Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bildiğim kadarıyla ABD versiyonu torsiyonlu olacak. Avrupa versiyonun spy fotolarında bağımsız süspansiyonu da torsiyonlu versiyonu da gördüm. Bağımsız süspansiyon da control blade'den farklıydı. İntegral link olacak yüksek ihtimal. Şanzımanda ise sanırım powershift'ten vazgeçiliyor. 8 ileri yeni nesil tork konvertörlü şanzıman geliyor, GM ( yanlışım yoksa ) ile geliştirdikleri şanzıman. Fiyatı golf'ü de aşabilir doğru.
ABD versiyonunda bağımsız süspansiyon opsiyon olacakmış.Aynısı burada da yapılabilir gibi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
İnşaallah öyle olur. Bence de doğru hamle çünkü süspansiyonu herkes önemli görmüyor. İsteyen gider farkını verir ve yeni nesil tam bağımsız süspansiyonlu modelini alır.
Bence bizim ülkede opsiyon olarak sunmaz çünkü halk o kadar bilinçli değil birde hangisi en ucuza geliyorsa o gelir çünkü VERGİ.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bence bizim ülkede opsiyon olarak sunmaz çünkü halk o kadar bilinçli değil birde hangisi en ucuza geliyorsa o gelir çünkü VERGİ.
Şimdik şöyle, Türkiye'ye gönderilen araçlar Avrupa ile birebir aynı. Ford, bölgelere göre üretimden vazgeçtiği için one Ford diye bir strateji geliştirdikleri için Avrupa için üretilen modellerde bağımsız süspansiyon standart olursa Türkiye için de standart olur. Tamamen Avrupa'da uygulayacakları üretime bağlı.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Allah askina abi benim aracta hangi tip sistem var bomba soru
Senin mazda'da tam bağımsız süspansiyon var. O yılların üretimi mazda'nın alt yapısı direkt focus olduğu için control blade olma ihtimali de yüksek. Aracın kaldırıp altına baksam direkt anlarım ama bu zamana kadar hiç bir mazda'nın altına girip bakma fırsatım olmadı.
 
Şimdik şöyle, Türkiye'ye gönderilen araçlar Avrupa ile birebir aynı. Ford, bölgelere göre üretimden vazgeçtiği için one Ford diye bir strateji geliştirdikleri için Avrupa için üretilen modellerde bağımsız süspansiyon standart olursa Türkiye için de standart olur. Tamamen Avrupa'da uygulayacakları üretime bağlı.
Gerçi doğru diyorsun ben One Ford stratejisini hiç goz önüne almadım. Bakalım görecez mk4'u bende baya merak ediyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Babama diyorum dizelciydin ne oldu 1.4 tsi 150 bg :)
Diyo çok km yapmıyoruz artık yengemlerdej gelirken başlangıçtan itibaren tüketimi açtı 4.5 yakmış.Bi daha dizeli sevmeye başladı :)


Tapatalk kullanılarak Tapatalk aracılığıyla gönderildi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Senin mazda'da tam bağımsız süspansiyon var. O yılların üretimi mazda'nın alt yapısı direkt focus olduğu için control blade olma ihtimali de yüksek. Aracın kaldırıp altına baksam direkt anlarım ama bu zamana kadar hiç bir mazda'nın altına girip bakma fırsatım olmadı.
Yarina usenmeyip cekcem abi ya aynen servis demisti focusla alt yapisinin kardesligini ondan boyle yol tutuyor diye resim atsam direk anlasilirmi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
Gerçi doğru diyorsun ben One Ford stratejisini hiç goz önüne almadım. Bakalım görecez mk4'u bende baya merak ediyorum.
Çok beğensem de hiç beğenmesem de benim için bir şey fark etmeyecek çünkü araç pahalı olacağı için, param olsa bile almayacağım için değişen bir şey olmaz benim açımdan. Ama donanım ve altyapı konusunda otomobili beğeneceğimi hissetsem de tasarım mevzusunda beğenmeyeceğim gibi hissediyorum.
 
Yarina usenmeyip cekcem abi ya aynen servis demisti focusla alt yapisinin kardesligini ondan boyle yol tutuyor diye resim atsam direk anlasilirmi
Bir kaç farklı açıdan iyice fotoğrafını çekmeye çalış. Özellikle arka tekerleklerin ön tarafını çekmeye çalış. Arka tekerleklerin ön tarafına doğru şu resimde gördüğün uzantı ( çubuk benzeri ) bir aparat varsa control blade'dir.
ford-mondeo-control-blade-yandan-gc3b6rc3bcnc3bcm.jpg
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Şu dünyada bu kadar yüklü paranın kazanılabildiği en boş beleş meslekler kategorisinde futbol sektörü ilk 3'e oynar zaten. Bunlar ne halt ediyor, neyi başarıyor, ne işe yarıyorlar da servet değerinde paralar kazanıyor hiç bir zaman aklım almayacak. Haksız kazancın daniskası.
Türk milli futbol takımının "adamları" için verilecek150k € olan primler önce 500k€'ya çıkartılıyor. Sonra bu parayı beğenmeyen "adamlar" 650k € prim istiyorlar. Bunlar kazara kupayı kazansalar ülkenin yarısını bize verin diyeceklermiş herhalde. Biz de burda 0 km araç fiyatlarından bahsedelim, alamayacağımız araçların videolarını izleyelim sürekli. Yazık, gerçekten yazık...

ÜStüne adam gibi vergi de ödemiyorlar. Dünyanın en az vergi ödeyen futbolcuları bizim ülkede
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...