A5 iç mekanı da büyük oranda a4 ile aynı bunu kabul ediyoruz zaten tıpkı 5 serisinin 1 serisi ile belli oranda aynı olduğu gibi lakin birinde Polo ile aynı olan premium olmayan bir markanın iç mrkanına premium parası veriyorsun diğerinde söylediğiniz gibi premium bir markanın A4 ü ile aynı iç mekana para veriyorsun. Polo mu A4 mü Ayrıca 4x4 arteon un testlerine bakın derim quatro nun yakınından dahi geçemiyor tucson 4x4 ünden hallice işte bunun sebebi de zaten premium olmak ve olmamak arasındaki fark. Yol tutuş konfor çekiş sistemi arteonda kötü pistte de zaten belli oluyor virajdan viraja salınıyor araba A5 ile geyik testi farklarına da bakın derimNasıl ayıramaz ya ? Passatla Arteonu ayıramayan gitsin göz doktoruna falan görünsün,bu arada bence Arteon daha şık duruyor A5’ten.
Arteon’un iç mekanı hiçde kalitesiz değil bence,herkes Passatla aynı diyor ama kimse A5’in iç mekanı A4’le aynı demiyor..
Arteon standart güçlü bir dizel versiyonu,diğeri GSI,bazıları demiş gerçek GSI değil diye,ozaman bende 3.0 V6 TDI ZF şanzımanı koysun derim gerçek R değil derim bende.
30hp fark demişler oda GSI neden standart Arteon modelinden az ?
Yol tutuşu-altyapısı iyi ama gücünü yola aktaramıyor ? Bence biraz tezatlık var burda.
Passatın 2.0 240hplik versiyonu muhtemelen daha iyi süre çıkarır ama şöyle bişe var GSI’ı Sinan Koç sürüyor Arteon’u sürdeydi muhtemelen fark daha da açılırdı.
GSI daha iyi yol tutuyor diyenler sanırım iki aracıda kullanmış,A5 alırım,Arteon sahibine üzülüyorum diyen şahısda neden öyle diyor bilemedim ama bildiğim kadarıyla Arteonun dizeli daha güçlü 4 içinde öyle,ve ben yolda Arteon’u ne zaman görsem defalarca bakıyorum ama okulda hergün A5 görüyorum çokda dikkatimi çekmiyor,iyi hissettirmesini istiyorsanız Arteon çok iyi seçim.
HİS olmadıktan sonra ? Acaba hangisinde his var,yada genişletelim,modern araçların hangisi hisli ?
Nasıl ayıramaz ya ? Passatla Arteonu ayıramayan gitsin göz doktoruna falan görünsün,bu arada bence Arteon daha şık duruyor A5’ten.
Arteon’un iç mekanı hiçde kalitesiz değil bence,herkes Passatla aynı diyor ama kimse A5’in iç mekanı A4’le aynı demiyor..
A5 iç mekanı da büyük oranda a4 ile aynı bunu kabul ediyoruz zaten tıpkı 5 serisinin 1 serisi ile belli oranda aynı olduğu gibi lakin birinde Polo ile aynı olan premium olmayan bir markanın iç mrkanına premium parası veriyorsun diğerinde söylediğiniz gibi premium bir markanın A4 ü ile aynı iç mekana para veriyorsun. Polo mu A4 mü Ayrıca 4x4 arteon un testlerine bakın derim quatro nun yakınından dahi geçemiyor tucson 4x4 ünden hallice işte bunun sebebi de zaten premium olmak ve olmamak arasındaki fark. Yol tutuş konfor çekiş sistemi arteonda kötü pistte de zaten belli oluyor virajdan viraja salınıyor araba A5 ile geyik testi farklarına da bakın derim
Kalite farkı yine var oluyor işte. Daha kaliteli Torsen i A5 de kullanırken Haldex i arteon da kullanmış o zaman. Sonuçta maliyeti dert etmese Arteonda da Torsen kullanılırdı lakin üretim açısından zor ve maliyetli olacaktıAslinda premium olmak ve olmamak arasindaki fark degil. Vag grubunda 2 cesit quattro sistemi var ; biri haldex, bir digeri torsen. Haldex quattro veya vw’deki adiyla 4 motion onden cekisli otomobillerde yani genel olarak mqb platformunda kullanilan bir sistem. Bu sistem gucu gerektiginde arkaya veriyor dolayisiyla torsen ile arasinda buyuk fark var. Haldex kullanan neyse ki pek fazla Audi yok. S3,RS3,TTS gibi mqb platformundaki araclar kullaniyor bu sistemi.
Efsanelesmis asil Quattro sistemi ise torsen’dir, ve mlb platformunda kullanilir. Her quattro ayni degil lafini duyarsaniz sebebi bu ayrimdir. Su anda son nesil Quattro ultra olarak geciyor.
