HABER Yeni Ford Focus, lansman öncesi çekimlerde görüntülendi

Bu tarz bir iddia'da var. Ortada yeni nesil süspansiyon sistemine geçiş yapılacak diye dedikodular da var. Bu sürüşü değiştirecektir. Benim aklıma yatmayan şudur; yeni nesil süspansiyon gelirse, daha yeni ve fazla donanımlar, daha kaliteli iç mekan, daha geniş iş hacim, kalitesi korunan altyapı ile de birleştirilince bu araç nasıl sıradan bir c segment olacak ? Maliyeti nereden kısacaklar ? Bu kalemleri birleştirdiğinde bir otomobil zaten premium oluyor. O sebeple aklıma yatmayan şeyler var. Ancak araç çıktığında detayları öğrenebileceğiz.

Yeni nesil süspansiyonlar çok uzak olmayan zamanlarda ticarilerde bile görülmeye başlanacak Ford'da büyük ihtimalle. Bununla ilgili üstü kapalı çok bilgi var. Eğer bu kadar premium olur ve sedanın da büyümesi ile Mondeo'nun bacağına sıkar bu Focus :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yeni nesil süspansiyonlar çok uzak olmayan zamanlarda ticarilerde bile görülmeye başlanacak Ford'da büyük ihtimalle. Bununla ilgili üstü kapalı çok bilgi var. Eğer bu kadar premium olur ve sedanın da büyümesi ile Mondeo'nun bacağına sıkar bu Focus :)
Zaten mondeo'nun akıbeti henüz belli değil. Piyasadan kaldırılması ya da tamamen elektrikli olarak üretilmesi gündemde ama kesin bir şey yok. Teknoloji ve üretim maliyetleri arttıkça alt yapıdan kısmak zorunda kalıyor markalar. Dediğim gibi focus hakkında da çok dedikodu var. İnşaallah hayırlısı olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Zaten mondeo'nun akıbeti henüz belli değil. Piyasadan kaldırılması ya da tamamen elektrikli olarak üretilmesi gündemde ama kesin bir şey yok. Teknoloji ve üretim maliyetleri arttıkça alt yapıdan kısmak zorunda kalıyor markalar. Dediğim gibi focus hakkında da çok dedikodu var. İnşaallah hayırlısı olur.
Ben Ford kendi çizgisini kolay kolay bozmaz diye düşünüyorum. Gerekirse az satar ama kendi kitlesine satar. Zaten bizim ülkede alanı filolar, ticariler olarak kamu. Ama İngiltere, Kanada, Avustralya'da binek satışları ve kullanıcı kitlesi çok iyi.
Ayrıca motorsporlarında da tüm Dünya'da gayet iyi yerlerde ve hep destek veren marka durumunda. Eğer alt yapıda kaybederse motorsporlarını da kaybeder. Her ne kadar alt yapıda rallilerde çok şey değişse de şasi dengesi en önemli konu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ben Ford kendi çizgisini kolay kolay bozmaz diye düşünüyorum. Gerekirse az satar ama kendi kitlesine satar. Zaten bizim ülkede alanı filolar, ticariler olarak kamu. Ama İngiltere, Kanada, Avustralya'da binek satışları ve kullanıcı kitlesi çok iyi.
Ayrıca motorsporlarında da tüm Dünya'da gayet iyi yerlerde ve hep destek veren marka durumunda. Eğer alt yapıda kaybederse motorsporlarını da kaybeder. Her ne kadar alt yapıda rallilerde çok şey değişse de şasi dengesi en önemli konu.
Haklısın.. Ben de sıfır araç alırken bilirdim oyuncağı, zamazingosu bol olan bir makine almayı. Ama aradığım bunlar olmadığı için başka türlü tercih yaptım. Şimdi bunun bozulmasını istemiyorum açıkçası. İnşaallah Ford çizgisinden çıkmaz diyelim. Zaten fazla marka kalmadı istikrarlı ilerleyen bari bunu kaybetmeyelim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Haklısın.. Ben de sıfır araç alırken bilirdim oyuncağı, zamazingosu bol olan bir makine almayı. Ama aradığım bunlar olmadığı için başka türlü tercih yaptım. Şimdi bunun bozulmasını istemiyorum açıkçası. İnşaallah Ford çizgisinden çıkmaz diyelim. Zaten fazla marka kalmadı istikrarlı ilerleyen bari bunu kaybetmeyelim.

