Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
1c60a1e0ee5a23a12a7aa5d0cd300ce1.jpg

Maşallah dediğimiz 2 gün yaşamıyor alüminyum
Geçmiş olsun onu çok kolay onarıyorlar artık eskisinden farkı anlayamazsın autokingde bile hallediyolar
 
  • Beğeni
Tepkiler: DuzboruDownpipe
Başlık sahibi tokyo drift misali viraj bağlayacak zannediyor herhalde bunlar. Adam alt tarafı bir kaç göbekte ufak bir atraksiyon yaşayacak hepsi bu. 170'lik makineyle bunu yapamıyorlarsa ehliyeti kırıp atsınlar o zaman :D
Çok film izliyorlar çok :D Yahu Allah'ın aşkına bu araba yanlamayacak mı yani şimdi :D Veya yanlayabilir dedik diye bunlar Abbas Çimen'in, Doğukan Manço'nun yanladığı gibi yanlayabileceklerini mi düşünüyorlar :D Yani öyle düşünüyorlarsa onlara en en basitinden şunu demek lazım, o arabaların teker açıları bile daha fazla :D Gerisine hiç değinmiyorum bile :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Cenk
Çok film izliyorlar çok :D Yahu Allah'ın aşkına bu araba yanlamayacak mı yani şimdi :D Veya yanlayabilir dedik diye bunlar Abbas Çimen'in, Doğukan Manço'nun yanladığı gibi yanlayabileceklerini mi düşünüyorlar :D Yani öyle düşünüyorlarsa onlara en en basitinden şunu demek lazım, o arabaların teker açıları bile daha fazla :D Gerisine hiç değinmiyorum bile :D
Onlar yanlama mevzusunu drifte bağladılar. Yani iki virajı birbirine bağlayarak yan gitmeye çektiler mevzuyu. Haliyle 170'lik araçla bunu yapmak için aşınmış lastik şart. Çünkü 170'lik makinede o iki virajı bağlayacak yeterince güç yok. Ancak çok yüksek süratlere çıkmak gerek ki o da çok tehlikeli. Onların bu söylediklerine katılıyorum ama başlıkla bir alakası yok bunun :D Başlığın sahibi göbekte hafif yan vereceğim diyor o kadar. Bunun için ne lastik değiştirmeye ne de daha güçlü araca ihtiyaç var.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Ugur
Onlar yanlama mevzusunu drifte bağladılar. Yani iki virajı birbirine bağlayarak yan gitmeye çektiler mevzuyu. Haliyle 170'lik araçla bunu yapmak için aşınmış lastik şart. Çünkü 170'lik makinede o iki virajı bağlayacak yeterince güç yok. Ancak çok yüksek süratlere çıkmak gerek ki o da çok tehlikeli. Onların bu söylediklerine katılıyorum ama başlıkla bir alakası yok bunun :D Başlığın sahibi göbekte hafif yan vereceğim diyor o kadar. Bunun için ne lastik değiştirmeye ne de daha güçlü araca ihtiyaç var.
Abi hakkını vererek yanlamak diyoruz en baştan beridir adamlar drift yapamaz, 170 beygir drift için yeterli değil diyorlar :D Yahu gören de zannedecek drift arabası hazırlıyoruz ondan dolayı millet 170 beygir az diyor :D Yanlıyor işte yani, yanlamak için kesinlikle yeter en baştan beridir bunu diyoruz işte :D Olay enişteden arabayı alıp denemeye kadar gitti :D (Çok inandırıcı gelmedi o da ayrı mesele)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Cenk
O değil yabancı biri gelse foruma baksa, en popüler ilk 2 konuya bir göz atayım dese ve girip okusa aman Yarabbi der kaçar :D Kavga üstüne kavga :D Millet eline fırıncı küreği alıp birbirini kovalayacak kıvama gelmiş :D :D
 
Abi hakkını vererek yanlamak diyoruz en baştan beridir adamlar drift yapamaz, 170 beygir drift için yeterli değil diyorlar :D Yahu gören de zannedecek drift arabası hazırlıyoruz ondan dolayı millet 170 beygir az diyor :D Yanlıyor işte yani, yanlamak için kesinlikle yeter en baştan beridir bunu diyoruz işte :D Olay enişteden arabayı alıp denemeye kadar gitti :D (Çok inandırıcı gelmedi o da ayrı mesele)
Vallahi ben coupe c180'i servis moduna sokup esp'sini iptal ettim. 18'lik tap taze ps4'ler vardı. Esp'de kapalıyken her göbekte gazı kökleyip direksiyonu ani çevirince 156'lık makine cayır cuyur arka bırakıyordu. 170'lik güçte daha düşük tutuşa sahip lastikli bmw bunu hayli hayli yapacaktır. Dediğim gibi yapamayan biraz çabalasın, çalışsın başarır :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Cussler
Onlar yanlama mevzusunu drifte bağladılar. Yani iki virajı birbirine bağlayarak yan gitmeye çektiler mevzuyu. Haliyle 170'lik araçla bunu yapmak için aşınmış lastik şart. Çünkü 170'lik makinede o iki virajı bağlayacak yeterince güç yok. Ancak çok yüksek süratlere çıkmak gerek ki o da çok tehlikeli. Onların bu söylediklerine katılıyorum ama başlıkla bir alakası yok bunun :D Başlığın sahibi göbekte hafif yan vereceğim diyor o kadar. Bunun için ne lastik değiştirmeye ne de daha güçlü araca ihtiyaç var.
Dediğin doğru abi adam s virajları birbirine bağlayarak 70° acıyla dönmek istemiyorki:D ufak hareketleri o güçle yapamayana 500hp de yaramaz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur ve Cenk
Dediğin doğru abi adam s virajları birbirine bağlayarak 70° acıyla dönmek istemiyorki:D ufak hareketleri o güçle yapamayana 500hp de yaramaz
Yahu ben 1.6 dizel önden tahrikli focus'da bile pc5'ler takılıyken 60-70 ile viraj içinde pandülü yaptığım an arkası geliyor. 170'lik bmw ile lastik mastik değişmeye gerek bile yok. Başlıkta mevzu fazla abartıldı. Her gelen de yorumların tamamını okumadan dalıyor mevzuya :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Ugur
Yahu ben 1.6 dizel önden tahrikli focus'da pc5'ler takılıyken 60-70 ile viraj içinde pandülü yaptığım an arkası geliyor. 170'lik bmw ile lastik mastik değişmeye gerek bile yok. Başlıkta mevzu fazla abartıldı. Her gelen de yorumların tamamını okumadan dalıyor mevzuya :D
Ya abi bizim octi 1.5 ton 102 beygir ben bile arkasını bıraktırıyorum, millet arkadan itişli 170 beygirlik araba yetmez diyor, Abbas Çimen'i izlemeye gittiler herhal ondan oluyor bunlar :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler ve Cenk
Ya abi bizim octi 1.5 ton 102 beygir ben bile arkasını bıraktırıyorum, millet arkadan itişli 170 beygirlik araba yetmez diyor, Abbas Çimen'i izlemeye gittiler herhal ondan oluyor bunlar :D
Neyse, herkes istediği gibi yapsın yapacağını. Zira mevzu da darladı artık beni. İnşaallah kimse patlamaz, kendisine veya başkasına zarar vermez. Gerisi mühim değil benim için :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...