Öldüm ben
Öldüm ben
Geçmiş olsunÖldüm ben
Biz giriyoz valla .
Mercedes c serisi güney afrika fabrikasında mı üretiliyor ki sadece o etkilenecek? bu vergi sadece afrika üretim arabalar geldi sanırımarteon donanımlarını incelerken diğer arabaların da fiyatlarına göz gezdirdim. şu %10 toki vergisi fiyatlara mı yansıtıldı? bir de bu toki vergisi sadece mercedes'i etkiledi diye aptal bir söylenti var. fiyatlarını %5 arttıracakmış c serisi ve üstünde. bmw ve audi de etkilenir ki? böyle saçmalık mı olur? highline otomatik golf 123k idi 134k olmuş. sebebi kur mu vergi mi nedir?
Olay sadece yol tutuş değil ki bir d sınıfı arabanın asıl sunması gereken şey yol tutuşu konfor ile sunması ve torsiyon ile bu ne kadar sağlayabilir ki rakiplerininden ister istemez geriye düşüyorsunEvet fikrine katılmakla birlikte aklıma şu takıldı: Şu arka tekerlerin belli bir açıyla viraja katkısıyla alakalı bir mühendislik oyunu olabilir bence torsiyon??
O şanzıman 2.0 motor ve üstü için var bence powershift e devam ederler. 8 ileri yeni nesil tork konvertörlü şanzıman geliyor,
Mercedes açıklama yaptı artık arabalarımızı Almanyadan getircez diye yani bu vergiden etkilenen araba yok. Montaj g.afrikaymışMercedes c serisi güney afrika fabrikasında mı üretiliyor ki sadece o etkilenecek? bu vergi sadece afrika üretim arabalar geldi sanırım
Çoğu markanın en üst seviye segmenti olan D de torsiyon ayıptır.Tüketici tarafından cezalandırılmıştır benim açımdan.Torsiyonu belki arkada dönen tekerler için kullanmış olabilirler.Kumardı kaybettilerOlay sadece yol tutuş değil ki bir d sınıfı arabanın asıl sunması gereken şey yol tutuşu konfor ile sunması ve torsiyon ile bu ne kadar sağlayabilir ki rakiplerininden ister istemez geriye düşüyorsun
sağ ol abi. Büyük ihtimal rockrider 520 alıcam gibi. Yol bisikletini belki lise sona doğru düşünürüm onu alırsam sürecek yol yok çünkü. sürebilmem için uzın yol yapmam lazım ama yapamayacağım içinHacım öncelikle disk fren işine hidrolik olmadığı sürece girme derim ya da "ben çamura çombalağa girecem duramıyorum" demiyorsan diske ihtiyacın yok. Mekanik disk saafi amelelik onun ayarını yapmak daha zor, balatası sürtecek cartı curtu derken attığın taş ürküttüğün kuşa değmez. V frenli bi alet de aynı performansı verir şehir içinde. Bu 520 modeli kuzenimde var uzun süre kullanma fırsatım oldu kadro vs olarak gayet güzel hoşuma gitti. Onun yerine şu modele de bakabilirsin ROCKRIDER 340 26" DAĞ BİSİKLETİ - BEYAZ : http://www.decathlon.com.tr/SatinAl/8378513
Eğer yakınında decathlon mağazası varsa fren, vites ayarlarını falan ücretsiz yaptırabilirsin diye biliyorum sormak lazım.
Arka amortisörlü model tavsiye edilmi kesinlike ve kesinlikle alma derim şehir içinde hiç ihtiyaç yok güçten çalıyor hatta. Alabilirsen de ön amortisörü kilitlenebilir bir model bak derim. Genel olarak mtb şehir içinde biraz hamallık ama yolların halini düşününce de kafan daha rahat olur.
Yol bisikleti konusunda da eğer daha önce sürmediysen ilk sürdüğünde "nooluyo lan ne ara bu kadar hızlandım" dedirtiyor. Tiguandan clio rs'e geçmiş gibi oluyor insan bi canlılık, çeviklik, atiklik oluyor basıyosun fıjırt diye uzuyor çok tatlı
Neyse çok uzattım başka bir kuzenimde de bianchi slr200 modeli var bu yol tipini de ondan tecrübe ettim gene uzun süre kullandım
Kendine has bir altyapısı yok ki ben zaten c sınıfı arabayı nasıl d sınıfı yapıyorlar anlamıyorum.Çoğu markanın en üst seviye segmenti olan D de torsiyon ayıptır.Tüketici tarafından cezalandırılmıştır benim açımdan.Torsiyonu belki arkada dönen tekerler için kullanmış olabilirler.Kumardı kaybettiler
Bunu ilerde daha çok göreceğiz şeklinde haberler okumuştum.D segmenti sıkıştı kaldı.Markalar arge yi D segmentinden çekti diyorlarKendine has bir altyapısı yok ki ben zaten c sınıfı arabayı nasıl d sınıfı yapıyorlar anlamıyorum.
HİÇ YAKIŞTIRAMADIMAslında arzuladığımız şeyleri gerçekten istemiyoruz --- Bakınız Türkiyede ki mazdalar(ince)
Toyota evli olduğum araba ise ,Metresim Mazda. SaHİÇ YAKIŞTIRAMADIM
Mazda nın ne metresliği varmış asToyota evli olduğum araba ise ,Metresim Mazda. Sa