Allahım sabah sabah daha kargalar kendi mokunu yemedi durun gece devam edelim lan
Enerji yok su an ahdhahaha
Enerji yok su an ahdhahaha
Aradaki 80 bin tl'lik fark araclarin uretiminden degil vergiden kaynakli. 80 bin lira fark olup dragda nasil geri kaliyor derseniz, hem dsg farki olup hem 100 kg hafif olup en acemi testerin elinde bile her pist suresinde nasil oluyor da golfr r daha geride sure cikariyor diye sorsam buna da 80 bin lira fark cumlesini kurabilir misiniz ? Burada nasil ki focus rs golf r'dan daha konforludur diye bir iddiada yahut en ufak imada bulunmyorsak bu iki aracin altyapisal farkliligini ve ustunluklerini de tartismak sacma olur. Sen dsg avantaji var dersin, oburunde de cok daha iyi calisan awd avantaji var. Koltuklar yuksek cop demissin, bir hothatchi dusun ki zorladiginda kafadan aca aca gidecek altyapiya mi sahip olur hic sorusunu sormuyorsunuz. Farkindaysaniz sizler sacma sapan mantiklarla kiyaslamaya girmeden evvel bunlarin hic birini soylemedik. Arkadas hadi kompakt standart c ligini anliyorum, orada golf'un rakiplerinden daha ustun olma konusunu da anliyorum hak da veriyorum ama bari sunu hothatch ligine indirmeyin. Bu iki arac arasinda Turkiye sartlarinda alinabilir olan her turlu golf r ama yurt disina ciktiginizda yani fiyatlar adaletli hale geldiginde hangisinin tercih edildigi de ortada.
Cunku aracin agirligi fazla, karmasik bir yapida diferansiyel kullaniyor. Standart araclarda 100 kusur kiloluk farki baska sekillerde amorti edebilirsin ama hothatch, supercar gibi liglerde saniyelerin onemli oldugu bu ligde bu agirligi telafi edemezsin hem de manuel vitesle. Zaten bu aracin pist suresi kasma gibi bir amacla uretilmedigini uretici firma da acikliyor. Pist suresi icin guncel rs'den 150 kg daha hafif olan rs500 cikarilacakti ama o proje simdilik askiya alindi. Bu makinanin uretimi tamamen surus zevki uzerine odakli.Hocam saygı duyuyorum görüşünüze. Ve katılıyorum da. Fakat neden Nurburgring gibi bir pistte 8 sn gibi fark oluştu bilginiz var mı. Ben çok daha fazla ve 7 dk nın altı beklerdim şahsen
Bence rs, type r falan biraz daha süspansiyon sertliğini yumuşatsa ve bu sayede daha günlük olsa o zaman gerçekten efsane olacak. Bu şekilde çok lüks oyuncak
Ama o zaman da bu tarz surus bekleyen musteri kitlelerini kaybedecekler. Cunku konforu biraz daha arttirisan mecbur o surus hissini daha asagi cekmis olursun. Otomobiller birbirinden farkli uretilmeli, simdi standart bir focus'u tipki mondeo'da yaptiklari gibi konforlu piyasaya surseler o zaman suanki surusu seven ve bekleyen musteri kitlesini kaybeder. Otomobiller mumkun oldugunca birbirinden uzak benzerliklere sahip olmali ki her karakterde musteri ona gore araba bulabilsinBence rs, type r falan biraz daha süspansiyon sertliğini yumuşatsa ve bu sayede daha günlük olsa o zaman gerçekten efsane olacak. Bu şekilde çok lüks oyuncak
fart fart dediğiniz şanzıman sesi ise yaş kavrama olduğunu belirteyim,sorun çıkarmayan hanyTürkiye şartlarında zaten bu karşılaştırmanın hiç bir anlamı yok. RS'in vergiden dolayı müthiş bir dezavantajı var. Yurtdışında bu arabalar hemen hemen aynı fiyatta. O yüzden tüm siteler/kanallar RS'i seçiyor. Türkiye'de kusura bakmasın ama fiyatını karşılamıyor RS. Eğer Golf manuel satın alınabilseydi benim için bu testin galibi Golf olurdu ama şu haliyle ikisi de kaybeden benim gözümde. Golf alıp da fart fart sesi dinleyecek değilim Gider Type-R falan alırım. Gerçi onun da tipi bozuk sesi yok. Piyasada düzgün hothatch yok yav. Cupra da dsg
Çoğu kesim hem gazlayıp hem konfor iç mekan istiyor.Ama o zaman da bu tarz surus bekleyen musteri kitlelerini kaybedecekler. Cunku konforu biraz daha arttirisan mecbur o surus hissini daha asagi cekmis olursun. Otomobiller birbirinden farkli uretilmeli, simdi standart bir focus'u tipki mondeo'da yaptiklari gibi konforlu piyasaya surseler o zaman suanki surusu seven ve bekleyen musteri kitlesini kaybeder. Otomobiller mumkun oldugunca birbirinden uzak benzerliklere sahip olmali ki her karakterde musteri ona gore araba bulabilsin