Ford son yıllarda ataklarla üstüne hep koyarak gidiyor aslında. Fiesta'da belki tasarım olarak çok radikal değişiklik görmedik ama zaten araba çok yakışıklıydı, üstüne biraz genişletme geldi hatlar yuvarlandı. Biraz daha büyüsün isterdim, polo daha fazla genişledi. Ama alt yapı olarak çok şey kattılar. Arabanın rijitliğine rijitlik katıldı. Yol tutuşun üstüne daha da koydular. Moose Testini zevkle defalarca izledim, sıkıldıkça izliyorum :) B segment olmasına rağmen maliyet azaltmaya gidilmedi, üstüne premium detaylar eklendi. Bang&olufsen sistemi, kaliteli bir multimedya ekran vs.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Ford son yıllarda ataklarla üstüne hep koyarak gidiyor aslında. Fiesta'da belki tasarım olarak çok radikal değişiklik görmedik ama zaten araba çok yakışıklıydı, üstüne biraz genişletme geldi hatlar yuvarlandı. Biraz daha büyüsün isterdim, polo daha fazla genişledi. Ama alt yapı olarak çok şey kattılar. Arabanın rijitliğine rijitlik katıldı. Yol tutuşun üstüne daha da koydular. Moose Testini zevkle defalarca izledim, sıkıldıkça izliyorum :) B segment olmasına rağmen maliyet azaltmaya gidilmedi, üstüne premium detaylar eklendi. Bang&olufsen sistemi, kaliteli bir multimedya ekran vs.
Orası öyle de c segment farklı. C segmentte rekabet ve yatırım çok. Haliyle maliyet kısma da çok. C segmentte normal markalara baktığımızda alt yapıdan kaçmadan, çağa da ayak uydurarak ilerleyen fazla bir marka yok. Bunu en iyi yapan mazda 3 modeli ama o bile bunu yaparken üretim hacmini düşük tutarak yapıyor. Daha az üretiyor, daha az satıyor. Bu sayede de maliyetleri indirip araca yatırım yapıyor. Ford'un böyle bir şey yapması mümkün değil. Hatta yeni elemanlar alarak üretim hacmini arttırmış bu yıl. Böyle olunca dediğim gibi insanın aklına bin bir türlü senaryo geliyor. Bir yandan senin gibi düşünüyorum ama bir yandan da bu araç nasıl normal bir c segment olarak kalacak o zaman diyorum.. 1-2 ay içinde ayrıntılar meydana çıkacak. Bakalım neyi nereye koymuşlar, nereye yatırım yapıp nereden kısmışlar hepsi anlaşılacak.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Orası öyle de c segment farklı. C segmentte rekabet ve yatırım çok. Haliyle maliyet kısma da çok. C segmentte normal markalara baktığımızda alt yapıdan kaçmadan, çağa da ayak uydurarak ilerleyen fazla bir marka yok. Bunu en iyi yapan mazda 3 modeli ama o bile bunu yaparken üretim hacmini düşük tutarak yapıyor. Daha az üretiyor, daha az satıyor. Bu sayede de maliyetleri indirip araca yatırım yapıyor. Ford'un böyle bir şey yapması mümkün değil. Hatta yeni elemanlar alarak üretim hacmini arttırmış bu yıl. Böyle olunca dediğim gibi insanın aklına bin bir türlü senaryo geliyor. Bir yandan senin gibi düşünüyorum ama bir yandan da bu araç nasıl normal bir c segment olarak kalacak o zaman diyorum.. 1-2 ay içinde ayrıntılar meydana çıkacak. Bakalım neyi nereye koymuşlar, nereye yatırım yapıp nereden kısmışlar hepsi anlaşılacak.

Çok üst yönetimdeki değişimlerle birlikte sanırım mantıklı bir senaryo çizmişlerdir. Çünkü bu tarz kararlar Ford Avrupa + Ford Amerika + bilimum ülkeden argeciler, yöneticiler, CEO, COO gibi konumdaki adamlarla alınıyor. Elbet yolu çizmişlerdir. Bu modelde yaptıkları ilk yatırım maaliyetleri ile belki de gelecekteki modellerin alt yapısını hazırlamış olacaklardır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Çok üst yönetimdeki değişimlerle birlikte sanırım mantıklı bir senaryo çizmişlerdir. Çünkü bu tarz kararlar Ford Avrupa + Ford Amerika + bilimum ülkeden argeciler, yöneticiler, CEO, COO gibi konumdaki adamlarla alınıyor. Elbet yolu çizmişlerdir. Bu modelde yaptıkları ilk yatırım maaliyetleri ile belki de gelecekteki modellerin alt yapısını hazırlamış olacaklardır.
Insaallah dedigin gibi olur hocam. Insaallah ortaya kaliteli bir sey cikar.
 
Benzerlik çok fazla.Nolduğunu anlamadığım şekilde yeni kasalar hep birbirine yaklaşan yumuşak hatlara dönüyor i30 egea focus geldi şimdi de
 
Herkes aracın tasarımından dem vurmuş ama bence gayet güzel olmuş. Artık müşterilerin talepleri benzer ve yaya koruma güvenlik kriterleri çok katı. Tasarımlar illaki bir birine benzeyecektir bunda şaşılacak bir durum yok. Umarım torsiyon sistemi en az Golf veya 308 kadar başarılıdır. Ülkemizde focus alanların çom az bir kısmı yol tutuş icin alıyor ondan dolayı torsiyin ile gelirse dramatik bir satış düşüşü olacağını zannetmiyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Akın
Focus 1 kullanıcısı olarak yeni Focusun tasarım olarak başka otomobillere benzediğini ben de farkettim fakat focusu onlardan ayıran yol tutuş faktörü çok önemli. Ama 1.6 t i vct ile değil de 1.4 tsi gibi küçük ama etkili motorlarla gelmesini isterim. Keşke..
 
4a9md4.jpg


Çok net belli olmuyor ama yeni nesil integral link süspansiyon kullanmışlar diye düşünüyorum. Güncel focus'ta ki süspansiyon bu şekilde değil. Geriye bir tek her donanıma mı yoksa belirli donanımlara mı bunu koyacaklar sorusu kalıyor.
 
3 nesildir focus kullanıcısıyım ama bu kasadan ümitli değilim.. O tablet ekran konulacak büyük ihtimalle ki en nefret ettiğim şey.. c sütünü da şimdiye kadarki focuslarda beğendiğim kısımdı o da gitti.. Güncel focusla devam ederim araba almak zorunda olsam da leon alırım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
3 nesildir focus kullanıcısıyım ama bu kasadan ümitli değilim.. O tablet ekran konulacak büyük ihtimalle ki en nefret ettiğim şey.. c sütünü da şimdiye kadarki focuslarda beğendiğim kısımdı o da gitti.. Güncel focusla devam ederim araba almak zorunda olsam da leon alırım
Muhafazakar Ford severleri üzebiliyor fakat buından önceki kasayı da beğenmeyen ford severler olmuştu alışılınır gibi
 
  • Beğeni
Tepkiler: mecagil ve sdt