Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Malum foruma kusup gidenler var onlari aratmatayim simdi ne kadar parayi nerden buldunuz ? ;) sakasi bir yana hayirli ugurlu olsun

Ajajajakwl eyvallah abi benim validelerde yanımda ünide sökedeki ev kendimizin burda kiradayız bulunduğumuz mevkide evler kıttı biraz [emoji23]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Beyler bugün yeni bir şey öğrendim sizinle de paylaşayım :D Bende ki erayı 40-60K kmdir servise götürmüyorum. Serviste aracın zamanlayıcısını ayarlıyorlarmış. Motoru stop edince çıkan 3-5 saniyelik "BİP" sesi servis zamanının geldiğini gösteriyormuş :D Pek aldırış etmemiştim ama aklıma takılınca araştırayım dedim ve sonuç bu :)
 
Beyler bugün yeni bir şey öğrendim sizinle de paylaşayım :D Bende ki erayı 40-60K kmdir servise götürmüyorum. Serviste aracın zamanlayıcısını ayarlıyorlarmış. Motoru stop edince çıkan 3-5 saniyelik "BİP" sesi servis zamanının geldiğini gösteriyormuş :D Pek aldırış etmemiştim ama aklıma takılınca araştırayım dedim ve sonuç bu :)
Aracı zorla servise yönlendirmek için güzel sistem:D
 
Kaç km de senin araba sıkıntı yaptı mı hiç ? @Iskender
260K da şu an 180den beri bende. Hiçbir sıkıntısı olmadı çok şükür. Genel bakımlarını yaptırırım. Yakıt filtresi, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, yağ değişimi (hava filtresini ve polen filtresini her 5-6bin kmde değiştiririm. Muğla'da fazla yol çalışması olduğu için her yer toz toprak) vs eraların turbolarının ömrü çok çabuk bitiyor diyorlardı ama bir sorun çıkmadı :D Şanzıman yağını hiç değiştirmedim arada geri vitese geçerken zorlanıyor motor soğukken:D
 
Son düzenleme:
260K da şu an 180den beri bende. Hiçbir sıkıntısı olmadı çok şükür. Genel bakımlarını yaptırırım. Yakıt filtresi, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, yağ değişimi (hava filtresini ve polen filtresini her 5-6bin kmde değiştiririm. Muğla'da fazla yol çalışması olduğu için her yer toz toprak) vs eraların turbolarının ömrü çok çabuk bitiyor diyorlardı ama bir sorun çıkmadı :D Şanzıman yağını hiç değiştirmedim arada geri vitese geçerken zorlanıyor motor soğukken:D
O bende de oluyor gerçi benim zaten sıkıntılı ama maşşallah 260 binde sıkıntı yapmıyorsa. Eraların turboları sıkıntılı, bir kere patlayınca gidip servisten değiştiriyoraun daha düşük basınçlı turbo takıyorlr diye biliyorum. Öyle de arabanın atikliği düşüyormuş falan filan belki senin değişmiştir önceden.
 
O bende de oluyor gerçi benim zaten sıkıntılı ama maşşallah 260 binde sıkıntı yapmıyorsa. Eraların turboları sıkıntılı, bir kere patlayınca gidip servisten değiştiriyoraun daha düşük basınçlı turbo takıyorlr diye biliyorum. Öyle de arabanın atikliği düşüyormuş falan filan belki senin değişmiştir önceden.
aracı tanıdıktan aldık o hiç değiştirilmediğini söyledi <3 valla iyi kaçıyo knk :D bir de yazılım olsa off durana kadar 2 rekat namaz kılarız :D
 
260K da şu an 180den beri bende. Hiçbir sıkıntısı olmadı çok şükür. Genel bakımlarını yaptırırım. Yakıt filtresi, yağ filtresi, hava filtresi, polen filtresi, yağ değişimi (hava filtresini ve polen filtresini her 5-6bin kmde değiştiririm. Muğla'da fazla yol çalışması olduğu için her yer toz toprak) vs eraların turbolarının ömrü çok çabuk bitiyor diyorlardı ama bir sorun çıkmadı :D Şanzıman yağını hiç değiştirmedim arada geri vitese geçerken zorlanıyor motor soğukken:D
Yav iftardan önce mesaj atma :) oruç oruç gördükçe 1.5 iskender çekiyo canım.
 
Yav iftardan önce mesaj atma :) oruç oruç gördükçe 1.5 iskender çekiyo canım.
:D
%C4%B0skender-g%C3%B6rsel.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...