Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
S.a beyler....
...
Boşverin kız erkek meselelerinide chevrolet captivia nasıldır? 2007-2009 model almayı düşünmek çok mu yanlış bişi olur :D
A.s. :)
Captiva'dan ne beklendiğine bağlı. İç hacmi yeterince geniş. Koltukların konforu çok iyi. Dizel motorun sesi fazla gelmiyor. Sürüşü rahat, sürüş pozisyonu da iyi. Eco mode'da kullanılmadığı sürece ortalama bir şehir içi performansı da var. Ama konsoldaki malzeme kalitesi bunu dert etmeyen biri olmama rağmen beni bile rahatsız etti. Orta konsoldaki hem sert hem de "ince!" plastik, kol veya bacak dayanırsa çıtırdayıveriyor. Sinir bozuyor. Bunun yanında multimedya sistemi vasat, kliması sağlam sıcakların olduğu zamanlarda geniş iç hacmine kesinlikle yetersiz kalıyor. 2.0 dizeli İstanbul şehir içinde temizinden 10 lt/100km yakar. Servis ve yedek parça sorunu olacağını zannetmem. Opel servisleri bakıyor. Zaten aynı altyapıda Opel Antara modeli de üretilmişti diye hatırlıyorum.
Edit: Tork konvertörlü şanzımanı konfor odaklı. Aşırı hantal değil. Dayanıklı hissettiriyor kullanırken, aklınız şanzımanda kalmıyor.
 
Son düzenleme:
S.a
@alfhonso abi arkadaş yollamış sen geldin aklıma aman Allah korusun :D
19021667_10211754902100874_1241744767_n.png
 
A.s. :)
Captiva'dan ne beklendiğine bağlı. İç hacmi yeterince geniş. Koltukların konforu çok iyi. Dizel motorun sesi fazla gelmiyor. Sürüşü rahat, sürüş pozisyonu da iyi. Eco mode'da kullanılmadığı sürece ortalama bir şehir içi performansı da var. Ama konsoldaki malzeme kalitesi bunu dert etmeyen biri olmama rağmen beni bile rahatsız etti. Orta konsoldaki hem sert hem de "ince!" plastik, kol veya bacak dayanırsa çıtırdayıveriyor. Sinir bozuyor. Bunun yanında multimedya sistemi vasat, kliması sağlam sıcakların olduğu zamanlarda geniş iç hacmine kesinlikle yetersiz kalıyor. 2.0 dizeli İstanbul şehir içinde temizinden 10 lt/100km yakar. Servis ve yedek parça sorunu olacağını zannetmem. Opel servisleri bakıyor. Zaten aynı altyapıda Opel Antara modeli de üretilmişti diye hatırlıyorum.
Edit: Tork konvertörlü şanzımanı konfor odaklı. Aşırı hantal değil. Dayanıklı hissettiriyor kullanırken, aklınız şanzımanda kalmıyor.
10lt benim kullanımımda muhtemelen daha da yükselir :/ sürüş konusunda tek tecrübem kısa süreli doblo kullanımıyla oldu:/
ekonomik yerden yüksek ve bagajı oldukça büyük(iş için büyük ölçülerde strafor taşımama olanak sağlayabilecek boyutlarda) bi araç arayışındayım. En sonunda duster bakıcam sanırım ama ömürlük kullanıp yenilemeyi düşünmediğim için de pek aklım yatmıyo bilemedim neyapacağımı :/
 
10lt benim kullanımımda muhtemelen daha da yükselir :/ sürüş konusunda tek tecrübem kısa süreli doblo kullanımıyla oldu:/
ekonomik yerden yüksek ve bagajı oldukça büyük(iş için büyük ölçülerde strafor taşımama olanak sağlayabilecek boyutlarda) bi araç arayışındayım. En sonunda duster bakıcam sanırım ama ömürlük kullanıp yenilemeyi düşünmediğim için de pek aklım yatmıyo bilemedim neyapacağımı :/

Station az yakan bi araba tercih etmeniz daha iyi olacaktır bence


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Gulay
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...