HABER Yeni Ford Focus, lansman öncesi çekimlerde görüntülendi

Lansmandan önce videoyu koymuşlar.. Tam olarak buna benziyor. İlk izlenimlerime göre ' pek beğenmedim ' diyebilirim. Her zaman ki gibi görünce etkilemeyen, zamanla alışırız artık deyip göz aşinalığına alıştıran bir tasarım olmuş. Umarım sürüşü görüntüsünden daha iyidir :D
 
Lansmandan önce videoyu koymuşlar.. Tam olarak buna benziyor. İlk izlenimlerime göre ' pek beğenmedim ' diyebilirim. Her zaman ki gibi görünce etkilemeyen, zamanla alışırız artık deyip göz aşinalığına alıştıran bir tasarım olmuş. Umarım sürüşü görüntüsünden daha iyidir :D
Arkası tam Egea olmuş alışkınım ben güzelde:D Ön tarafta ise tasarımın bir tık daha sert olmasını beklerdim. Kaputtan sonra tampona doğru olan eğri daha düz olabilirdi. Genel olarak bakılıncada yeni araçların genel olarak şekli şemali bu olduğu için yadırgamadım. İ30 gibi absürt ölçüleride olmadığından göz alışacaktır. Jant seçenekleri çok hoş duruyor. İç mekandaki değişiklerde çok yerinde. Ama en bomba kısım bana kalırsa Active modeli. Active paket+station olursa ben talibim o araca:) Sürüş dinamikleriyle alakalı bir çekincem olmasada arka yaşam mesafesini çok merak ediyorum, Focus almamızın tek sebebi olmayan diz mesafesiydi:mad: Genel olarak çok hoş olmuş, fiyatıda hoş olacaktır. C segmentine bile hayal olarak bakmaya devam ederiz tişikkirler:rolleyes:
 
ben bayağı beğendim, vitesin öyle olmasını hiç beklemezdim. iç hacme bayağı etkisi olmuş. Önden bayağı agresif. Arka stoplar egea vs diyoruz da artık hepsinde benzer formlar görmek mümkün. Ama bunun bagaj kapağındaki hacimsel geliştirmeler,çizgiler çok agresif duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt, Akın ve Cenk
Arkası tam Egea olmuş alışkınım ben güzelde:D Ön tarafta ise tasarımın bir tık daha sert olmasını beklerdim. Kaputtan sonra tampona doğru olan eğri daha düz olabilirdi. Genel olarak bakılıncada yeni araçların genel olarak şekli şemali bu olduğu için yadırgamadım. İ30 gibi absürt ölçüleride olmadığından göz alışacaktır. Jant seçenekleri çok hoş duruyor. İç mekandaki değişiklerde çok yerinde. Ama en bomba kısım bana kalırsa Active modeli. Active paket+station olursa ben talibim o araca:) Sürüş dinamikleriyle alakalı bir çekincem olmasada arka yaşam mesafesini çok merak ediyorum, Focus almamızın tek sebebi olmayan diz mesafesiydi:mad: Genel olarak çok hoş olmuş, fiyatıda hoş olacaktır. C segmentine bile hayal olarak bakmaya devam ederiz tişikkirler:rolleyes:
Video'da 0.51'i ve 1.30'u durdurursan arka diz mesafesinin oldukça geliştiğini görebilirsin hocam. Özellikle 1.30'da benim her zaman dediğim ön konsol fazla büyük olayını fark etmişler ve konsolu küçültüp oldukça yukarı çıkarmışlar. Özellikle torpido kısmı yukarıda. Ön koltuk ile torpido arasındaki mesafe bayağı uzamış. Böylece artık ön koltuk yeterince öne çekilebilecek ve arka diz mesafesi de iyi olacak. Zaten 0.51'de de belli oluyor.

Active modeli yerden yüksek araç sevenler için farklı bir alternatif olabilir. En azından c segmentte buna benzer bir kaç modelle birlikte farklı bir yorum olmuş diyebilirim.

Bu arada görebildiğim tüm araçlarda süspansiyonlar bağımsızdı. Ama donanım paketlerine göre bir farklılık yaparlar mı o henüz belli değil. Lansmandan sonra bugün belli olur tahminimce.

Bu da Titanium sanırım.. Lansmandan ufak bir kare.
30180349_10155943134117949_260957057_n.png
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Akın ve trkskbn
ben bayağı beğendim, vitesin öyle olmasını hiç beklemezdim. iç hacme bayağı etkisi olmuş. Önden bayağı agresif. Arka stoplar egea vs diyoruz da artık hepsinde benzer formlar görmek mümkün. Ama bunun bagaj kapağındaki hacimsel geliştirmeler,çizgiler çok agresif duruyor.
Vitesin öyle olacağını biliyordum. Pek şaşırmadım. Tasarımda ise açık konuşmak gerekirse mondeo'dan sonra bu tasarım dili bana biraz üzücü geldi. Mondeo'nun tasarımı çok agresifti ve hoşuma gitmişti. O çizgiyi korurlar diye düşünmüştüm. Yeni kasada ise dediğim gibi mondeo'yu gördüğüm zamankine benzer etkilemedi beni ama zamanla alışılacak bir tasarım dili gibi duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Video'da 0.51'i ve 1.30'u durdurursan arka diz mesafesinin oldukça geliştiğini görebilirsin hocam. Özellikle 1.30'da benim her zaman dediğim ön konsol fazla büyük olayını fark etmişler ve konsolu küçültüp oldukça yukarı çıkarmışlar. Özellikle torpido kısmı yukarıda. Ön koltuk ile torpido arasındaki mesafe bayağı uzamış. Böylece artık ön koltuk yeterince öne çekilebilecek ve arka diz mesafesi de iyi olacak. Zaten 0.51'de de belli oluyor.