A4 ve ustu modeller Volkswagen’le pek ortak noktasi olmayan gercek Audi’lerdir
Kalite farkı yine var oluyor işte. Daha kaliteli Torsen i A5 de kullanırken Haldex i arteon da kullanmış o zaman. Sonuçta maliyeti dert etmese Arteonda da Torsen kullanılırdı lakin üretim açısından zor ve maliyetli olacaktı
İşte kastettiğim tüm bunlarla A5 ile arteonun fiyat hariç hiçbir kıyasa tabi olamayacağı kalitesizMaliyet ayri bir sey ancak Arteon’da istese de torsen kullanamaz. Sebebi motorun yerlesiminin torsen’e uygun olmamasi.
İşte kastettiğim tüm bunlarla A5 ile arteonun fiyat hariç hiçbir kıyasa tabi olamayacağı kalitesiz
A5’le Arteon kiyaslayacak kadar komik olmayin. A5 dediginiz otomobilin alt yapisi hangi araclarda kullaniliyor once onu arastirin sonra Arteon gibi platformu duzinelerce arabada kullanilan karaktersiz sozde premium arabalarla kiyaslayin. MLB Evo platformunu Audi, Porsche, Lamborghini, Bentley kullaniyor. Vw’nin ise bu platformu kullanan 2 arabasi var. Biri Phideon digeri yeni Touareg.
Ne alt yapi ne ust yapi ne malzeme kalitesi olarak Arteon ile A5 kiyaslanamaz.
A4 ile A5’in ici ayni bu dogru. Sebebi ayni platform ve A5’in A4’un coupe’si olmasi. Tipki Bmw 3 ve 4 serisi gibi...Bu da bir problem olamaz sanirim ? Neticede Arteon ile Passat’in da ici ayni da Arteon Passat’in coupesi olarak cikmadi degil mi ?
Arteon eski cc yerine geldi ama vw kendisi bile bu araba cc yerine değil yepyeni premiumlar ile yarışacak bir model olacak diye piyasaya sürdü. Şimdi her marka biz premium a rakibiz de ortaya çıkıyor ama Vw daha önce toureg,phantom gibi premiumlarla gerçekten yarışan arabalar üretince insanlar sanırım bu arabayı biraz gözlerinde büyüttüler. Ben Arteon, Makyajsız C serisi ve A4 aynı gün de 1 saat arayla kullandım sırf premiumlarla cidden yarışır mı diye pek yarışabileceğini düşünmüyorum. Herkes aynı fiyata daha donanımlı daha güçlü diyor haklılar da zaten alt sınıftaki arabaların olayı bu değil mi. Şimdi 1.6 tdi audi a3 ile 1.6 cdti astra kıyaslayalım. Aynı fiyata hatta belki daha ucuza astra daha güçlü,daha donanımlı,içi daha geniş sırf bu yüzden a3 yerine astra öven olur mu
@yunuscelik29 hocam iyi akşamlar. Daha önce de belirttiğim kişisel yorumumu tekrarlayacağım. Arkadaşlarımız vw i pek sevmiyor belli ki şu iki araç için bile gelen yorumlar bunu gösteriyor. Bir tanesi konforlu setuplarla bile(bu araç arteon gti veya arteon r değil sonuçta) yol tutuşun önemli olduğu bir pisti önde bitirmiş. Bir tanesi gsi takısıyla 30 hp gibi bariz bir güçsüzlüğe sahip ki bu ciddi bi eleştiri konusu olmalı. Ayrıca daha sert setuplarla bile yol tutuş odaklı bir pistte farkını net şekilde ortaya koyamamış.
Tüm bu durumlarda bile baktığımız zaman bir arkadaşımız arteon alınca Polo ile aşağı yukarı aynı iç mekanı alıyorsunuz gibi abes ötesi bir yorum yapmış. Bir tanesi bana göre dışarıdan tuareg ile birlikte en “pahalı” görüntüsü olan vw modelinin tasarımı vasat diyor. Saygı duymak gerekir elbette ama arkadaşlarımızın bu yorumları biraz özel nefretten gibi geliyor bana
Hayır direk gaza frene aynı anda basınca devreye giriyor 1.5 dahil standart bir donanım.
Valla kuru kavrama diyebiliyorum. Aynen LC yapıyor araba.Kuru kavrama değil mi 1.5 TSI ? Nasıl launch yapıyor ? Kuru kavramada launch yazılımı mı varmış ?
