Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Evet zaten otoparkın testlerinde And abi de değinmişti 525d xdrive ile 520i arasındaki farklara 525 makyajsızdı 520 makyajlıydı fark çok demişlerdi. Onların yorumları olmasa ucuz olsun diye 2013 bakıyor olurduk galiba :)
Hiç gerek yok. Dediğim gibi amortisör konforu olarak mondeo'dan sonra üzer. Şahsen beni üzdü o kadar diyorum :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: kazim4444
Zaten sadece otomobil açısından iyi olur. Satın alma noktasında artık sıfır d segment arabalar 200 binlere yaklaştı ve mantıklı bir tarafı kalmadı. D segment bir aracım olsa premium E segmente geçmek haricinde satmayı düşünmezdim zaten. Hatta D+ bile düşünmem. Allah hayırlısını nasip etsin kardeşim :)

200lere mi yaklaştı. 1.6 dizel ile geçenler var 250 ler daha mantıklı bir limit.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
200lere mi yaklaştı. 1.6 dizel ile geçenler var 250 ler daha mantıklı bir limit.
İşte ben benzinli, dizel, boş paket, dolu paket, manuel, otomatik durumlarına göre ortalama bir rakam söyleyeyim dedim. Full versiyonlarına çıkıldığında fiyatlar zaten kan ağlatıyor :)
 
İşte ben benzinli, dizel, boş paket, dolu paket, manuel, otomatik durumlarına göre ortalama bir rakam söyleyeyim dedim. Full versiyonlarına çıkıldığında fiyatlar zaten kan ağlatıyor :)

Şimdi üşenmedim baktım. Hepsi 1.6 dizel otomatik bu arada
Passat highline 227k
İnsignia exclusive diye bir paket gelmiş 233k
Talisman icon (160lık) 207k
Superb Prestige 190k Biri bozdu işi :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...