Arteon Türkiye yollarında!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
38.000 Pound başlangıç fiyatı çok büyük cesaret valla. Bence orda 2.0 280'lik makinanın başlangıç fiyatını söyledi çünkü 2.0 TDI 150 beygir bir Volkswagen mümkün değil o kadar pahalı olamaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Açıkcası şu fiyatlar için kimin kulağını çınlatsam bilemedim.
 

Ekli dosyalar

  • Arteon.JPG
    Arteon.JPG
    64.9 KB · Görüntüleme: 128
Açıkcası şu fiyatlar için kimin kulağını çınlatsam bilemedim.
İnsan donup kalıyor diyecek tek kelime bulamıyorum. Mevzu sadece vw meselesi de değil, bu işin bir standartı yok mu ? Resmen bir servet istiyorlar. Mevzu bahis araba da en fazla d+ seviyesinde bir model gerçekten ayıptır. Biz gidip bir yeri soysak hapse atarlar, adımız devlet değil ya paso bize geçirsinler.
 
Net fiyatı 111 bin lira olan arabanın 164 bin lira vergisi mi olur ? Böyle bir vergilendirme sistemi oluşturmak için Bakanlık'taki ileri zekalılar kaç yıl üniversite okuyor ? Bu vergilendirme için okumaya lüzum mu var. Asıl vatan haini tam da bunlar işte.
 
Son düzenleme:
Açıkcası şu fiyatlar için kimin kulağını çınlatsam bilemedim.
PUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASDFGGHJKKŞŞÖŞİÖMNBZVQUEYR ben 220 civarı gelir diyordum şuan sinirlerim bozuldu. :D :D :D :D

İnsan donup kalıyor diyecek tek kelime bulamıyorum. Mevzu sadece vw meselesi de değil, bu işin bir standartı yok mu ? Resmen bir servet istiyorlar. Mevzu bahis araba da en fazla d+ seviyesinde bir model gerçekten ayıptır. Biz gidip bir yeri soysak hapse atarlar, adımız devlet değil ya paso bize geçirsinler.

Hocam serbest piyasa ve her markanın belirli bir kar marjı var bunu hiç bir şekilde karışılmıyor ben hep bu arabalar neden diğer markalardan daha pahalı deyince bu lafları duydum hatta bana ne bundan resmen öpüyorlar deyince O ZAMAN SEN DEVLETE DE VERGİ :D :D :D diye tepki bile aldım rahat ol abi buna da alışırız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan ve Cenk
PUAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAASDFGGHJKKŞŞÖŞİÖMNBZVQUEYR ben 220 civarı gelir diyordum şuan sinirlerim bozuldu. :D :D :D :D



Hocam serbest piyasa ve her markanın belirli bir kar marjı var bunu hiç bir şekilde karışılmıyor ben hep bu arabalar neden diğer markalardan daha pahalı deyince bu lafları duydum hatta bana ne bundan resmen öpüyorlar deyince O ZAMAN SEN DEVLETE DE VERGİ :D :D :D diye tepki bile aldım rahat ol abi buna da alışırız.
Yahu markanın kar marjını falan da geçtim. En büyük kar marjını devlet alıyor baksana 164 bin lira kılçıksız temiz para. Akarı kokarı yok. Bu vergiler bu kadar yüksek olmasa marka zaten ürettiği ürün başına koyduğu kar marjı seviyesini yüksek tutmaz. Kendi ayağına sıkmaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yahu markanın kar marjını falan da geçtim. En büyük kar marjını devlet alıyor baksana 164 bin lira kılçıksız temiz para. Akarı kokarı yok. Bu vergiler bu kadar yüksek olmasa marka zaten ürettiği ürün başına koyduğu kar marjı seviyesini yüksek tutmaz. Kendi ayağına sıkmaz.

Abi 3.20d 215k güya rakibi olacağı 4.18d 260k hatta A5 sportback 2.0 tdi 190bg lik 270k ise bu işte vergiden başka bir şey daha var
 
Abi 3.20d 215k güya rakibi olacağı 4.18d 260k hatta A5 sportback 2.0 tdi 190bg lik 270k ise bu işte vergiden başka bir şey daha var
Zaten o konuda haklısın. Vw piyasadaki ismini kullanıp araç başı kar marjını yüksek tutmak istemiş olabilir. Normal değil fakat burada markanın araç başına aldığı kar marjından önce sorulması gereken soru vergilerdir. Çünkü küresel pazarlama yapan firmaların ürettiği üründen bile daha önemli olan tek şey fiyat avantajı yaratabilmektir. Ürünün nihai fiyatı ne kadar yüksek olursa satış adeti o kadar düşer, düşen satış adetlerinde artırılması gereken ilk kalemlerden biri de ürünü satan firmanın kar marjıdır. Mecburiyetten bu kar marjı artar. Ha kimi firmalar da tıpkı vw gibi pazardaki ismine güvenerek bu marjını daha da abartabilir. Fakat bizim öncelikle sorgulamamız gereken vergiler. Çünkü bu vergiler düştüğü takdirde artan satış hacmi, ürün başına koyulan kar marjını da düşürecektir.
 