Active modeli yerden yüksek araç sevenler için farklı bir alternatif olabilir. En azından c segmentte buna benzer bir kaç modelle birlikte farklı bir yorum olmuş diyebilirim.

Bu arada görebildiğim tüm araçlarda süspansiyonlar bağımsızdı. Ama donanım paketlerine göre bir farklılık yaparlar mı o henüz belli değil. Lansmandan sonra bugün belli olur tahminimce.

Bu da Titanium sanırım.. Lansmandan ufak bir kare.
Ekli dosyayı görüntüle 12430
Görüntüden ziyade ne kadar genişlediğini kendim test etmem gerek. Gözle görünce baya iyileştirilmiş ancak öne 1.87 arkaya 1.97 olan kişinin sığıp sığmayacağı önemli. Bağımsızı en düşük donanım filo speclere koymayacaklardır diye tahmin ediyorum. Onun harici ilk postta yazmayı unutmuşum, aracın renklerinin tasarımda çok önemli bir role sahip olacağı görüşündeyim. Rengin katacağı derinlikle bambaşka bir havaya bürünecektir araç. Aynısı kardeşi Fiesta'da da var. Lansman rengi çok hoş dururken beyazla aracın tüm havası gidiyor. Videodan bile belli oluyor az çok. Otosanda azıcık düzgün pazarlama yaparsa yollarda çok daha fazla görürüz bu aracı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Görüntüden ziyade ne kadar genişlediğini kendim test etmem gerek. Gözle görünce baya iyileştirilmiş ancak öne 1.87 arkaya 1.97 olan kişinin sığıp sığmayacağı önemli. Bağımsızı en düşük donanım filo speclere koymayacaklardır diye tahmin ediyorum. Onun harici ilk postta yazmayı unutmuşum, aracın renklerinin tasarımda çok önemli bir role sahip olacağı görüşündeyim. Rengin katacağı derinlikle bambaşka bir havaya bürünecektir araç. Aynısı kardeşi Fiesta'da da var. Lansman rengi çok hoş dururken beyazla aracın tüm havası gidiyor. Videodan bile belli oluyor az çok. Otosanda azıcık düzgün pazarlama yaparsa yollarda çok daha fazla görürüz bu aracı.
Renk skalasında bildiğim kadarıyla mk3,5'da ki renk seçenekleri korundu, onlara ek bir kaç tane daha yeni versiyon eklendi. Şirket spec modelinde ise her şey olabilir orasını kestiremiyorum :D Boy mevzusunda ise 1.87 öne, 1.97 arkaya şeklinde bir hacim sağlamış mıdır ? Tahminimce sıkışarak :D Malum o boy ortalaması bu segment için biraz uzun kalıyor. Dediğin gibi canlı canlı test etmek gerek hocam. Benim şuan en takıldığım nokta konfor - tutuş dengesi, yalıtım ve motor - şanzıman uyumları. Yani sürüş kısmı. Çünkü sürüşü vasat olan bir focus pek iş yapmaz. Fiyat olarak ise mk7,5 golf'un dizel otomatik full versiyonu 163 bin lira ise, bu araç en az 155 bin liradan gelir full haliyle :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn
Vitesin öyle olacağını biliyordum. Pek şaşırmadım. Tasarımda ise açık konuşmak gerekirse mondeo'dan sonra bu tasarım dili bana biraz üzücü geldi. Mondeo'nun tasarımı çok agresifti ve hoşuma gitmişti. O çizgiyi korurlar diye düşünmüştüm. Yeni kasada ise dediğim gibi mondeo'yu gördüğüm zamankine benzer etkilemedi beni ama zamanla alışılacak bir tasarım dili gibi duruyor.
unutmamak gerekir ki ford hep bir adım ötesini hesaplar. bu zamana kadar diğer modellerin lansmanı için bu kadar gizlenip beklenti oluşturulmamıştı. Ancak bunun bir de buçuğu olacak. Onunla birlikte dış tasarımda keskin değişiklikler olup daha agresif bir görüntü olacağını düşünüyorum ben.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
unutmamak gerekir ki ford hep bir adım ötesini hesaplar. bu zamana kadar diğer modellerin lansmanı için bu kadar gizlenip beklenti oluşturulmamıştı. Ancak bunun bir de buçuğu olacak. Onunla birlikte dış tasarımda keskin değişiklikler olup daha agresif bir görüntü olacağını düşünüyorum ben.
Bakalım, benim için aracın tasarımı tercih noktasında ilk seçenek değil. Öyle çok iğreneceğim, baktıkça yüzümü çevireceğim bir tasarım olmadığı sürece almamazlık etmem bir aracı. Dediğim gibi şuan takıldığım nokta sürüş kısmı. Tam kararım için o kısmı bekliyorum diyebilirim.
 
