Tabii gönül ister ki daha güçlü olsun ama dediğim gibi diğer 400 torklu 2.0'lık ünitenin ayağına sıkmamak için o düzeyde bırakmışlardır.350 civarı olsa sıkıntı olmazdı bence 30 tork dizel için az bir değer değil
Tabii gönül ister ki daha güçlü olsun ama dediğim gibi diğer 400 torklu 2.0'lık ünitenin ayağına sıkmamak için o düzeyde bırakmışlardır.350 civarı olsa sıkıntı olmazdı bence 30 tork dizel için az bir değer değil
hayır değil. artan döviz ve vergiler. artı vwnin daha fazla kar etmesi = 270 k 2.0 tdi desegeo gördüğüm fiyat listesi troll dimi ya ?
hayır değil. artan döviz ve vergiler. artı vwnin daha fazla kar etmesi = 270 k 2.0 tdi desege
Rüyalarıma kadar giren R-Line 4Motion 309000 TL . Welcome to Turkey.Şu aralar biraz yoğunum ondan bu konu ile pek ilgilenemedim. Kimileri yine bol keseden atıp tutmuş onlar atıp tutmaya devam etsin hiç uğraşacak halim yok valla. Aşağıdaki listede aracın net bedelini ve üstüne eklenen vergileri göreceksiniz. Onlardan sonra bir daha yorum yapmanızı diliyorum. Araç pahalı değil mi? EVET kesinlikle pahalı. Bu aracın fiyatını yüzünden yurtdışında yapılan testlerde hemen herkes eleştirdi ve eleştirmekte haklılarda. VAG grubu artık emisyon krizinin faturalarını yeni ve makyajlanan modellerden bir güzel çıkarmaya başladı. Halbuki zam yapmak yerine bünyelerinde bulunan Man ve Ducati gibi markaları satsalar borç yükünü oldukça hafifleteceklerdir. Ne diyeyim valla bence bu motorlar ile birlikte bu araba sırf Türkiye'de değil bütün dünyada bu fiyatlar ile birlikte ölü doğdu çünkü günün sonunda bu araç bir Volkswagen. Bakalım 1.5 motorun fiyatı nasıl olacak belkide marka dünya genelinde istediği satış rakamlarını elde edemeyip indirim yoluna gidecek belli olmaz ama ülkemizdeki vergiler ile birlikte benim 1.5 motordan fiyat anlamında pek fazla bir beklentim ne yazıkki yok.
Golf alırız üzülmeRüyalarıma kadar giren R-Line 4Motion 309000 TL . Welcome to Turkey.
işin ironisi de vergilerin toplamının araçtan pahalı olması .dŞu aralar biraz yoğunum ondan bu konu ile pek ilgilenemedim. Kimileri yine bol keseden atıp tutmuş onlar atıp tutmaya devam etsin hiç uğraşacak halim yok valla. Aşağıdaki listede aracın net bedelini ve üstüne eklenen vergileri göreceksiniz. Onlardan sonra bir daha yorum yapmanızı diliyorum. Araç pahalı değil mi? EVET kesinlikle pahalı. Bu aracın fiyatını yüzünden yurtdışında yapılan testlerde hemen herkes eleştirdi ve eleştirmekte haklılarda. VAG grubu artık emisyon krizinin faturalarını yeni ve makyajlanan modellerden bir güzel çıkarmaya başladı. Halbuki zam yapmak yerine bünyelerinde bulunan Man ve Ducati gibi markaları satsalar borç yükünü oldukça hafifleteceklerdir. Ne diyeyim valla bence bu motorlar ile birlikte bu araba sırf Türkiye'de değil bütün dünyada bu fiyatlar ile birlikte ölü doğdu çünkü günün sonunda bu araç bir Volkswagen. Bakalım 1.5 motorun fiyatı nasıl olacak belkide marka dünya genelinde istediği satış rakamlarını elde edemeyip indirim yoluna gidecek belli olmaz ama ülkemizdeki vergiler ile birlikte benim 1.5 motordan fiyat anlamında pek fazla bir beklentim ne yazıkki yok.
Şu arabaya 309.000 verecek olan varsa üstüne 20.000 daha koyup Giulia alsın. Gerçi o da çok pahalı ama en azından saf sürüş var.
Net fiyat 123k diyor o paraya istediğin golf buluruzHemide R lısından
Nereye kadar gidecek böyle çok merak ediyorum, koca bir nesil hiç sıfır araba sahibi olamadan ölecek.
Bu aracı alan ya gerçekten vw fanboyudur. vw ye maks 190 verilir. 270 309 bin arası hem vw hem de aile aracı almam. alacaksam bmw audi mercedes alırım. bakalım yıl sonuna kadar kaç tane satacak.Şu aralar biraz yoğunum ondan bu konu ile pek ilgilenemedim. Kimileri yine bol keseden atıp tutmuş onlar atıp tutmaya devam etsin hiç uğraşacak halim yok valla. Aşağıdaki listede aracın net bedelini ve üstüne eklenen vergileri göreceksiniz. Onlardan sonra bir daha yorum yapmanızı diliyorum. Araç pahalı değil mi? EVET kesinlikle pahalı. Bu aracın fiyatını yüzünden yurtdışında yapılan testlerde hemen herkes eleştirdi ve eleştirmekte haklılarda. VAG grubu artık emisyon krizinin faturalarını yeni ve makyajlanan modellerden bir güzel çıkarmaya başladı. Halbuki zam yapmak yerine bünyelerinde bulunan Man ve Ducati gibi markaları satsalar borç yükünü oldukça hafifleteceklerdir. Ne diyeyim valla bence bu motorlar ile birlikte bu araba sırf Türkiye'de değil bütün dünyada bu fiyatlar ile birlikte ölü doğdu çünkü günün sonunda bu araç bir Volkswagen. Bakalım 1.5 motorun fiyatı nasıl olacak belkide marka dünya genelinde istediği satış rakamlarını elde edemeyip indirim yoluna gidecek belli olmaz ama ülkemizdeki vergiler ile birlikte benim 1.5 motordan fiyat anlamında pek fazla bir beklentim ne yazıkki yok.