göster bana osmanlı tuğra'nı... dumannda boğ beni.Benim de pederin dobloyu alıb 320yle senş geçesim gelio
Egzozu yandan verdirttm soluma geçgöster bana osmanlı tuğra'nı... dumannda boğ beni.
Otoban 150 için fazla geniş, genelde duble yollarda 150 gidiyorum ahsdhasdjasjda@Cenk ve onun 150 yle otobanda multilinklerle hop hop gittiği focusuna gelsin
O göze atılan dikişin adı matris dikiş.Dudak altına atmıştım şeqill
Adamsın be doktor adamsın yaBu da şanssız kardeşime gelsin @Ugur
Tatilden tatile premiuma biniyoruz teneke de olsa kendi arabamız olsa keşke :/
Cep telefonundan girince araştırma yapmak zor oluyor baktım ama her iki motorun otomatik ve düz vites grafiklerini bulamadım. Eğer yarın bilgisayar başına geçince bulabilirsem paylaşırım.
Grafikleri bulamadım ancak Civic'in hız sınırlamasını kaldırınca 220 km hıza kadar rahatlıkla çıkabildiğini gösteren bir test videosunu paylaşmak istiyorum. Son hızı sınırlayan şey CVT şanzıman değil zaten kadranda hız sınırlaması olan 207 km'yi gördüğünde motor henüz 4500 devir çeviriyor.
220 km hıza çıkmak uçmaksa eğer hız sınırlamasını kaldırınca Civic RS ya da Hb BMW 1.20i'den önce o hıza ulaşabiliyor.
Benimde bir sorum olacak cidden bilmediğim için soruyorum. 0-100 testinde şanzıman kaynaklı bir fark gözükmediği halde sürekli Honda'nın CVT şanzımanı kötü diyorsunuz. Toyota'nın CVT şanzımanın Civic'in CVT şanzımanına göre ne gibi bir üstünlüğü var. Hangi konularda daha iyi performans sağlıyor teknik olarak açıklayabilecek biri varsa aradaki farkları öğrenmek isterim.
Bu arada laf sokuşturmaya çalışanlar olduğu için belirtmek isterim CVT en iyi ya da en performanslı şanzıman gibi bir iddiam yok. Bunu forumda daha öncede yazmıştım ama laf sokuşturmalar başladığı için hatırlatmak istedim.
Tam bana bir şey yok mu diye yazacaktım
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.