Caddy 1.0 102 bg....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kimse kızmasın ama 0-100 Caddy 1.0 da kaç hiç bakan ve bilen var mı acaba?

Şimdi baktım .11.3 sn....benim 1.5 TDCİ connect bile 12.9 sn....(0_60 inşallah mil dir :).

Allah aşkına çekmez konusuna girmeyin :)
Otomobilin cekis gucu 0-100 ile olculmez ki. Zaten ticaride 0-100 ne isine yarayacak ki kullanimda. Onemli olan yuklu halde ara hizlanmalari ve yokus performansi. Yoksa ticari aracta ne son surat ne de 0-100 direkt secim kriteri olmamali.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Bu arada 1.0 TSI'ın 0-100 hızlanması 12.1 saniye iken 2.0TDI 102PS'in 0-100 hızlanması 12.9 saniye. Hızlanma konusunda gördüğünüz üzere gayet başarılı duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mehmethakantarhan
Çekmez asfsgdhth
0-100 de önemli de şimdi 1.0 ye biz 9-10 kişi binersek ne olur acaba :)
1.0 tsi güzel motor ama ticaride olmaz bence


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
Ben sana söyleyeyim 9-10 kişi binersen kaza yaptığında aile faciası olur... Bu arabalar 9-10 kişi binsin diye değil insani şekilde binilsin yüklensin ve seyahat edinilsin diye yapılıyor :).
 
Ben sana söyleyeyim 9-10 kişi binersen kaza yaptığında aile faciası olur... Bu arabalar 9-10 kişi binsin diye değil insani şekilde binilsin yüklensin ve seyahat edinilsin diye yapılıyor :).

Yok bi şey olmaz sksjsjdj biz Golf'e 9 kişi bindik la


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
Bugun carwow 1.5 dci 110bg ile 1.2 tce 130 karşılaştırdı ve 1.2 tce 0-100 de iyiyken 60-70 mil hızlanmada 1.5 dci daha iyiydi.
Zaten dizelde 0-100 istiyorsan once sanzimanin iyi olacak sonra 2.0'dan asagi hacmin de olmayacak ki sade hacim de yeterli degil. Tork ve hp'nin de yuksek olmasi gerekiyor tabii daha homojen devir araligi ile beraber. 1.5 1.6 dizeller ara hizlanma ve yokus icin dizayn edilmis. Istisnalari haricinde bu sonuc normal. Benim 1.6 tdci motorun ara hizlanmalari 1.0 ve 1.2'lerden daha efektif. Zaten dizelin de olayi bu.
 
Bu araçları neden 0-100 üzerinden karşılaştırıyorsunuz ki? Amaçları roll yapmak falan değil, yük taşımak. Bu tamamen sedan araçların arazi performansını kapıştırmak gibi bir şey. Bakmayın ülkemizde fiyatları daha uygun diye aile için satıldıklarına, üretim amaçları ortada ve isimleride hafif ticari diye geçiyor. Kim ne derse desin benzinli motordan ticari araç için hayır gelmez helede 1.0 motorsa hiç hayır gelmez.
 
Bu araçları neden 0-100 üzerinden karşılaştırıyorsunuz ki? Amaçları roll yapmak falan değil, yük taşımak. Bu tamamen sedan araçların arazi performansını kapıştırmak gibi bir şey. Bakmayın ülkemizde fiyatları daha uygun diye aile için satıldıklarına, üretim amaçları ortada ve isimleride hafif ticari diye geçiyor. Kim ne derse desin benzinli motordan ticari araç için hayır gelmez helede 1.0 motorsa hiç hayır gelmez.
Bence kullanmadan bu kadar iddialı yorum yapmamak lazım hocam. En azından gidip test etmekte veya kullanıcılardan geri dönüt almak lazım aksi taktirde körü körüne belkide aslı olmayan bir düşünce olarak kalıyor.
 
Bu araçları neden 0-100 üzerinden karşılaştırıyorsunuz ki? Amaçları roll yapmak falan değil, yük taşımak. Bu tamamen sedan araçların arazi performansını kapıştırmak gibi bir şey. Bakmayın ülkemizde fiyatları daha uygun diye aile için satıldıklarına, üretim amaçları ortada ve isimleride hafif ticari diye geçiyor. Kim ne derse desin benzinli motordan ticari araç için hayır gelmez helede 1.0 motorsa hiç hayır gelmez.
Fiyat farkini bir kenara birakirsak 0-100 haricinde 1.5 1.6 dizeli oyle ara hizlanmada yokusta falan uzecek ya da ciddi zorlayacak 1.0 1.2 motor yok hele ki ticaride. Su peugeot'nun 230 torklu 1.2 motoru cidden muadilleri arasinda guzel ara hizlanma degerlerine sahip ama onun haricinde 175 200 torklu 1.0 benzinlilerin dizeller karisinda sansi yok. Bunu ben trafikte her gun defalarca deneyimliyorum. Bu motorlarin performans anlaminda kapisacaklari araclar 1.6 atmosferiklerdir.
 
Bence kullanmadan bu kadar iddialı yorum yapmamak lazım hocam. En azından gidip test etmekte veya kullanıcılardan geri dönüt almak lazım aksi taktirde körü körüne belkide aslı olmayan bir düşünce olarak kalıyor.
Eğer Doğuş Oto dediğim şartlarda -4/5 kişi (benim gibi veya bana yakın) ve bagaj full dolu şekilde eski Bolu Dağı yoluna çıkmama izin verirse- o zaman dener ve kararımı veririm. Bu aracı düz yolda ağırlıksız kullanmak dizel ticarilere hakaret olur.
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Bu araçları neden 0-100 üzerinden karşılaştırıyorsunuz ki? Amaçları roll yapmak falan değil, yük taşımak. Bu tamamen sedan araçların arazi performansını kapıştırmak gibi bir şey. Bakmayın ülkemizde fiyatları daha uygun diye aile için satıldıklarına, üretim amaçları ortada ve isimleride hafif ticari diye geçiyor. Kim ne derse desin benzinli motordan ticari araç için hayır gelmez helede 1.0 motorsa hiç hayır gelmez.

Caddy şehir içinde kullanması kolay bir araba aslında direksiyon yumuşacık ama ticari araç olduğu uzun yolda belli ediyor cidden berbat ama şöyle düşünün bu fiyata 0 başka ne alabilirsiniz?
 
Caddy şehir içinde kullanması kolay bir araba aslında direksiyon yumuşacık ama ticari araç olduğu uzun yolda belli ediyor cidden berbat ama şöyle düşünün bu fiyata başka ne alabilirsiniz?
Ben fiyat olayında değilim sadece bu tarz bir araçta bu motorun kullanılmasına karşıyım. Yoksa binek araçta 1.0 TSI'ı yolcu olarak deneyimledim ve memnun kaldım diyebilirim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...