Geyik Başlığı 3

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mekanik bir şekilde hal oluyor elektrik için yapılacak bir şeyde yok :D

[QUOTE="berkertekin,

Evet, o benim :)
Gelişim var dedim tam anlamıyla eskisi gibi demedim :) vectra c,senin süleymen,astra g ile alt yapı kalitesi ile şuanki arabalarının arasında fark yok mu sence :)[/QUOTE]
Şimdikilere güvenim hiç yok. O zamankilerin ne olduğu belli en azından :) Şimdi taş gibi diyorsun, tekeri kopuyor. Ben alıp binmem, kimseye de al deyip o vebalin altına girmem açık söyleyeyim. Başımıza gelenlerden sonra kimselere yeni Opel aldırmıyorum. Geçen ailemizde bir ferde markanın adını zikrettim, benden daha keskin çıktı bu konuda mahcup oldum :D
 
Kronik sorunlu motordan abi sanırım
177 likte var mı sorun?
60-70 arasi muhtemelen, bi ara E91 gormustum sahibinden'de
Bir ara bizimkinin aynısı vardı o da manuel 75 e satıyordu km de aynıydı.

Ya burda kimse arabasına bakım yaptırmıyor işte gittiği kadar yani öyle usta falan çok az var olan da birbirini koparıyor vs ondan sordum babam da 2 kere yolda kalmış alternatörfen adam akıllı yapamadığı için eski usta. Şimdi yeni usta her şeyi elden geçirip değişmesi gereken şeyleri değişti, acaba fiyat nasıl diye sordum.
 
Şimdikilere güvenim hiç yok. O zamankilerin ne olduğu belli en azından :) Şimdi taş gibi diyorsun, tekeri kopuyor. Ben alıp binmem, kimseye de al deyip o vebalin altına girmem açık söyleyeyim. Başımıza gelenlerden sonra kimselere yeni Opel aldırmıyorum. Geçen ailemizde bir ferde markanın adını zikrettim, benden daha keskin çıktı bu konuda mahcup oldum :D
Tekeri kopması büyük talihsizlikmiş cidden hangi model ve ne zaman olmuş. Mesela bundan bir kaç yıl önce c4 picasso nun lastikleri değişirken servis bir tane bijonu takmayı unutmuş öyle bir hata olmuş. Ben taş gibi olduğunu söylemiyor. Dekra,consumer reports gibi firmalar söylüyor :) ben mesela yıllardır telefonda xperia serisi kullanıyorum ondan da en son aldığım xperia m5 mikrofon sıkıntısı dışında (sanırım yazılımlık) bir şey yaşamadım baya da memnumdun ama benden görüp xperia alanların bir kaçında sorun çıktı. Şimdi vebai niye bana veya sana kalsın ki sonuçta teknoloji şans işi. Opele neden kendini geliştirdi diyorum çünkü vectra ciddi anlamda kütük gibi bir araba o dönemki opeller genel olarak öyle ama yeni nesildeki zafira ve insignia,astra k kullandım eksikleri olduğu aşikar ama o eski arabalarla hiç bir alakası yok. Mesela zafira bana alt yapı olarak o kadar güven verdi ki esp kapatıp yanlamaya çalıştığım oldu. Ama aynı dönemde çıkan c4 picasso da o güvenin alakası yok. Eksikleri yok mu tabikide var sorsan bir sürü söylerim ama kendilerini geliştirdiklerini düşünüyorum da.
 
Bu konfigüratörler ne karışık yav.

C220d Exclusive'e talibiz lakin anlayamadığım bir şey var.

Arabada ACC var lakin 0 km'ye kadar durup el gazıyla kalkmıyor. Onun için DISTRONIC PLUS gerekiyormuş, gel gör ki konfigüratör'de iki tane DISTRONIC PLUS opsiyonu var. Birisi 6000 TL küsür, diğeri 13.000 TL küsür. İki opsiyonda eklendiğinde arabada bulunan ACC'yi kaldırıyor, bu da sanki bana 0 km'ye kadar durabiliyor anlamına geliyor lakin kesin bir bilgi yok. 13.000 TL'liği eklediğimde kör noktasından direksiyon yardımcısına her şey ekleniyor.

Ama tam emin olamadım kafam karıştı, bilen var mıdır acep ?
 
Bu konfigüratörler ne karışık yav.

C220d Exclusive'e talibiz lakin anlayamadığım bir şey var.

Arabada ACC var lakin 0 km'ye kadar durup el gazıyla kalkmıyor. Onun için DISTRONIC PLUS gerekiyormuş, gel gör ki konfigüratör'de iki tane DISTRONIC PLUS opsiyonu var. Birisi 6000 TL küsür, diğeri 13.000 TL küsür. İki opsiyonda eklendiğinde arabada bulunan ACC'yi kaldırıyor, bu da sanki bana 0 km'ye kadar durabiliyor anlamına geliyor lakin kesin bir bilgi yok. 13.000 TL'liği eklediğimde kör noktasından direksiyon yardımcısına her şey ekleniyor.

Ama tam emin olamadım kafam karıştı, bilen var mıdır acep ?
Valla bende arkadaşım C200d bakıyor yani opsiyonlar birini ekliyorum diğeri iptal oluyor falan çok karışık. Fiyatlarda malum
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Bu konfigüratörler ne karışık yav.

C220d Exclusive'e talibiz lakin anlayamadığım bir şey var.

Arabada ACC var lakin 0 km'ye kadar durup el gazıyla kalkmıyor. Onun için DISTRONIC PLUS gerekiyormuş, gel gör ki konfigüratör'de iki tane DISTRONIC PLUS opsiyonu var. Birisi 6000 TL küsür, diğeri 13.000 TL küsür. İki opsiyonda eklendiğinde arabada bulunan ACC'yi kaldırıyor, bu da sanki bana 0 km'ye kadar durabiliyor anlamına geliyor lakin kesin bir bilgi yok. 13.000 TL'liği eklediğimde kör noktasından direksiyon yardımcısına her şey ekleniyor.

Ama tam emin olamadım kafam karıştı, bilen var mıdır acep ?
En güzeli gidip bayiye satış temsilcisi ile konfigüre etmek valla :).
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...