Geyik Testleri

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Cenk hocam, araçların boyutlarından bağımsız, aynı yerlere mi koyuyorlar bu konileri biliyor musunuz?
Öyleyse çok manasız bir test bence

Koni aralıkları değişmiyor ancak 8 serisinden daha uzun ve daha geniş olan Audi A6'nın ve A7'nin ESP'si çok daha iyi tepki veriyordu
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Cenk hocam, araçların boyutlarından bağımsız, aynı yerlere mi koyuyorlar bu konileri biliyor musunuz?
Öyleyse çok manasız bir test bence
Bildigim koni genislik ve uzunluklari ayni hocam. Neticede gercek hayatta yol ustunde karsimiza bir engel ciktiginda araclarin boyutlari o engellerin boyutlarini degistirmeyecektir. O sebeple boyutlar ayni diye biliyorum. Zaten bu testlerde genis ve uzun arac her daim kafadan 1-0 geriden baslar. Manevra icin alanlari kisitli.
 
  • Beğeni
Tepkiler: babayimben

fksarall

Panpa
8 Eyl 2016
1,548
3,367
3,770
Ankara
Marka
BMW
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: babayimben ve by

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
ESP'nin ayarıyla ilgili tamamen. 75 ile girdiğinde çıkış hızı hala 60 larda dolaşıyor. Mesela Kadjar 80 ile giriyor ama 30 küsürlerle çıkıyor. Tabi BMW mühendisliğinden beklenilen atıyorum 80 ile girmesi ama çıkış hızının yine 55-65 falan olması.
 
  • Beğeni
Tepkiler: by

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,939
7
51,186
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Arabanın yapacağı manevra sayısı arttıkça, o sondaki oversteer'in dozu artacak gibi duruyor. Sanki bir ani slalom manevrası daha bağlasa sonu ssangyong SUV aracı gibi spin olacak. Çevikliği ok, ama orantısız ayarsız oversteer BMW için kabul edilemez.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Arabanın yapacağı manevra sayısı arttıkça, o sondaki oversteer'in dozu artacak gibi duruyor. Sanki bir ani slalom manevrası daha bağlasa sonu ssangyong SUV aracı gibi spin olacak. