi icin zamanim olsa, premium yada degil hic onemsemem acikcasi
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Passat, Mazda 6 nın yanına bile yaklaşamaz bence,
krom jant sadece escalade ye yakışır sanardım ama öyle değilmiş :)
Design_gallery_905x515_1.jpg
Design_gallery_905x515_6.jpg
Mazda-6-2018-UK-price-specs-935042.jpg
Design_gallery_905x515_7.jpg
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve by
Premium kavraminin kisiden kisiye degistgine katilmiyorum, bence kavram markalarin kendi vizyonu, misyonuyla alakali, ama bizim halkimiz cok para verdim premium, yada ici yumusak o zaman premium gibi anlamlar yuklemeye basladi, bence kavram ortada ve yurtdisinda premium derseniz duyamayacaginiz bir araba varsa o da vw araclaridir.. kendini halk araci diye adlandiran bir markaya premium diyen bence bizimle birlikte birkac ortadogu ulkesi cikar birde vw sponsorlugu alan birkac oto yayincisi..

Passat segmentinin lider araclarindan biridir ancak kesinlikle premium falan degildir. Yani mevzu buralara nasil geliyor hic anlamiyorum. Zaten baslikta Passat’tan baska her sey konusuldu. Akli basinda bir vw kullanıcısı boyle abuk subuk tartismalara girmez. Bir arac ic mekanda bilmem hangi malzemesi yumusak diye, motor hacmi ve ulkenin vergi kosullarindan dolayi fiyati yuksek diye premium olmaz.
 
Marka adı halk arabası olan markayı premium diye tartışmak bizim ülkeye ait bir ata sporu herhalde... Salın şu motor hacmi(mtv), yakıtı ve piyasası için alınan, sadece Türkiye de ''kıırraaalll araba yannız'' denilen arabaları. Koskoca forum kaç sayfa emek harcamış bu olaya.Yazıklar olsun..
 
premium pazarlama oyunu, bence de ici bos bir kavram.. ama model bazinda premium mudur diye tartismanin bence anlami yok, araba alirken sadece 1,5 tonluk bir madde almiyoruz, satis sonrasi hizmetleri de satin aliyoruz, butunuyle bakmak gerekiyor, satis sonrasi hizmette avrupada premium olanlarla olmayanlar arasinda buyuk fark var. Tanidigm guvendigim ustam olsa, parca tedarigi icin zamanim olsa, premium yada degil hic onemsemem acikcasi
Satış sonrası hizmet diyoruz mesela yaşadığım şehir de bmw nin ne sanayi de ne de yetkili servisi var. Bakım için çevre illere gidiyor tanıdıklarım şimdi bu satış sonrası hizmeti sunmadığı bmw yi mi yoksa borusanı mı suçlamamız lazım. Bu yüzden satış sonrası olayı markadan çok satan adamın elinde ondan o kısıma yeterince dikkat etmiyorum.
 
Satış sonrası hizmet diyoruz mesela yaşadığım şehir de bmw nin ne sanayi de ne de yetkili servisi var. Bakım için çevre illere gidiyor tanıdıklarım şimdi bu satış sonrası hizmeti sunmadığı bmw yi mi yoksa borusanı mı suçlamamız lazım. Bu yüzden satış sonrası olayı markadan çok satan adamın elinde ondan o kısıma yeterince dikkat etmiyorum.

Bunun satis sonrasi hizmetle alakasi yok ki :) Neticede o araci alan insan servisinin yasadigi yerde olmadigini bilerek aliyor. Turkiye’de bu konuda maalesef erisim sikintisi var, premium markalarin da 81 ilde servis acma gibi bir durumu yok. Delphin otellerinin sahibi var Tolga Comertoglu. Aventador ve Bentley’i vardi servis icin Antalya’dan cekiciye yukleyip İstanbul’a gonderiyordu araci.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Marka adı halk arabası olan markayı premium diye tartışmak bizim ülkeye ait bir ata sporu herhalde... Salın şu motor hacmi(mtv), yakıtı ve piyasası için alınan, sadece Türkiye de ''kıırraaalll araba yannız'' denilen arabaları. Koskoca forum kaç sayfa emek harcamış bu olaya.Yazıklar olsun..
Eskiden buralar böyle değildi doktor. Caz konuşulurdu, şarap tavsiyeleri verilirdi, Avrupa turları paylaşılırdı. Bu Vag forumun havasını değiştiriyor.
 
Satış sonrası hizmet diyoruz mesela yaşadığım şehir de bmw nin ne sanayi de ne de yetkili servisi var. Bakım için çevre illere gidiyor tanıdıklarım şimdi bu satış sonrası hizmeti sunmadığı bmw yi mi yoksa borusanı mı suçlamamız lazım. Bu yüzden satış sonrası olayı markadan çok satan adamın elinde ondan o kısıma yeterince dikkat etmiyorum.
Turkiyedeki durumu bilmiyorum, kendi yasadiklarimdan ornek vermem gerekirse, 4 yildir ford ka 10 yildan fazladir bmw kullanicisiyim bunun disinda volvo ve honda deneyimim oldu, neyse konuya doneyim bulundugum sehirde 5 tane yetkili ford servisi var, hepsine de gittim, hicbirinden memnun olmadigim icin fordu 350 km uzaktaki servise goturuyorum. Memnun olmamamin sebebi, ilgisizlik, yeterince bilgilendirilmemek vs, bununla ilgili merkezlerine de sikayette bulundum ama duzelmeyecegini de gordum. Ayrica ford ikame arac vermiyor, kapidan teslim servisi yok, serviste bir tane bile ingilizce bilen yok (servis muduru biliyormus ama kendisini hicbirzaman mekanda gormedim)

Bmw servisinin nerede oldugunu bilmeme bile gerek yok, kapiya geliyor, ikame arac birakiyor, arabami aliyor, istedigim saatte de teslim ediyor. Herhangi bir degisen parca durumunda yeterince bilgilendirildigimi dusunuyorum, kapidaki guvenlik dahil olmak uzere hepsi ingilizce konusuyor (butun avrupa icinde ozgurce istedigim servise derdimi anlatabilecek olmak guven veriyor) Bence servisin sayisi degil niteligi daha onemli, bilmiyorum siz ne dusunuyorsunuz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve by
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...