Son düzenleme:
Doğrudur hocam. Demek ki esp o kadar saçmalamış ki o hale gelmiş araba.O testi yapan kuruluş 1 2 ay önce Toyota tarafından bir piste götürüldü ve ESP sistemi güncellenmiş Hilux'ı denediler. Araba güncellenen ESP'den sonra gayet stabil bir şekilde haraket edebiliyordu. Bende ona istinaden dedim. Hatta aşağıdan konu hakkında videoya ulaşabilirsiniz.
Hakkını vermemişsin yeterince kaptan Ümüğünü sıkacan ümüğünü. Çelme takacaksınbu testler bızım sahılde vıraj kasmamıza benzemıyor. bu 2016 model a3 sedan 1.6 tdı versıyonu sahıl yolunda baya zorladım acıkcası yol tutusu guzel gelmıstı takı su vıdeoyu ızleyene kadar a3 alınır dıyordum bu ne ya boyle
abı mıs kokan balata ve yerde lastık ızı vardı yahu daha napım :dHakkını vermemişsin yeterince kaptan Ümüğünü sıkacan ümüğünü. Çelme takacaksın
Bu Pinto şu patlayan arabalar mı la yoksa??Pintoyu malum skandalı hatırlayan çıkacak mı acaba diye paylaştımda kimse bilmiyor sanırım
sen o kadar zorlarmıydın yav .abı mıs kokan balata ve yerde lastık ızı vardı yahu daha napım :d
Bu Pinto şu patlayan arabalar mı la yoksa??
Böyle davranacanabı mıs kokan balata ve yerde lastık ızı vardı yahu daha napım :d
olur oyle arada. motor kulagını kırmıstım kendı arabamın sahılde . fii tarihinde gerci.sen o kadar zorlarmıydın yav .
Tipini sevdiğime bak sen hele.... Yok aga ben ısınamamışsam bir pisliği çıkıyor yaivit benzin deposu mevzusu Fordun tarihindeki kara leke
Böyle davranacan
4. Ford PintoTipini sevdiğime bak sen hele.... Yok aga ben ısınamamışsam bir pisliği çıkıyor ya
Gebze Center zemin kat@gtepro ne buldum telefonda gezinirken o zaman sövmüştüm bu fiyat ne diye şimdi baktım bu sefer daha fazla sövdüm
2016 Temmuz Ekli dosyayı görüntüle 7102
İçimdeki bimmer'ı çıkartmayın lanopelci dispacır opeline laf etmedik niye çıkıyon
Valla ilk defa böyle birşey duyuyorum .4. Ford Pinto
1971 yılında üretilen Pinto, artan ithalat nedeniyle pazara denge getirmek için tasarlanmıştı.İlk yılında 328.275 adet satan otomobil, bir süre için, çok başarılı olmuştu. Ama Pinto'nun ölümcül bir kusuru vardı ve Ford bunu biliyordu.Arkadan çarpışmada, doldurma borusu yakıt deposundan ayrılıp deponun delinmesine ve yakıtın yolcu bölmesine püskürüp tutuşmasına yol açıyordu.1977 yılında Ford'un araç üretime girmeden önce kusuru bildiğini ancak düzeltmenin için çok pahalı olacağına karar verdiği ortaya çıktı.Yakıt sistemini daha güvenli hale getirmenin maliyeti 11 Dolar, yakıt tankındaki kopmayı engellemenin maliyeti ise 1 Dolar idi.Basın, 1973 yılında tüyler ürpertici bir rapor ele geçirdi. Söz konusu raporda araçtaki kusur nedeniyle yılda kaç ölüm beklendiği ve açılacak davaların şirkete ne kadara patlayacağı tahminleri yer alıyordu.Kamunun baskısı öyle güçlü oldu ki Ford isteksizce 1,5 milyon Pinto ve Mercury Bobcat aracını geri çağırdı ve yakıt sisteminde hayat kurtarıcı değişiklikleri yaptı.Ford Pinto ve birebir aynı Mercury Bobcat araçlardaki kusur nedeniyle 900 kişi hayatını kaybetti.Analistler maliyet-fayda hesaplamasında yanılmıştı.Şirket yüzlerce davada milyonlarca dolar tazminat ödedi. Bu durum 1980'lerde şirketin finansal istikrarını etkiledi.
Edit: Bonus
Sahnenin devamını izlememe vesile olduğun için teşekkür ederim4. Ford Pinto
1971 yılında üretilen Pinto, artan ithalat nedeniyle pazara denge getirmek için tasarlanmıştı.İlk yılında 328.275 adet satan otomobil, bir süre için, çok başarılı olmuştu. Ama Pinto'nun ölümcül bir kusuru vardı ve Ford bunu biliyordu.Arkadan çarpışmada, doldurma borusu yakıt deposundan ayrılıp deponun delinmesine ve yakıtın yolcu bölmesine püskürüp tutuşmasına yol açıyordu.1977 yılında Ford'un araç üretime girmeden önce kusuru bildiğini ancak düzeltmenin için çok pahalı olacağına karar verdiği ortaya çıktı.Yakıt sistemini daha güvenli hale getirmenin maliyeti 11 Dolar, yakıt tankındaki kopmayı engellemenin maliyeti ise 1 Dolar idi.Basın, 1973 yılında tüyler ürpertici bir rapor ele geçirdi. Söz konusu raporda araçtaki kusur nedeniyle yılda kaç ölüm beklendiği ve açılacak davaların şirkete ne kadara patlayacağı tahminleri yer alıyordu.Kamunun baskısı öyle güçlü oldu ki Ford isteksizce 1,5 milyon Pinto ve Mercury Bobcat aracını geri çağırdı ve yakıt sisteminde hayat kurtarıcı değişiklikleri yaptı.Ford Pinto ve birebir aynı Mercury Bobcat araçlardaki kusur nedeniyle 900 kişi hayatını kaybetti.Analistler maliyet-fayda hesaplamasında yanılmıştı.Şirket yüzlerce davada milyonlarca dolar tazminat ödedi. Bu durum 1980'lerde şirketin finansal istikrarını etkiledi.
Edit: Bonus
Sahnenin devamını izlememe vesile olduğun için teşekkür ederim
Efsanesjkldsjfsklas