Bu ne ya 1 de 2 de aynı, dünün aynısı
Yarına farklı bişi yap
Bu ne ya 1 de 2 de aynı, dünün aynısı
grupta kac kısı var?
Bu ne ya 1 de 2 de aynı, dünün aynısı
NeyiYarına farklı bişi yap
Tommyi sewiyrmSen zırt pırt isim değiştiriyorsun en son bir kıyak geçeceğim sana.
aynen ılk defa xıaomı ye gectım
Öncelikle ürünleri satış rakamlarıyla değerlendirmeyi uzun zaman önce bıraktım. Sadece otomotivde değil, her türlü üründe pazarlama başarıları çok net şekilde kullanıcı deneyimlerinin önüne geçmiş durumda. Ülkemizde Doğuş tarafından verilen garantinin hiç masum olmadığını herkes biliyor. Daha geçtiğimiz günlerde bir üyemiz daha yetkili servisi bırakıp özel servise geçti. Avrupa'da şöyle mantıklı olabilir: Medeni trafik koşullarında 0 km alınan bir araba maksimum 5 yıl kullanılıyor ve 5 yılın soununda hurda parasına sayılarak yenileniyor. Net bilgim olmamakla birlikte bir yerde DSG'ye Almanya'da 10 yıl kadar doğru düzgün bir garanti veriliyor diye okumuştum. Bu koşulların oluştuğu pazarlarda dediğiniz gibi eğlenceli ve efektif sürüş için neden satılmasın ki? Ülkemiz koşullarında 3.0 lt motorlu arabalar gibi muamele görüp tek tük satmazı lazım çünkü karakteri bizim buralara uygun değil. =)iyi akşamlar. dsgnin pistlerde süre kasmak dışında hatırı sayılır bir yakıt tüketimi avantajı olduğunu da unutmamak gerek diye düşünüyorum. istanbul gibi araç katili şehirler için ben de daha eski nesil şanzıman taraftarıyım. bunun yanında çıkan her araç sorun çıkaracakmış gibi bir algının da çok yerinde olacağını düşünmüyorum. bu kadar sorunlu bir şanzımanın bu kadar başarılı satış rakamlarına ulaşması mümkün olamazdı aksi takdirde. diğer ülkelerde olduğu gibi bizim ülkemize de uzun süreli garanti verilmesi durumunda çok başarılı ve kullanması zevkli bir şanzıman bana göre
İ30 dizel dct kullandım. İğrenç hissettirdi bana valla. Manuele çekip bir iki kendim vites attım d ye alınca kafası karıştı, yazık.Öncelikle ürünleri satış rakamlarıyla değerlendirmeyi uzun zaman önce bıraktım. Sadece otomotivde değil, her türlü üründe pazarlama başarıları çok net şekilde kullanıcı deneyimlerinin önüne geçmiş durumda. Ülkemizde Doğuş tarafından verilen garantinin hiç masum olmadığını herkes biliyor. Daha geçtiğimiz günlerde bir üyemiz daha yetkili servisi bırakıp özel servise geçti. Avrupa'da şöyle mantıklı olabilir: Medeni trafik koşullarında 0 km alınan bir araba maksimum 5 yıl kullanılıyor ve 5 yılın soununda hurda parasına sayılarak yenileniyor. Net bilgim olmamakla birlikte bir yerde DSG'ye Almanya'da 10 yıl kadar doğru düzgün bir garanti veriliyor diye okumuştum. Bu koşulların oluştuğu pazarlarda dediğiniz gibi eğlenceli ve efektif sürüş için neden satılmasın ki? Ülkemiz koşullarında 3.0 lt motorlu arabalar gibi muamele görüp tek tük satmazı lazım çünkü karakteri bizim buralara uygun değil. =)
"Hızlı ve verimli" derken kastım zaten yakıt tüketimine direk etki eden bir etken. Şu anda yaşadığım günlük hayat düzenimde dsg çok rahat alınabilir aslında. Ama yine almam. Neden derseniz, yeri geliyor arabamı limitlerinde kullanıyorum. Hatta boş yolda limitlerin üstüne çıktığım bile oluyor. Bu koşullarda DSG şanzımanı zorladığımda aldığım tepkiler aşırı narin olduğuna işaret ediyordu. Tıkırtılar vb. tepkiler ben narinim diye bağırıyordu. Çift kavramaya zaten daha önce dediğim gibi standart bineklerde genel olarak karşıyım, bir de üstüne o kırılganlık hissi beni kullandığım arabadan soğutmuştu. Arabanın trimlerinde vasat kaliteye aldırış etmem ama mekanik ve elektronik altyapısındaki zayıflıklara tahammülüm olmuyor. Zorlasam her an yolda bırakabilir diyerek bir arabayı kullanmak benim için çok ters bir durum.
Audi A6'da da dsg kulandım ama o muhtemelen yaş kavramaydı ve böyle his vermiyordu. Hyundai'de ve Mercedes'te de çift kavrama kullandım, onlar da dayanıklı hissettiriyordu. Sık sık İstanbul'a gidiyorum ve gidip yoğun trafiğe girdiğimde içim içimi yiyeceği için yine de çift kavramalı bir arabayı ben almam, bana soran olursa da tavsiye edemem. Dediğim gibi, bizim buralara pek uygun değil.
Edit: @Mt.Akina hocam seni de etiketleyeyim buraya Alınası araçlar, alınası araçlara kalsın
@Mt.Akina @Mt.Akina
Ben de ioniq kullandım şanzımanı 20 yıl önceki 4 ileri tork konvertör hızındaydı. Gazı kökleyince şanzıman sanki cvtymiş gibi devir bandının sonunda 2 saniye kadar takılı kalıp sonradan üst vitese geçiyor. Sanırım tüm çift kavramalardan uzak durmak gerek.İ30 dizel dct kullandım. İğrenç hissettirdi bana valla. Manuele çekip bir iki kendim vites attım d ye alınca kafası karıştı, yazık.
Eyvallah daha iyisi sizlerin olsun insallah is gorecek telefon nispeten@Sailor Mi note 3 hayırlı olsun güzel tercih Ben de iosdan androide geçince böyle olmuştu her şeye baştan başlıyorsun.Ama 1 haftaya yerleşirsin sonrası rahat.İos’a geri dönünce her şeyim geri geldi İcloud sağolsun
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Eyvallah daha iyisi sizlerin olsun insallah is gorecek telefon nispeten
Sonunda karar verebildin demek, hayirli olsun, gule gule kullanEyvallah daha iyisi sizlerin olsun insallah is gorecek telefon nispeten
Kadikoyden aldim taksit olmasi icinNerden aldın?Hb de güzel fiyata veriyolar.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Sagol abim sonunda alabildim yok yarin baslik acmam sarji yiyor bu diyeSonunda karar verebildin demek, hayirli olsun, gule gule kullan
Insallah telefon secimin de otomobil secimin gibi olmaz
Eyvallah daha iyisi sizlerin olsun insallah is gorecek telefon nispeten
hayırlı olsun güle güle kullanınEyvallah daha iyisi sizlerin olsun insallah is gorecek telefon nispeten
Motorun şakası olmaz knk ekipmansız binme
A1 ehliyet aldım babam da beni kırmadı yeni motor aldı bu da yeni motorum nasıl ama?
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi