gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.Her dsg aynı değil. Şunu anla lütfen
gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.Her dsg aynı değil. Şunu anla lütfen
Sinan Koç’ta testinde demişti ilk gaz tepkisi biraz kötü ama motoru çok iyi ve şanzımanı seri olduğundan kapatıyor farkı.gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,Sinan Koç’ta testinde demişti ilk gaz tepkisi biraz kötü ama motoru çok iyi ve şanzımanı seri olduğundan kapatıyor farkı.
gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte
bazıları demiş gerçek GSI değil
Arteon alan adama şöyle üzülüyorum aşağı yukarı aynı fiyata Polo iç mekanı alıyor en büyük sebebi bu. Artı olarak testlerde bariz söylenen şeye göre yalıtım yol tutuş altyapı konfor A5 den kötü ve şahsen ben yolda arteon gören herhangi birinin Passat DNA ayıracağını sanmıyorum en fazla passat cc sanar yalnız konu otomobil ile ilgili insanlar ise zaten öyle insan için aslolan da kalitedir yoksa dış mekan çok göreceli bir kavram ve şahsen Arteon tasarım olarak A5 e yakın bile olamaz A5 çok daha premium ve şık bir tasarıma sahipArteon standart güçlü bir dizel versiyonu,diğeri GSI,bazıları demiş gerçek GSI değil diye,ozaman bende 3.0 V6 TDI ZF şanzımanı koysun derim gerçek R değil derim bende.
30hp fark demişler oda GSI neden standart Arteon modelinden az ?
Yol tutuşu-altyapısı iyi ama gücünü yola aktaramıyor ? Bence biraz tezatlık var burda.
Passatın 2.0 240hplik versiyonu muhtemelen daha iyi süre çıkarır ama şöyle bişe var GSI’ı Sinan Koç sürüyor Arteon’u sürdeydi muhtemelen fark daha da açılırdı.
GSI daha iyi yol tutuyor diyenler sanırım iki aracıda kullanmış,A5 alırım,Arteon sahibine üzülüyorum diyen şahısda neden öyle diyor bilemedim ama bildiğim kadarıyla Arteonun dizeli daha güçlü 4 içinde öyle,ve ben yolda Arteon’u ne zaman görsem defalarca bakıyorum ama okulda hergün A5 görüyorum çokda dikkatimi çekmiyor,iyi hissettirmesini istiyorsanız Arteon çok iyi seçim.
HİS olmadıktan sonra ? Acaba hangisinde his var,yada genişletelim,modern araçların hangisi hisli ?
Kesinlikle mantıklılar. Hatta sahibinden de 1.4 TSİ 150 ilk A4 Station Wagon ilanı bar 2017 30.000de olması lazım 180.000tl de fiyatı var ben vermem de verecek olana mantıklı araba mis gibi SWBunların ikisini de alacağıma gider 1.4 A5 alırım mesela. Veya 1.6 benzinli 5/E serisi alırım. Performans ve yakıt tüketimi hariç diğer hemen her konuda bunlardan çok daha mantıklılar.
Anladım demek istediğinizi,ama markaların yapıcağı bişey yok buna.Muhalefet olmak değil her dsg konusunda Dsg böyle dsg şöyle yazarsan tabii insanlarda ön yargı oluşur.
Bu sanırım banaydı. Şöyle açayım konuyu aslında İnsignia Gsi dediğimiz araba 3.6 litre V6 motor ve 9 ileri otomatik. Ama bize gelenler 2.0 motor yani burada gsi aldığınız zaman aslında yapılan şase iyileştirmeleri ve donanıma para veriyorsunuz yoksa aynı motoru standart insignia da alabiliyorsunuz. Şuan opel aynısı Corsa Gsi da da yaptı araba da Corsa Opc şasesi ve donanımları var ama standart 1.4 150 bg lik motor var.
Nasıl ayıramaz ya ? Passatla Arteonu ayıramayan gitsin göz doktoruna falan görünsün,bu arada bence Arteon daha şık duruyor A5’ten.Arteon alan adama şöyle üzülüyorum aşağı yukarı aynı fiyata Polo iç mekanı alıyor en büyük sebebi bu. Artı olarak testlerde bariz söylenen şeye göre yalıtım yol tutuş altyapı konfor A5 den kötü ve şahsen ben yolda arteon gören herhangi birinin Passat DNA ayıracağını sanmıyorum en fazla passat cc sanar yalnız konu otomobil ile ilgili insanlar ise zaten öyle insan için aslolan da kalitedir yoksa dış mekan çok göreceli bir kavram ve şahsen Arteon tasarım olarak A5 e yakın bile olamaz A5 çok daha premium ve şık bir tasarıma sahip
Sportif okey ama GSI gibi değil,neticede standart bir dizel motor,150 hp ile 240lıkta ki şanzıman aynı,çokda yadırgamamak lazım.aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,
dsg nin viteş geçişlerine laf edemem çok iyi ama asıl sorun, sportif 240 hp lik bir araçtan ilk tepkilerinin atik olmasını beklersin somuçta. anlatmak istediğim bu
Drag da LC kullanmıyorlar Arteon da kullansalar daha iyi kalkar merak etme. Normal isiklardan kalkarken hemen her çift kavramalı gibi davranması normal.aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,
dsg nin viteş geçişlerine laf edemem çok iyi ama asıl sorun, sportif 240 hp lik bir araçtan ilk tepkilerinin atik olmasını beklersin somuçta. anlatmak istediğim bu
Benim bildiğim Arteonda launch control var,sürüş modundan Sporta alıp oluyor diye biliyorum.Drag da LC kullanmıyorlar Arteon da kullansalar daha iyi kalkar merak etme. Normal isiklardan kalkarken hemen her çift kavramalı gibi davranması normal.
Hayır direk gaza frene aynı anda basınca devreye giriyor 1.5 dahil standart bir donanım.Benim bildiğim Arteonda launch control var,sürüş modundan Sporta alıp oluyor diye biliyorum.
Daha ne,ozaman kalkışta geri kalması gayet doğal,Kalkışı kullanmamış galiba.Hayır direk gaza frene aynı anda basınca devreye giriyor 1.5 dahil standart bir donanım.
1.5’dan kastınız 1.5 TSI mı ?Hayır direk gaza frene aynı anda basınca devreye giriyor 1.5 dahil standart bir donanım.
Aynen 1.5 TSI1.5’dan kastınız 1.5 TSI mı ?
Launch Control ile kalkmıyorlar videoda aynenDaha ne,ozaman kalkışta geri kalması gayet doğal,Kalkışı kullanmamış galiba.
Anladım demek istediğinizi,ama markaların yapıcağı bişey yok buna.
V E R G İ