Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
O testi yapan kuruluş 1 2 ay önce Toyota tarafından bir piste götürüldü ve ESP sistemi güncellenmiş Hilux'ı denediler. Araba güncellenen ESP'den sonra gayet stabil bir şekilde haraket edebiliyordu. Bende ona istinaden dedim. Hatta aşağıdan konu hakkında videoya ulaşabilirsiniz.
Doğrudur hocam. Demek ki esp o kadar saçmalamış ki o hale gelmiş araba.
 
bu testler bızım sahılde vıraj kasmamıza benzemıyor. bu 2016 model a3 sedan 1.6 tdı versıyonu sahıl yolunda baya zorladım acıkcası yol tutusu guzel gelmıstı takı su vıdeoyu ızleyene kadar a3 alınır dıyordum bu ne ya boyle
Hakkını vermemişsin yeterince kaptan :D Ümüğünü sıkacan ümüğünü. Çelme takacaksın :D
 
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ran-pluscruse-control-hatasiz-436379577/detay

giphy.gif
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Tipini sevdiğime bak sen hele.... Yok aga ben ısınamamışsam bir pisliği çıkıyor ya :D
4. Ford Pinto

1971 yılında üretilen Pinto, artan ithalat nedeniyle pazara denge getirmek için tasarlanmıştı.İlk yılında 328.275 adet satan otomobil, bir süre için, çok başarılı olmuştu. Ama Pinto'nun ölümcül bir kusuru vardı ve Ford bunu biliyordu.Arkadan çarpışmada, doldurma borusu yakıt deposundan ayrılıp deponun delinmesine ve yakıtın yolcu bölmesine püskürüp tutuşmasına yol açıyordu.1977 yılında Ford'un araç üretime girmeden önce kusuru bildiğini ancak düzeltmenin için çok pahalı olacağına karar verdiği ortaya çıktı.Yakıt sistemini daha güvenli hale getirmenin maliyeti 11 Dolar, yakıt tankındaki kopmayı engellemenin maliyeti ise 1 Dolar idi.Basın, 1973 yılında tüyler ürpertici bir rapor ele geçirdi. Söz konusu raporda araçtaki kusur nedeniyle yılda kaç ölüm beklendiği ve açılacak davaların şirkete ne kadara patlayacağı tahminleri yer alıyordu.Kamunun baskısı öyle güçlü oldu ki Ford isteksizce 1,5 milyon Pinto ve Mercury Bobcat aracını geri çağırdı ve yakıt sisteminde hayat kurtarıcı değişiklikleri yaptı.Ford Pinto ve birebir aynı Mercury Bobcat araçlardaki kusur nedeniyle 900 kişi hayatını kaybetti.Analistler maliyet-fayda hesaplamasında yanılmıştı.Şirket yüzlerce davada milyonlarca dolar tazminat ödedi. Bu durum 1980'lerde şirketin finansal istikrarını etkiledi.



Edit: Bonus :D :D :D

 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve Porsche
4. Ford Pinto

1971 yılında üretilen Pinto, artan ithalat nedeniyle pazara denge getirmek için tasarlanmıştı.İlk yılında 328.275 adet satan otomobil, bir süre için, çok başarılı olmuştu. Ama Pinto'nun ölümcül bir kusuru vardı ve Ford bunu biliyordu.Arkadan çarpışmada, doldurma borusu yakıt deposundan ayrılıp deponun delinmesine ve yakıtın yolcu bölmesine püskürüp tutuşmasına yol açıyordu.1977 yılında Ford'un araç üretime girmeden önce kusuru bildiğini ancak düzeltmenin için çok pahalı olacağına karar verdiği ortaya çıktı.Yakıt sistemini daha güvenli hale getirmenin maliyeti 11 Dolar, yakıt tankındaki kopmayı engellemenin maliyeti ise 1 Dolar idi.Basın, 1973 yılında tüyler ürpertici bir rapor ele geçirdi. Söz konusu raporda araçtaki kusur nedeniyle yılda kaç ölüm beklendiği ve açılacak davaların şirkete ne kadara patlayacağı tahminleri yer alıyordu.Kamunun baskısı öyle güçlü oldu ki Ford isteksizce 1,5 milyon Pinto ve Mercury Bobcat aracını geri çağırdı ve yakıt sisteminde hayat kurtarıcı değişiklikleri yaptı.Ford Pinto ve birebir aynı Mercury Bobcat araçlardaki kusur nedeniyle 900 kişi hayatını kaybetti.Analistler maliyet-fayda hesaplamasında yanılmıştı.Şirket yüzlerce davada milyonlarca dolar tazminat ödedi. Bu durum 1980'lerde şirketin finansal istikrarını etkiledi.



Edit: Bonus :D :D :D

Valla ilk defa böyle birşey duyuyorum :eek::eek:.
 
4. Ford Pinto

1971 yılında üretilen Pinto, artan ithalat nedeniyle pazara denge getirmek için tasarlanmıştı.İlk yılında 328.275 adet satan otomobil, bir süre için, çok başarılı olmuştu. Ama Pinto'nun ölümcül bir kusuru vardı ve Ford bunu biliyordu.Arkadan çarpışmada, doldurma borusu yakıt deposundan ayrılıp deponun delinmesine ve yakıtın yolcu bölmesine püskürüp tutuşmasına yol açıyordu.1977 yılında Ford'un araç üretime girmeden önce kusuru bildiğini ancak düzeltmenin için çok pahalı olacağına karar verdiği ortaya çıktı.Yakıt sistemini daha güvenli hale getirmenin maliyeti 11 Dolar, yakıt tankındaki kopmayı engellemenin maliyeti ise 1 Dolar idi.Basın, 1973 yılında tüyler ürpertici bir rapor ele geçirdi. Söz konusu raporda araçtaki kusur nedeniyle yılda kaç ölüm beklendiği ve açılacak davaların şirkete ne kadara patlayacağı tahminleri yer alıyordu.Kamunun baskısı öyle güçlü oldu ki Ford isteksizce 1,5 milyon Pinto ve Mercury Bobcat aracını geri çağırdı ve yakıt sisteminde hayat kurtarıcı değişiklikleri yaptı.Ford Pinto ve birebir aynı Mercury Bobcat araçlardaki kusur nedeniyle 900 kişi hayatını kaybetti.Analistler maliyet-fayda hesaplamasında yanılmıştı.Şirket yüzlerce davada milyonlarca dolar tazminat ödedi. Bu durum 1980'lerde şirketin finansal istikrarını etkiledi.



Edit: Bonus :D :D :D

Sahnenin devamını izlememe vesile olduğun için teşekkür ederim :D:D
Efsanesjkldsjfsklas
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...