Heh şimdi oldu.. İnsan sağ üste bir yere esp on/off yazar en azından uğraştırıyorlar insanıHocam araba en boş donanım flexride yok.Flexride olsa sağ üstten sport filan diye yazıyorlar. 79 ile ki test esp kapalı hali 83 olan esp açık.


Heh şimdi oldu.. İnsan sağ üste bir yere esp on/off yazar en azından uğraştırıyorlar insanıHocam araba en boş donanım flexride yok.Flexride olsa sağ üstten sport filan diye yazıyorlar. 79 ile ki test esp kapalı hali 83 olan esp açık.
Heh şimdi oldu.. İnsan sağ üste bir yere esp on/off yazar en azından uğraştırıyorlar insanıHafiflik insignia'ın şasisine yaramış tebrik etmek gerek
![]()
83 ile dönmesi baya iyi. Testte dediklerine göre esp geç müdahale ediyormuş öyle bir sıkıntısı var.Limitleri yüksek gibi insignianın
Onun sebebi şaseye güvenmeleri .83 ile dönmesi baya iyi. Testte dediklerine göre esp geç müdahale ediyormuş öyle bir sıkıntısı var.
Şaseye güvendiklerinden dolayı patlarsakOnun sebebi şaseye güvenmeleri .
Patlıyacağını sanmıyorum çünkü tam zamanında en son saniyede müdahalesini yapıp çok güzel bir şekilde yola sokuyor yeterki şaseye güvenmek lazım müdahaleyi ona göre yapmak lazımŞaseye güvendiklerinden dolayı patlarsak![]()
Şimdi daha erken devreye girse 83 de de rahatça dönecek öyle düşünPatlıyacağını sanmıyorum çünkü tam zamanında en son saniyede müdahalesini yapıp çok güzel bir şekilde yola sokuyor yeterki şaseye güvenmek lazım müdahaleyi ona göre yapmak lazım![]()
Kesinlikle çok kötü çıkmış yaris.Bu platformun üzerine nasıl hothatch hayal edilmiş anlayamadımToyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü
Cx-5 ise tam petrolhead suv olmuş o arkayı nasıl tatlı açıyor öyle bayıldım resmen![]()
Yaris hep böyleydi, hatta 3-4 yıl öncesine göre toparlanma var bile diyebilirim. =)Toyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü
Cx-5 ise tam petrolhead suv olmuş o arkayı nasıl tatlı açıyor öyle bayıldım resmen![]()
Hothatch'lerde işler değişir ya. Bütün yürüyen aksam elden geçer. Yoksa bu haliyle neresinden hot olacak?..Kesinlikle çok kötü çıkmış yaris.Bu platformun üzerine nasıl hothatch hayal edilmiş anlayamadım
Biz c3 kullandık @Ugur la bu şasi ds3 ile 156bg nasıl kaldırıyor diye kendimizi baya sorguladık süspansiyon farkı ile hallederler.Kesinlikle çok kötü çıkmış yaris.Bu platformun üzerine nasıl hothatch hayal edilmiş anlayamadım
Yalnız test etmedim de bu kasayı bu kadar esp devreye giriyorsa aşırı tedirgin eder normal kullanıcıyı bileYaris hep böyleydi, hatta 3-4 yıl öncesine göre toparlanma var bile diyebilirim. =)
Cx-5 ise hakikaten çok hoşuma gitti ya
Hothatch'lerde işler değişir ya. Bütün yürüyen aksam elden geçer. Yoksa bu haliyle neresinden hot olacak?..
Bide 2.2 dizel ağırlığı var 2.0 benzinli ile burnu biraz daha keskin olacaktır diye düşünüyorum.Cx-5 ise hakikaten çok hoşuma gitti ya![]()
Toyota Yaris baya vasat gözüküyor özellik kafadan kayması petrolheadler için kötü![]()
Ama moose testi vidyosunda hep devrede.Kullanmadım bilmiyorum yeni kasayı bu kadar devreye girmesi şaşırttıBu arabanın ikinci makyajı, bende ilk makyajlısı var. Bunu kullanmadım ama benimkinden kötü olacağını düşünmüyorum. Bence yol tutuşunda sorun yok. @DouglasAdams 'ın dediği gibi devamlı esp devreye girme gibi bir eğilimi yok hatta çok anormal şey yapmadıkça girmiyor (devamlı bir muhabbet dönüyor esp kapanabilen arabanın altyapısı iyidir, saygı duyulasıdır, marka arabaya güveniyordur diye, tek tuşla kapatılabiliyor yariste, bu sınıfta pek yok bildiğim kadarıyla). Otopark testinde de yol tutuşuyla ilgili iyi konuşmuşlardı. Arabanın en büyük sorunu @berkertekin 'in dediği gibi yatması. Biraz fazla yatıyor, yerine göre hızda varsa tedirgin ediyor, bundan önce uzun süreli b sınıfı kullanmamıştım belki alışık olmadığımdandır.
*Vasat: Orta, ortalama.
Baya vasat?
Petrolhead olan arabayı zevk için alan, kullanan biri almaz zaten yaris'i. Hatta bana kalırsa o düşünceyle araba alabilecek olsam gidip herhangi b sınıfını almam (yaris, corsa d, 2 farklı kasa polo, clio 3 tecrübelerime göre). Yaris GRMN ise bambaşka bir araba, buna bakıp yorumlamak hata olur.