dediğinizde haklısınız ama ozamanda napıcam rs'i ? type r varken ? birkere focus rs in türkiyede satması imkansızAma o zaman da bu tarz surus bekleyen musteri kitlelerini kaybedecekler. Cunku konforu biraz daha arttirisan mecbur o surus hissini daha asagi cekmis olursun. Otomobiller birbirinden farkli uretilmeli, simdi standart bir focus'u tipki mondeo'da yaptiklari gibi konforlu piyasaya surseler o zaman suanki surusu seven ve bekleyen musteri kitlesini kaybeder. Otomobiller mumkun oldugunca birbirinden uzak benzerliklere sahip olmali ki her karakterde musteri ona gore araba bulabilsin
iyice fark açılır .d powershifti kullandım,çift kavramayla uzaktan yakından alaksı yokBiri manuel biri dsg, ikisi de manuel olsun demişsiniz de ikisi de otomatik olsun fark iyice açılır diye korkmayın
fart fart dediğiniz şanzıman sesi ise yaş kavrama olduğunu belirteyim,sorun çıkarmayan hany
Ben standart bir binekte bile bunu aramayan bir musteriyim ki hothatch de bunu hic aramam. Bir hothatch'i gordugumde surusune gectigimde tavirlariyla sesiyle zorluguyla beni ugrastirmali, avuclarimin icini terletmeli, bana daha erkeksi duygular hissettirmeli. Simdi benim gibi dusunen ve isteyen bir cok musteri kitlesi var hele ki hothatch liginde. Zaten o sebeple hothatch ruhu diye bir motto cikarildi piyasaya.Çoğu kesim hem gazlayıp hem konfor iç mekan istiyor.
"Gazlamayı seven müdür arabası"
bence assetto nun dediği doğru RS Karda veya ormanda felan kulllanılır,rally aracına çok uygun.Megane RS çok uygunBen standart bir binekte bile bunu aramayan bir musteriyim ki hothatch de bunu hic aramam. Bir hothatch'i gordugumde surusune gectigimde tavirlariyla sesiyle zorluguyla beni ugrastirmali, avuclarimin icini terletmeli, bana daha erkeksi duygular hissettirmeli. Simdi benim gibi dusunen ve isteyen bir cok musteri kitlesi var hele ki hothatch liginde. Zaten o sebeple hothatch ruhu diye bir motto cikarildi piyasaya.
Turkiyede bu aracin vergiden kaybettigini soyledik. Ama motorun tokat yemesi gibi bir durum soz konusu degil zira oyle bisi olsaydi manuel golf r'in da dragda gecmesi gerekirdi. Megane ve typer kadar dogalligi focus rs veriyor ama onlarin yaninda surus eglencesi de vaadediyor. Sen hem yanlayabilen, hem viraj kasabilen, hem her yol sartinda stabil gitmesini saglayabilen bir awd'ye sahip olan kac tane hothatch gordun ? Bunlarin hepsini teo aracta kombine eden ? Konfor yok diyorsun, ama golf r ile rs arasindaki konfor farki testi baz aliyorsan %20. O da golf'un derinlerde pat kut ettigini dipnot olarak dusmusler.de
dediğinizde haklısınız ama ozamanda napıcam rs'i ? type r varken ? birkere focus rs in türkiyede satması imkansız
-Fiyat
-doğallık istiyorlar mekanik saflık ozaman git megane rs veya type r al
-konfor yok,iç mekan yok,motor desen tokat yiyor daha ne kaldı
dediğiniz kavram megane rs ve type r tam karşılıyor bu seferde type r focus rs'den konforlu
Test yazısında ben focus rs'in çok doğal olduğunu,type r,megane rs kadar iyi hothatch olduğunu görmedim,zira drift moduda çok yapay çalışıyor diye belirtmişler,golfü manuel değilde,focusu otomatik yapalım çünkü vites artırma hızları kişiden kişiye değişir veya kalkıştan sonra vites artırma aralığı vs.En safkan hothatch kesinlikle megane rs'dir testtede belirtmiştiTurkiyede bu aracin vergiden kaybettigini soyledik. Ama motorun tokat yemesi gibi bir durum soz konusu degil zira oyle bisi olsaydi manuel golf r'in da dragda gecmesi gerekirdi. Megane ve typer kadar dogalligi focus rs veriyor ama onlarin yaninda surus eglencesi de vaadediyor. Sen hem yanlayabilen, hem viraj kasabilen, hem her yol sartinda stabil gitmesini saglayabilen bir awd'ye sahip olan kac tane hothatch gordun ? Bunlarin hepsini teo aracta kombine eden ? Konfor yok diyorsun, ama golf r ile rs arasindaki konfor farki testi baz aliyorsan %20. O da golf'un derinlerde pat kut ettigini dipnot olarak dusmusler.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.