Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
İç kapı tutacağının üstüne böyle biterden yapışkan bir şey sökersiniz de sökülen yer yapış yapış olur ya öyle bir şey bulaşmış babam çıkartmaya çalışmış tutacağa zarar vermiş onu zarar vermeden nasıl sökerim bilen var mı
 
Aynen öyle aha ben hibrit yaptım diye olmayacağının kanıtları bunlar maalesef.Hibrit olayını araştırdıkça acayip karmaşık bir iş olduğu ortaya çıkıyor.Elektrikli motor yapalım daha iyi diyenler olmuş markalarda:D Çok ince bir çizgiyi tutturmaya çalışıyorlar.o çizgiyi kaçırdığında hibrit ekonomiklik yerine ağırlık-yakıt sarfiyatı ve maliyet oluyor:D
 
Son düzenleme:
Bunu diyene Vw nin golfe koyabilecek en iyi motorunu koyup cortlamasını göstericeksin..
Abi maalesef şuna hiç katılmıyorum ya :( Bir kere 7.5 litre yaktığını nerede gördün? Yani yolladığın linkte elektrik motoru devrede olmadan bile 44 mpg yani 5.5 litre yaktığını söylüyor. Elektrik motoruyla 2-3 litrelere iniyormuş tüketim. Pahalı olduğuna katılıyorum, fakat bir sebebi var.
Golf GTI: Benzinli HotHatch
Golf GTD: Dizel HotHatch
Golf GTE: Hybrid HotHatch

Şimdi bir HotHatch'i Yaris ve C-HR ile karşılaştırmak ne kadar doğru bilemiyorum (Veya Prius, Auris, Focus EV vs.vs.)
 
Ashdha japon afedersin de b.k yemiş sunroof koymayarak:D Dolmuş ışığına gerek yok kanka genç adamız karanlık iyidir lazım oluyor

1017955209.jpg

28hakuho1_1.jpg

1716186-Yokozuna-Hakuho-performs-the-dohyo-iri-01.jpg

Fotoroman tadında.


Adamlar seni düşünmüş, sanruftur cam tavandır ağırlık yapar fazla yakar diye. İyilikte yaramıyor.
 
Abi maalesef şuna hiç katılmıyorum ya :( Bir kere 7.5 litre yaktığını nerede gördün? Yani yolladığın linkte elektrik motoru devrede olmadan bile 44 mpg yani 5.5 litre yaktığını söylüyor. Elektrik motoruyla 2-3 litrelere iniyormuş tüketim. Pahalı olduğuna katılıyorum, fakat bir sebebi var.
Golf GTI: Benzinli HotHatch
Golf GTD: Dizel HotHatch
Golf GTE: Hybrid HotHatch

Şimdi bir HotHatch'i Yaris ve C-HR ile karşılaştırmak ne kadar doğru bilemiyorum (Veya Prius, Auris, Focus EV vs.vs.)
Evet işte linkte diyorki 40 mpg nin altını görüyorsun diyor ben onu baz aldım.Haa evet haklısın yakıt tasarrufu değil performans için yaptıklarını söylemişlerse iddaları buysa benim hatam.
Günlük olarak kullanan biri daha var o da 5,5 litreleri görmüş bol bol.Yine fazla zaten hibrit için
 
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
Bir de şunu ekleyeyim, BMW'nin i8'de kullandığı motor B38. Yani 118i'den 318i'ye kadar çokça modelde var.
O motor Hybrid için özel geliştirilmedi yani, sadece kalibrasyon yapıldı.. :D
Vaay bunu bilmiyodum ben de diyorum bu motorun efficent ı için bayağı bir çalışmışlar.Yalnız elektrik motoru-motor ince ayarı asıl zor olanı 2 ay önce çok kafa patlatmıştım bunla ilgili.Dediğin o kalibrasyon olayı da başlı başına iş o yüzden.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
Vaay bunu bilmiyodum ben de diyorum bu motorun efficent ı için bayağı bir çalışmışlar.
Yanlış anlaşılma olmasın blokları aynı sadece.Ayarlamaları vs. i8'e özel, B38K150 diye geçiyordu sanırım.

Edit: Tabii ki başlı başına iş. Demeye çalıştığım şey TSi için de aynısını yaparsın, VVT-i için de yani elindeki hazır bloğu kullanabilirsin bu tepeden inmek değildir diye düşünüyorum :D:D
 
Son düzenleme:
Yanlış anlaşılma olmasın blokları aynı sadece.Ayarlamaları vs. i8'e özel, B38K150 diye geçiyordu sanırım.

Edit: Tabii ki başlı başına iş. Demeye çalıştığım şey TSi için de aynısını yaparsın, VVT-i için de yani elindeki hazır bloğu kullanabilirsin bu tepeden inmek değildir diye düşünüyorum :D:D
Aslında tepeden inme biliyo musun?? Plug in yani prize ihtiyaç duyan modeller ya süpersport yada ağır suv modeldir pili hızlı boşaltabildiği için plug in ihtiyacı vardır yahut da motorla uyumu sağlanamamış motordan şarj edebilme kapasitesi yoktur ya da azdır.Tsi yı düne kadar takmamıştım.Fakat Vw nin çalışmalarının ciddi olduğu duyumunu alınca dün baktım.Bildiğin bağımsız ünite kullanmışlar.Aynı i8 ve nsx te olan.Ama bir söylemleri üzerine arabayı konumlandırıp başarısızlığını gözümde tescilledim.Gte gti gtd ye takılmamıştım.Az yakarız çok gideriz diye sürmüşler.UK Vw sayfasında yardırmışlar mpg değerleri falan yazıları okuyorum alakası yok.Ayrıca autocarın yazısında motorun sağır olduğunu elektrik mi benzin mi karar veremediğini geçişinde cvt gibi davranıp öttüğünü ama gücün tekere geçmeme hissinden bahsetmişler.e bunun sonucu tepeden inme olduğuna karar verdim.Kia niroda da elektrik modülü (plug in de yok onda) bazen dolduramadığı için şarjı bitiyor ve yolda kalıyormuş.(ilk kalkışlar hep elektriktir çünkü).İnce bir ayarları var tutturmak büyük bir çaba istiyor.
Gelelim her motora olur mu? Olur tabisi mpi motor ve karbüratörlüler hariç. Ama nasıl olur?? Daha çok mu yaktırır?? ağırlaştırdığı kadar götürmeyen bir sistememe mi dönüşür?? o işte yapan adama bağlı:)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: alptamer
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...