Lastikler semi slick olduğundan kanal sayısı az. Sağolasın2 kanallı lastik çok değişik olmuş hayırlı olsun
SağolasınHayırlı olsun
Eski lastik ebadınızla yeniler arasında bayağı fark var, daha geniş taban seçmenizi anladım ama yanağı neden kalınlaştırdınız?Bugün pabuçları yeniledik
Kumho KU36:
Eski lastik ebadınızla yeniler arasında bayağı fark var, daha geniş taban seçmenizi anladım ama yanağı neden kalınlaştırdınız?
Eskilerle arasında +38mm fark var ama, çok fazlaYüksek ihtimal 225/45/17 nin en çok tutulan ebat olmasından dolayı olabilir Valla ben olsam ben de 225/45/17 alırım
Eski semislickler normale göre küçüktü zaten diye biliyorum ben.Eski lastik ebadınızla yeniler arasında bayağı fark var, daha geniş taban seçmenizi anladım ama yanağı neden kalınlaştırdınız?
Valla bu sabah özellikle baktım motora, yağ eksiltme falan var mı diye, şükür tertemiz çıktı. Gazlarken hep torque pro dan iat ve motor soğutma suyu sıcaklığını gözlemledim. Hava sıcaklığı 28C idi. Pitten çıkarken 60C olan iat, gazlamaya başladığım gibi 45C ye gelip sabitliyordu. Gazlama anında max 46C yi gördüm.Ben heralde o kadar tur atsaydım benim arabanın motorunu freniyle birlikte elime atardım, topölamda 40 dk hot lap attın yani, valla her yazılımlı araba kaldırmaz o tempoyu.
Sen bir de dışarıdan görecektin... İlk virajda aşırı tutan frenler yüzünden arkası zıplayan bir MiTo vardı. Viraj öncesi düzde bassan bile arkası havalanıyorduValla bu sabah özellikle baktım motora, yağ eksiltme falan var mı diye, şükür tertemiz çıktı. Gazlarken hep torque pro dan iat ve motor soğutma suyu sıcaklığını gözlemledim. Hava sıcaklığı 28C idi. Pitten çıkarken 60C olan iat, gazlamaya başladığım gibi 45C ye gelip sabitliyordu. Gazlama anında max 46C yi gördüm.
Motor suyu sıcaklığı ise en fazla 5 tur üst üste gazlamada 98C yi gördü. Soğutma yaptığım gibi o da 85C altına altına rahatça düştü.
Frenler konusunda, arabanın biraz hafifliğinin de etkisiyle, 4 piston brembo kaliperler ferodo balata (bundan sonra ferodo'dan şaşmam balata olarak) ile çok iyi çalıştı. Sadece ilk çıkışımda, fren üstündeki tozlardan dolayı çok az bir tütme oldu, sonrasında o tütme bile olmadı. Frenin bu kadar uzun süre hiç sıkıntısız dayanmasının bir sebebi de önlere taktığım çelik fren hortumu ve motul rbf600 hidrolik. Gerçekten harcadığım paranın karşılığını misliyle aldım dün.
Şöyle bir videomız mwvcut efendim o hususta:Sen bir de dışarıdan görecektin... İlk virajda aşırı tutan frenler yüzünden arkası zıplayan bir MiTo vardı. Viraj öncesi düzde bassan bile arkası havalanıyordu
Abi güzel bir yay veya kaliteli bir coilover başta yol tutuşu, sonra frenlemeyi çok geliştirir. Araba inanılmaz öne yığılmış. Süspansiyonda bir değişiklik yapmadın diye biliyorum, konfor kaygılarından mı?Şöyle bir videomız mwvcut efendim o hususta:
https://www.instagram.com/p/BjO3r_DhN9Q/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=85hfkufttjyg
Doğrudur, yaylar stock. Aslında bi spor yay olabilir. Çünkü coilover maliyetleri olacak gibi değil.Abi güzel bir yay veya kaliteli bir coilover başta yol tutuşu, sonra frenlemeyi çok geliştirir. Araba inanılmaz öne yığılmış. Süspansiyonda bir değişiklik yapmadın diye biliyorum, konfor kaygılarından mı?
Coilover muhabbeti uyguna gelse aslında gündelik ve pist için ayrı ayarlar yapabilirsin abiDoğrudur, yaylar stock. Aslında bi spor yay olabilir. Çünkü coilover maliyetleri olacak gibi değil.
Ama arabayı günlük kullandığımdan, yere daha fazla yaklaştırmak istemiyorum. O sebeple şimdilik o işe girmedim.
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.