Bakalım, benim için aracın tasarımı tercih noktasında ilk seçenek değil. Öyle çok iğreneceğim, baktıkça yüzümü çevireceğim bir tasarım olmadığı sürece almamazlık etmem bir aracı. Dediğim gibi şuan takıldığım nokta sürüş kısmı. Tam kararım için o kısmı bekliyorum diyebilirim.

kesinlikle benim için de öyle, ki st line ve vignale bayağı yakışıklı duruyor. güzel renk seçenekleri ile kendine baktıracaktır. Focus3 sonrası bayağı kaslanmış ve büyümüş açıkça görülüyor. İç hacim de yeni tasarım ile bayağı ferahlamış bence.
SW + Active donanımı çok güzel olabilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
kesinlikle benim için de öyle, ki st line ve vignale bayağı yakışıklı duruyor. güzel renk seçenekleri ile kendine baktıracaktır. Focus3 sonrası bayağı kaslanmış ve büyümüş açıkça görülüyor. İç hacim de yeni tasarım ile bayağı ferahlamış bence.
SW + Active donanımı çok güzel olabilir.
Bakalım, sürüş izlenimleri bir gelsin durum şekillenir tamamen. Sürüşü kaliteli olan arabayı herkes sever. Hayırlısı diyelim.
 
Bakalım, sürüş izlenimleri bir gelsin durum şekillenir tamamen. Sürüşü kaliteli olan arabayı herkes sever. Hayırlısı diyelim.
Yeni Fiesta'da yine sınıfında referans bir otomobil ürettiler. Her ne kadar ülkede fiyatlar yüzünden yollarda göremesek de iyileştirmeler bayağı iyidi. Focus'un geride kalacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ki bağımsız süspansiyon da görülüyor. torsiyon olursa bi ihtimal trend ve düşük motor güçlerinde olabilir ama o da bence bir ihtimal.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Yeni Fiesta'da yine sınıfında referans bir otomobil ürettiler. Her ne kadar ülkede fiyatlar yüzünden yollarda göremesek de iyileştirmeler bayağı iyidi. Focus'un geride kalacağını kesinlikle düşünmüyorum. Ki bağımsız süspansiyon da görülüyor. torsiyon olursa bi ihtimal trend ve düşük motor güçlerinde olabilir ama o da bence bir ihtimal.
Fiesta bu segmentte genellikle hep tepedeydi sürüş anlamında. Şimdi c segmentte işler pek öyle değil. Mazda 3, Golf, Astra, Civic.. bunlar farklı farklı konularda sürüşü üste çıkaran modeller. Focus'da bunların arasına giriyor ama bazı alanlarda konfor, bazı alanlarda da yalıtım sıkıntıları vardı. Mk4 öyle bir makine olmalı ki konfor - tutuş dengesi iyi ayarlanmış ve aynı zamanda yalıtım olarak da çok iyi işler çıkaran bir makine olmalı ki bunların önüne geçebilsin. Dediğim gibi c segment zor bir lig. Bakacağız artık..
 
  • Beğeni
Tepkiler: Reddington
Vignale tam benlik olmuş. Ancak iç mekanda herhangi bir uuuu faktörü göremedim. Tam lansman yapılsın da daha doyurucu görsellerle yorumlarız.
 
Vignale tam benlik olmuş. Ancak iç mekanda herhangi bir uuuu faktörü göremedim. Tam lansman yapılsın da daha doyurucu görsellerle yorumlarız.
İşte, göründüğü kadarıyla işçilik ve malzeme kalitesi artmış, şanzıman kolu tamamen gitmiş, hacim artışı sağlanmış.. Tasarım olarak fiesta'nın aynısı gibi duruyor, yani görsel anlamda seyirlik bir zevk yaşatmıyor denebilir. Biraz daha işlevselliğe doğru gidilmiş denebilir.
 
Arka diz mesafesi güncel kasaya göre oldukça gelişmiş duruyor.. Daha lansman saati gelmeden aracın içine oturup çekimi yapabilmişler. Daha detaylı bilgiler ikinci videoda mevcut.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
9mBD6O.png

Türbülansı ve rüzgar sürtünmesini düşürebilmek için segmentinde ilk olarak yakıt tankı ve arka bağımsız süspansiyonun kollarına bu yeni aparatlar eklenmiş. Spor araçların alt kısımları mümkün olduğunca düz tutulur mantığından yola çıkılarak aracın altından geçen rüzgarın mümkün olduğunca pürüzsüz ve engelsiz ilerlemesi sağlanmaya çalışılmış.
 
  • Beğeni
Tepkiler: TSIDSG ve Kim?