HABER VW Arteon 4Motion vs Opel Insignia GSI | DRAG & YARIŞ

Arteon standart güçlü bir dizel versiyonu,diğeri GSI,bazıları demiş gerçek GSI değil diye,ozaman bende 3.0 V6 TDI ZF şanzımanı koysun derim gerçek R değil derim bende.
30hp fark demişler oda GSI neden standart Arteon modelinden az ?
Yol tutuşu-altyapısı iyi ama gücünü yola aktaramıyor ? Bence biraz tezatlık var burda.
Passatın 2.0 240hplik versiyonu muhtemelen daha iyi süre çıkarır ama şöyle bişe var GSI’ı Sinan Koç sürüyor Arteon’u sürdeydi muhtemelen fark daha da açılırdı.
GSI daha iyi yol tutuyor diyenler sanırım iki aracıda kullanmış,A5 alırım,Arteon sahibine üzülüyorum diyen şahısda neden öyle diyor bilemedim ama bildiğim kadarıyla Arteonun dizeli daha güçlü 4 içinde öyle,ve ben yolda Arteon’u ne zaman görsem defalarca bakıyorum ama okulda hergün A5 görüyorum çokda dikkatimi çekmiyor,iyi hissettirmesini istiyorsanız Arteon çok iyi seçim.
HİS olmadıktan sonra ? Acaba hangisinde his var,yada genişletelim,modern araçların hangisi hisli ?
 
gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.
Sinan Koç’ta testinde demişti ilk gaz tepkisi biraz kötü ama motoru çok iyi ve şanzımanı seri olduğundan kapatıyor farkı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus
Sinan Koç’ta testinde demişti ilk gaz tepkisi biraz kötü ama motoru çok iyi ve şanzımanı seri olduğundan kapatıyor farkı.
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,
dsg nin viteş geçişlerine laf edemem çok iyi ama asıl sorun, sportif 240 hp lik bir araçtan ilk tepkilerinin atik olmasını beklersin somuçta. anlatmak istediğim bu
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal
gezegendeki tüm dsg ler demedim,2.0 240 lık arteondan bahsediyorum,kendim de kullandığım için ilk gaz tepkisinden bahsediyorum,göründüğü kadar atak bir araba değil. lütfen okuduğunu anlayarak cevap ver.
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte

Muhalefet olmak değil her dsg konusunda Dsg böyle dsg şöyle yazarsan tabii insanlarda ön yargı oluşur.

bazıları demiş gerçek GSI değil

Bu sanırım banaydı. Şöyle açayım konuyu aslında İnsignia Gsi dediğimiz araba 3.6 litre V6 motor ve 9 ileri otomatik. Ama bize gelenler 2.0 motor yani burada gsi aldığınız zaman aslında yapılan şase iyileştirmeleri ve donanıma para veriyorsunuz yoksa aynı motoru standart insignia da alabiliyorsunuz. Şuan opel aynısı Corsa Gsi da da yaptı araba da Corsa Opc şasesi ve donanımları var ama standart 1.4 150 bg lik motor var.
 
Pist süreleri çok çok iyi, buna saygım var. Fakat şöyle bir gerçek de var: Arteon virajlarda resmen dağılmış. Önü ayrı açılıyor, arkası ayrı kopuyor. Gemi gibi E63 amg bile o pistte öyle dağılmıyordu. Neden onunla kıyaslıyorum, çünkü Körfez pisti dar ve virajlar keskin; pist kıvrak araba istiyor. Arteon kesinlikle kıvrak bir araba değil. Üst üste gelen virajları birbirine bağlarken Insignia çok daha rahat.
 
Arteon standart güçlü bir dizel versiyonu,diğeri GSI,bazıları demiş gerçek GSI değil diye,ozaman bende 3.0 V6 TDI ZF şanzımanı koysun derim gerçek R değil derim bende.
30hp fark demişler oda GSI neden standart Arteon modelinden az ?
Yol tutuşu-altyapısı iyi ama gücünü yola aktaramıyor ? Bence biraz tezatlık var burda.
Passatın 2.0 240hplik versiyonu muhtemelen daha iyi süre çıkarır ama şöyle bişe var GSI’ı Sinan Koç sürüyor Arteon’u sürdeydi muhtemelen fark daha da açılırdı.
GSI daha iyi yol tutuyor diyenler sanırım iki aracıda kullanmış,A5 alırım,Arteon sahibine üzülüyorum diyen şahısda neden öyle diyor bilemedim ama bildiğim kadarıyla Arteonun dizeli daha güçlü 4 içinde öyle,ve ben yolda Arteon’u ne zaman görsem defalarca bakıyorum ama okulda hergün A5 görüyorum çokda dikkatimi çekmiyor,iyi hissettirmesini istiyorsanız Arteon çok iyi seçim.
HİS olmadıktan sonra ? Acaba hangisinde his var,yada genişletelim,modern araçların hangisi hisli ?
Arteon alan adama şöyle üzülüyorum aşağı yukarı aynı fiyata Polo iç mekanı alıyor en büyük sebebi bu. Artı olarak testlerde bariz söylenen şeye göre yalıtım yol tutuş altyapı konfor A5 den kötü ve şahsen ben yolda arteon gören herhangi birinin Passat DNA ayıracağını sanmıyorum en fazla passat cc sanar yalnız konu otomobil ile ilgili insanlar ise zaten öyle insan için aslolan da kalitedir yoksa dış mekan çok göreceli bir kavram ve şahsen Arteon tasarım olarak A5 e yakın bile olamaz A5 çok daha premium ve şık bir tasarıma sahip
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu
Bunların ikisini de alacağıma gider 1.4 A5 alırım mesela. Veya 1.6 benzinli 5/E serisi alırım. Performans ve yakıt tüketimi hariç diğer hemen her konuda bunlardan çok daha mantıklılar.
Kesinlikle mantıklılar. Hatta sahibinden de 1.4 TSİ 150 ilk A4 Station Wagon ilanı bar 2017 30.000de olması lazım 180.000tl de fiyatı var ben vermem de verecek olana mantıklı araba mis gibi SW
 
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu
Muhalefet olmak değil her dsg konusunda Dsg böyle dsg şöyle yazarsan tabii insanlarda ön yargı oluşur.



Bu sanırım banaydı. Şöyle açayım konuyu aslında İnsignia Gsi dediğimiz araba 3.6 litre V6 motor ve 9 ileri otomatik. Ama bize gelenler 2.0 motor yani burada gsi aldığınız zaman aslında yapılan şase iyileştirmeleri ve donanıma para veriyorsunuz yoksa aynı motoru standart insignia da alabiliyorsunuz. Şuan opel aynısı Corsa Gsi da da yaptı araba da Corsa Opc şasesi ve donanımları var ama standart 1.4 150 bg lik motor var.
Anladım demek istediğinizi,ama markaların yapıcağı bişey yok buna.
V E R G İ
 
Arteon alan adama şöyle üzülüyorum aşağı yukarı aynı fiyata Polo iç mekanı alıyor en büyük sebebi bu. Artı olarak testlerde bariz söylenen şeye göre yalıtım yol tutuş altyapı konfor A5 den kötü ve şahsen ben yolda arteon gören herhangi birinin Passat DNA ayıracağını sanmıyorum en fazla passat cc sanar yalnız konu otomobil ile ilgili insanlar ise zaten öyle insan için aslolan da kalitedir yoksa dış mekan çok göreceli bir kavram ve şahsen Arteon tasarım olarak A5 e yakın bile olamaz A5 çok daha premium ve şık bir tasarıma sahip
Nasıl ayıramaz ya ? Passatla Arteonu ayıramayan gitsin göz doktoruna falan görünsün,bu arada bence Arteon daha şık duruyor A5’ten.
Arteon’un iç mekanı hiçde kalitesiz değil bence,herkes Passatla aynı diyor ama kimse A5’in iç mekanı A4’le aynı demiyor..
 
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,
dsg nin viteş geçişlerine laf edemem çok iyi ama asıl sorun, sportif 240 hp lik bir araçtan ilk tepkilerinin atik olmasını beklersin somuçta. anlatmak istediğim bu
Sportif okey ama GSI gibi değil,neticede standart bir dizel motor,150 hp ile 240lıkta ki şanzıman aynı,çokda yadırgamamak lazım.
Ama her halükarda ilk gaz tepkisinin iyi olması lazım.
Bkz. ZF 8 İleri
 
aynen bende onu kast etmiştim ama muhalefet olmak için hemen atlıyorlar işte,
dsg nin viteş geçişlerine laf edemem çok iyi ama asıl sorun, sportif 240 hp lik bir araçtan ilk tepkilerinin atik olmasını beklersin somuçta. anlatmak istediğim bu
Drag da LC kullanmıyorlar Arteon da kullansalar daha iyi kalkar merak etme. Normal isiklardan kalkarken hemen her çift kavramalı gibi davranması normal.
 
Konu biraz saptı ama,Arteonun üstünde gereksiz bir algı var,tamamen dolu 4x4 dizel Arteon ile aynı donanımda özelliklerde A5 fiyatıyla kıyaslayın farkı anlarsınız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: spartacus