Sizin Arteon un iç mekanı polo ile aşağı yukarı aynı yorumunu abes bulmanızın ta kendisi duygusal olmuş. Yoksa nasıl Bmw iç mekanları benzer ise ki bunu da zaten kabul ediyoruz VW de iç mekanlar birebir benzer. Örneğin Toureg iç mekan olarak Audi A6 ile oldukça benzer ki Toureg çoğu konuda harbiden premium e yakışır düzeyde lakin Arteon Polo iç mekanına sahip bu da bir gerçek tıpkı passat da polo iç mekanını sahip olduğu gibi aynı şekilde insignia da Astra ile aşağı yukarı aynı iç mekana sahip. Siz kabul etmek istemeseniz abes sansanız dahi maalesef realite tam olarak bu. Haklıya hakkını veriyoruz yoksa VW i eleştirmiyoruz nefret de duymuyoruz çoğu marka yapıyor zaten. Tam tersi siz var olan gerçeği duygusal yaklaşarak kabul etmek istemiyorsunuz. Ayrıca Arteon bariz bir şekilde iyi yol tutmuyor orada Gsi olmayan insignia olsa o bile daha iyi yol tutardı araç resmen yüzüyor ki bu geyik testlerinden de belli standart insignia da daha iyi bunun sebebi de platform A5 premiumların platformunu kullanırken Arteon daha ucuz olan platformu kullanıyor Bu konuda da polo ile ortak noktaya sahip@yunuscelik29 hocam iyi akşamlar. Daha önce de belirttiğim kişisel yorumumu tekrarlayacağım. Arkadaşlarımız vw i pek sevmiyor belli ki şu iki araç için bile gelen yorumlar bunu gösteriyor. Bir tanesi konforlu setuplarla bile(bu araç arteon gti veya arteon r değil sonuçta) yol tutuşun önemli olduğu bir pisti önde bitirmiş. Bir tanesi gsi takısıyla 30 hp gibi bariz bir güçsüzlüğe sahip ki bu ciddi bi eleştiri konusu olmalı. Ayrıca daha sert setuplarla bile yol tutuş odaklı bir pistte farkını net şekilde ortaya koyamamış.
Tüm bu durumlarda bile baktığımız zaman bir arkadaşımız arteon alınca Polo ile aşağı yukarı aynı iç mekanı alıyorsunuz gibi abes ötesi bir yorum yapmış. Bir tanesi bana göre dışarıdan tuareg ile birlikte en “pahalı” görüntüsü olan vw modelinin tasarımı vasat diyor. Saygı duymak gerekir elbette ama arkadaşlarımızın bu yorumları biraz özel nefretten gibi geliyor bana
Katılıyorum hocam. 5 serisi ile 2 serisi aynı iç mekana sahipSizin Arteon un iç mekanı polo ile aşağı yukarı aynı yorumunu abes bulmanızın ta kendisi duygusal olmuş. Yoksa nasıl Bmw iç mekanları benzer ise ki bunu da zaten kabul ediyoruz VW de iç mekanlar birebir benzer. Örneğin Toureg iç mekan olarak Audi A6 ile oldukça benzer ki Toureg çoğu konuda harbiden premium e yakışır düzeyde lakin Arteon Polo iç mekanına sahip bu da bir gerçek tıpkı passat da polo iç mekanını sahip olduğu gibi aynı şekilde insignia da Astra ile aşağı yukarı aynı iç mekana sahip. Siz kabul etmek istemeseniz abes sansanız dahi maalesef realite tam olarak bu. Haklıya hakkını veriyoruz yoksa VW i eleştirmiyoruz nefret de duymuyoruz çoğu marka yapıyor zaten. Tam tersi siz var olan gerçeği duygusal yaklaşarak kabul etmek istemiyorsunuz. Ayrıca Arteon bariz bir şekilde iyi yol tutmuyor orada Gsi olmayan insignia olsa o bile daha iyi yol tutardı araç resmen yüzüyor ki bu geyik testlerinden de belli standart insignia da daha iyi bunun sebebi de platform A5 premiumların platformunu kullanırken Arteon daha ucuz olan platformu kullanıyor Bu konuda da polo ile ortak noktaya sahip
Arada 30 beygir var bu fark az mı? O zaman Arteon aradaki 30 beygir avantajını verimli bir şekilde kullanamamış denilemez mi?Tüm yorumlarım için özür diliyorum kendi adıma. Gsi “standart” versiyon arteon u geçememiş olmasına rağmen üstünlüğünü açıkça ortaya koymuştur
Polo ne alaka ki ? Çok fazla acımasız yapıyosunuz,nefrettir bu.A5 iç mekanı da büyük oranda a4 ile aynı bunu kabul ediyoruz zaten tıpkı 5 serisinin 1 serisi ile belli oranda aynı olduğu gibi lakin birinde Polo ile aynı olan premium olmayan bir markanın iç mrkanına premium parası veriyorsun diğerinde söylediğiniz gibi premium bir markanın A4 ü ile aynı iç mekana para veriyorsun. Polo mu A4 mü Ayrıca 4x4 arteon un testlerine bakın derim quatro nun yakınından dahi geçemiyor tucson 4x4 ünden hallice işte bunun sebebi de zaten premium olmak ve olmamak arasındaki fark. Yol tutuş konfor çekiş sistemi arteonda kötü pistte de zaten belli oluyor virajdan viraja salınıyor araba A5 ile geyik testi farklarına da bakın derim