Geyik Başlığı 2

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Berkin
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bir de bağımsız süspansiyon muhabbeti dönmüş. Bnim 98 Accenttimde bağımsızdı. Yani ilk koyan sadece Ford değil. Ama Hyundaiye Fordun çok katkısı olmuştur, bu konuda Fordun eli olduğunu düşünüyorum.
 
arteon donanımlarını incelerken diğer arabaların da fiyatlarına göz gezdirdim. şu %10 toki vergisi fiyatlara mı yansıtıldı? bir de bu toki vergisi sadece mercedes'i etkiledi diye aptal bir söylenti var. fiyatlarını %5 arttıracakmış c serisi ve üstünde. bmw ve audi de etkilenir ki? böyle saçmalık mı olur? highline otomatik golf 123k idi 134k olmuş. sebebi kur mu vergi mi nedir?
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
arteon donanımlarını incelerken diğer arabaların da fiyatlarına göz gezdirdim. şu %10 toki vergisi fiyatlara mı yansıtıldı? bir de bu toki vergisi sadece mercedes'i etkiledi diye aptal bir söylenti var. fiyatlarını %5 arttıracakmış c serisi ve üstünde. bmw ve audi de etkilenir ki? böyle saçmalık mı olur? highline otomatik golf 123k idi 134k olmuş. sebebi kur mu vergi mi nedir?
Mercedes c serisi güney afrika fabrikasında mı üretiliyor ki sadece o etkilenecek? bu vergi sadece afrika üretim arabalar geldi sanırım
 
Evet fikrine katılmakla birlikte aklıma şu takıldı: Şu arka tekerlerin belli bir açıyla viraja katkısıyla alakalı bir mühendislik oyunu olabilir bence torsiyon??
Olay sadece yol tutuş değil ki bir d sınıfı arabanın asıl sunması gereken şey yol tutuşu konfor ile sunması ve torsiyon ile bu ne kadar sağlayabilir ki rakiplerininden ister istemez geriye düşüyorsun
 
Olay sadece yol tutuş değil ki bir d sınıfı arabanın asıl sunması gereken şey yol tutuşu konfor ile sunması ve torsiyon ile bu ne kadar sağlayabilir ki rakiplerininden ister istemez geriye düşüyorsun
Çoğu markanın en üst seviye segmenti olan D de torsiyon ayıptır.Tüketici tarafından cezalandırılmıştır benim açımdan.Torsiyonu belki arkada dönen tekerler için kullanmış olabilirler.Kumardı kaybettiler
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Hacım öncelikle disk fren işine hidrolik olmadığı sürece girme derim ya da "ben çamura çombalağa girecem duramıyorum" demiyorsan diske ihtiyacın yok. Mekanik disk saafi amelelik onun ayarını yapmak daha zor, balatası sürtecek cartı curtu derken attığın taş ürküttüğün kuşa değmez. V frenli bi alet de aynı performansı verir şehir içinde. Bu 520 modeli kuzenimde var uzun süre kullanma fırsatım oldu kadro vs olarak gayet güzel hoşuma gitti. Onun yerine şu modele de bakabilirsin ROCKRIDER 340 26" DAĞ BİSİKLETİ - BEYAZ : http://www.decathlon.com.tr/SatinAl/8378513
Eğer yakınında decathlon mağazası varsa fren, vites ayarlarını falan ücretsiz yaptırabilirsin diye biliyorum sormak lazım.
Arka amortisörlü model tavsiye edilmi kesinlike ve kesinlikle alma derim şehir içinde hiç ihtiyaç yok güçten çalıyor hatta. Alabilirsen de ön amortisörü kilitlenebilir bir model bak derim. Genel olarak mtb şehir içinde biraz hamallık ama yolların halini düşününce de kafan daha rahat olur.
Yol bisikleti konusunda da eğer daha önce sürmediysen ilk sürdüğünde "nooluyo lan ne ara bu kadar hızlandım" dedirtiyor. Tiguandan clio rs'e geçmiş gibi oluyor insan bi canlılık, çeviklik, atiklik oluyor basıyosun fıjırt diye uzuyor çok tatlı :D
Neyse çok uzattım başka bir kuzenimde de bianchi slr200 modeli var bu yol tipini de ondan tecrübe ettim gene uzun süre kullandım :D
sağ ol abi. Büyük ihtimal rockrider 520 alıcam gibi. Yol bisikletini belki lise sona doğru düşünürüm onu alırsam sürecek yol yok çünkü. :D sürebilmem için uzın yol yapmam lazım ama yapamayacağım için:D
 
  • Beğeni
Tepkiler: mustafa.e
upload_2017-6-12_14-7-10.png
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...