Zaten o konuda haklısın. Vw piyasadaki ismini kullanıp araç başı kar marjını yüksek tutmak istemiş olabilir. Normal değil fakat burada markanın araç başına aldığı kar marjından önce sorulması gereken soru vergilerdir. Çünkü küresel pazarlama yapan firmaların ürettiği üründen bile daha önemli olan tek şey fiyat avantajı yaratabilmektir. Ürünün nihai fiyatı ne kadar yüksek olursa satış adeti o kadar düşer, düşen satış adetlerinde artırılması gereken ilk kalemlerden biri de ürünü satan firmanın kar marjıdır. Mecburiyetten bu kar marjı artar. Ha kimi firmalar da tıpkı vw gibi pazardaki ismine güvenerek bu marjını daha da abartabilir. Fakat bizim öncelikle sorgulamamız gereken vergiler. Çünkü bu vergiler düştüğü takdirde artan satış hacmi, ürün başına koyulan kar marjını da düşürecektir.

Vergiler zaten var ve her marka için var onu karşılaştırırken bir tarafa koymak lazım. asıl sorun şu ben şimdi donanım listesine baktım bu arada 2.0 tdi 150lik highline passat (214k) üzerine 19 jant,açılır kapanır bagaj,bide anahtarsız çalıştırma ve 8 inç ekran farkı var başka bir şey gözüme çarpmadı haa bide arteon farkı ekledik bunların hepsinin maliyeti 64000 Tl mi. Bana sorarsanız bu arabaya pheaton ve toureg havası verilmeye çalışılmış. Her markanın yaptığı gibi büyük olasılık bir kaç tester ve dergi çıkacak ve maalesef arabayı olduğundan fazla övecek. Audi a5 2.0 tdi 190bg 270k başladığı yerde arteon 2.0 tdi 150bg 278k dan başlıyorsa işin içinde vergiden farklı bir şey var sonuçta a5 de aynı vergiye tabii tutuluyor.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mgdedeoglu ve Cenk
Vergiler zaten var ve her marka için var onu karşılaştırırken bir tarafa koymak lazım. asıl sorun şu ben şimdi donanım listesine baktım bu arada 2.0 tdi 150lik highline passat (214k) üzerine 19 jant,açılır kapanır bagaj,bide anahtarsız çalıştırma ve 8 inç ekran farkı var başka bir şey gözüme çarpmadı haa bide arteon farkı ekledik bunların hepsinin maliyeti 64000 Tl mi. Bana sorarsanız bu arabaya pheaton ve toureg havası verilmeye çalışılmış. Her markanın yaptığı gibi büyük olasılık bir kaç tester ve dergi çıkacak ve maalesef arabayı olduğundan fazla övecek. Audi a5 2.0 tdi 190bg 270k başladığı yerde arteon 2.0 tdi 150bg 278k dan başlıyorsa işin içinde vergiden farklı bir şey var sonuçta a5 de aynı vergiye tabii tutuluyor.
Ayni seyden bahsediyoruz aslinda. Dogus grubu bu ulkedeki en buyuk otomobil distributorlerinden biri hatta en buyugu belkide. Dolayisiyla bu pazar onlarin elinde. Hal boyle olunca marka konumlandirmasi ve pazar ustunlugu mevzularindan dolayi bir nevi fiyati onlar belirliyor. Biz zaten yillardi goruyoruz 3-5 fark etmez vw araclari rakiplerinden daha pahali satiliyor. Bunun sebebi uretilen urun degil, marka algisi zaten. Biz tuketiciler bundan nefret etsekte maalesef kuresel piyasada bu tarz bir yonetim sekli hakim.

Ben isin daha da kokune inip vergilere bindiriyorum. Cunku vergiler sadece vatandasa degil ureticiye de maliyet getiriyor. Uretici ister ki adet basina satilan urunden elde edilen kar marjini mumkun oldugunca dusuk tutalim ve surumden kazanalim. Ozellikle satis kotasinin boyle yuksek oldugu pazarlarda. Ama maalesef vergiler yuzunden artan fiyatlar ve maliyetler ureticileri adet basina kar marjini artirmaya itiyor. Piyasada da vw gibi bir imajin varsa diger rakiplerden daha fazla kar marjiyla bunu pazarlayabiliyorsun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...