Geyik Testleri

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,272
45,904
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Ya zaten bu testleri kendini kanıtlamış lastiklerle neden yapmazlar pek çözemedim, işin standardı pek yok gibi.
Bu basligi acarken bu konuda ben de fikrimi acikca soylemistim. Lastik ve jant kombinasyonu limitleri ve limitlerdeki davranisi belirlemede direkt etken. Mesela 17'lik janta sahip uzerinde taptaze pilot sport 4 olan fiesta ile 15-16'lik janta ve ekonomi lastigine sahip rakibi bir b segment karsilastirmasinin adil olmasini beklemek zor. Jant ayni ebatta olacak ve lastiklerin de kondisyonu benzer olacak. Amg gt'yi gorduk iste bitik lastiklerle gondermisler b segment kadar bile zor donuyor dubalarin arasindan.
 

hakikionur

Panpa
Beta Programı
16 Eyl 2016
519
1,270
2,520
30
Marka
Volvo
bu test bi garip ama a5 coupe nin dönemediğini q5 nasıl döner anlamadım ama aynı q2 de ki gibi çıkış hızı çok düşük
vag grubu tüm suv geyik testlerinde aynı şey var ilk virajda ölümüne yavaşlatıyor esp aracı.
Araç geyik testine girdiğini anlıyor olabilir moosegate :D
 
Son düzenleme:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,272
45,904
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
xc60 f pace kadar yol tutmuyordu :D
bu test bi garip ama a5 coupe nin dönemediğini q5 nasıl döner anlamadım ama aynı q2 de ki gibi çıkış hızı çok düşük
vag grubu tüm suv geyik testlerinde aynı şey var ilk virajda ölümüne yavaşlatıyor esp aracı.
Araç geyik testine girdiğini anlıyor olabilir moosegate :D
Lastik faktörünü şimdilik bir kenara bırakırsak, elektronik sistemler çıktı çıkalı otomobillerin limitleri konusundaki performanslarını doğru düzgün ölçemez, karşılaştıramaz olduk. Bazen altyapısı iyi olan, fiziksel üstünlüğü olan bir otomobil sırf vasat elektronik yazılımları yüzünden saçma sapan tepkiler verebilirken, bazen altyapısı vasat olan otomobil çok daha iyi elektronik yazılıma ve müdahalelere sahip olduğu için daha iyi tepkiler verebiliyor.
 

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Alman arabası abi, yola mıh gibi yapışıyor.

Başta işte station filan diye bahaneler buldum da sonra piyasadaki en iyi lastikleri ayrıca megane görünce ciddi zayıf buldum ki megane da o kadar iyi değil. Mqb platformu bu testler ile maliyet odaklı olduğu baya belli oluyor.

 

AcilStop

Elit Apaçi
3 Kas 2017
346
248
945
40
Civic HB standart lastiklerle harika bir sonuca imza atmış. Zaten üzerine Type-R inşa edileceği için oldukça dengeli bir şasisi var. Ayrıca testi yavaş çekimde dikkatle izlediğimizde viraj dışında kalıp yük binen sol tekerleğin değilde virajın içinde kalan aracın sağ tekerleğinin daha fazla dönerek aracı içeri çekmeye çalıştığını fark edebiliyoruz.

Type-r'ın yol tutuşu ile rakip olarak kendinden daha güçlü araçlar olmasına rağmen pist rekorları kırdığını düşünürsek Civic HB'nin yapmış olduğu bu derecenin bir tesadüf olmadığı anlaşılacaktır.
 
Son düzenleme:

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,272
45,904
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Bereket versin. O şasiden, o kalıptan beklentim daha fazla olmaz. Arkayı dağıtmadan azıcık oversteer ile iyi kötü toparlanıyor. =)
Aynen. Ortalama bir limitte en azından stabil şekilde dönebiliyor. Zaten bunu kullanacak kitle için de sanırım yeterli olacaktır. Fazla aksiyonlu hareketlere girmeyiversinler :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve bt
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım