3d için ====>>> @emert20
Her türlü plastik basabilirim abi Hatta karbon katkılısını bileBunu söylemeye 1 ay geç kaldın bro
Ama aklımda bulunsun, iyi oldu bu bilgi.
Yaptığın gelişmelerde süper gidiyor abi maşallah
3d için ====>>> @emert20
Her türlü plastik basabilirim abi Hatta karbon katkılısını bileBunu söylemeye 1 ay geç kaldın bro
Ama aklımda bulunsun, iyi oldu bu bilgi.
Şu arabaya crossclimate da, ne bileyimİLK SAHİBİNDEN MAKYAJLI 2012 MITO QV KAZASIZ 41500km ÇOK TEMİZ
İlan No: 625607221
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-qv-kazasiz-41500km-cok-temiz-625607221/detay
Şu herif arabasını daha önce satılığa çıkarmış olsa hiç düşünmeden alırdım. Makşne mühendisi, hastalık derecesinde titiz, büyük ihtimal hiç dip gaz görmedi araba, 17” jant satıyordu, arkadaş için almaya gitmiştik, orda görmüştüm arabasını, galeriden sıfır alacağıma bu adamdan kullanılmıl alırıö daha iyi.
O detayı gördüm ve arabanın hakikaten temiz kullanıldığına kanaat getirdimŞu arabaya crossclimate da, ne bileyim
Farklı bir bakış açısı tabi, ben o arabayı niye aldığını sorguladım madem kullanmayacak Bir de viraj kasmak, bulduğu her yerde tapagaz gitmekten, motor soğukken basmaktan falan nispeten daha az arabayı yoran bir şey.O detayı gördüm ve arabanın hakikaten temiz kullanıldığına kanaat getirdim
Param olsa ben de MiTo düşünürüm, Günde 150 km yol gitmeyeceksem 1.3mjet almayacaksam da bu motorla alırım. Düşünüyorum da, benim şu anki günlük sürüşümü Crossclimate kaldırabilir. Evde tek araç kaldığından beri eskisine göre daha sakin kullanıyorum. Makul kullanımda yeterince viraj eğlencesini o lastiklerle de sunar bence.Farklı bir bakış açısı tabi, ben o arabayı niye aldığını sorguladım madem kullanmayacak Bir de viraj kasmak, bulduğu her yerde tapagaz gitmekten, motor soğukken basmaktan falan nispeten daha az arabayı yoran bir şey.
Gel artık bro İzmir'e . Bak bu Cumartesi günü Ödemiş Gölcük'te dağın tepesinde buluşma da var...şimdi bu diskler irlandadan almanyaya oordan amerika ve fransaya ordan Türkiyeye geldi dimi
Vay arkadaş
İzmir'e gelirsem bi elini öpeyim şu disklerin, dünya turuna çıkmışlar
Yorumların için çok teşekkürler. Bu tür şeyleri duymak insanın gururunu okşuyor gerçekten.Benim merak ettiğim bir şey var, affınıza sığınarak soruyorum, yaptıklarınızı ise gıpta ile okuyorum, @stan yapılan bu modifikasyonlar günlük kullanımda bir problem oluşturuyor mu?Sonuç olarak ailecek binilen bir araba anladığım kadarıyla, hanede de başka araç yoksa sizin için problem oluşturan yanları oluyor mu?
Ben sizin projenizde(artık proje diyorum), en çok sevdiğim okumaktan haz aldığım mükemmel bir iş diye düşündüğüm bir yer var: başkalarının tabiri caizse ''tırstığı'' LPG sistemi ile, Turbo benzinli bir aracı birleştirmek hatta bununla yetinmeyip, çeşitli modifikasyonlarla pist günlerine katılmak hele bir de bunu bir çok kişi için ''dayanıksız'' diye betimlenen Alfa ile yapmak, takdire şayan bir hareket, motivasyonunuzun sönmemesini ve daha nice pist günlerine gitmenizi dilerim.
Samimiyetiniz için teşekkür ederim. Sizin konunuzu okudukça belki bir gün ben de diyorum ister istemez
Valiz koyarken evet ama bebek arabası için hayır. Zaten kule gergisini kolay sökülebilir şekilde yaptım, olur da valizle yolculuğu gitmek gerekirse diye. Ayrıca Bir lokma ve cırcır anahtar seti de bagajımda duruyor. Ama gergiyi daha 1 kez bile sökmedimAbi öncelikle eline sağlık senin konuyu çok beğenerek takip ediyorum. Sen şimdi arabayı günlük de kullanıyorsun ve çocuğun da var. Bagajdaki kule gergisi sıkıntı çıkarmıyor mu bebek arabası, valiz vs koyarken
Ya yok artık LeBron jamesBir başka öğlen arası projesinden daha merhaba
Aracın OBD üzerinden verilerini okumanın ne kadar değerli olduğunu bilen birisi olaraktan, OBD adaptörünün kolay ulaşılabilir bir noktada olmasını istiyordum. MiTo'da OBD girişi mevcutta direksiyonun sol altındaki gözde yer alıyor. OBD adaptörünü takmak için orayı komple sökmek gerekiyor, adaptörü üstünde bırakılınca küçük kapak kapanmıyor, adaptörü üstünde bıraksan akü biter mi korkusu falan... Derdi çok olan bir konu yani.
Durum böyle olunca, sol alt kenardaki o hiç bir işe yaramayan çekmeceği söküp, yerine obd'yi takabileceğim bir kapak yapalım dedim.
İlk iş olarak lazer kesimci abimiz ile kapak üzerinden özlçü alıpi çizim yaptık. sonra lazer kesim parçaya abkantta büküp, orjinal parçadaki kavisi vermeye çalıştık.
Ortaya çıkan parça şu oldu:
Devamında, bu arkadaşın sol tarafına bir de elektrik anahtarı için delik açtık ve karbon kaplama yapıp, obd'yi üzerine taktık.
OBD adaptörünü obd girişine bağlayabilmek için de bir uatma kablosu aldım. Uzatma kablosunun besleme hattını anahtara bağladım. amaç, yukarıda da dediğim üzere olası aküyü sömürmelere karşı önlem almak.
En sonda da araç üstü montaj.
Artık şu ekran baya ulaşılabilir bir durumda:
aynı konuya vurgu yapan başka arkadaşlar da var, hiç sormaahahahaha adam arabayla ilgili bu senelik yapmak istediklerimi tamamladım dedikten sonra bir şeyler daha yapmış