Eğri oturup doğru konuşalım, çok canlı bir motora sahip olabilir veya güzel viraj alma hissiyatı yaratabilir. Lakin bir spor araba değildir kendisi. Böyle allanırılıp pullandırılmaması gerekiyor. Gerçekten yüksek sorumluluk isteyen bir araç, kullanımı ve hakimiyeti zor olduğunu düşündüğüm için özendirici yazıları kınıyorum. İstediği kadar kilit barındırsın aracın boyu BMW 5 serisi kadar yüksek(belki daha yüksek) olunca yanal G lerden dolayı üstüne binen tork artıyor ki bu torkta yüksek hızlarda arabanın kontrolünü inanılmaz derecede zorlaştırıyor. Türkiye'de fiyatlardan ötürü biraz rağbet görebilecek bir araç, kendi fikrimi dile getirmem gerekirse bu araç yerine manuel bir scirocco çok daha keyif verici olur. Şimdi yazacaksınız ESP full kapanıyor diğerinde kapanmıyor hani eğlence diye? Buna cevabım o ESP sizi tutmazsa GTI yı tecrübesiz ve gazlama hevesli kullanıyorsa sonuçlarının kötü olabileceğidir. Unutmayın insan en çok güvendiği an kaza yapıyor. Eğer düz yolda gazlayacaksanız 320i geçmekse hedefiniz tamam. Fakat virajlı yollarda bir miata sizi avlayacaktır kusura bakmayın. Sadece top gear vs izleyerek te karar vermeyin aracınıza, sonuçta kıyafet alırken bile 3 kez deniyorsunuz araba alırken de mutlaka test sürüşü yapın. Son olarak kimsenin canını tehlikeye atmayın güvenli sürüşler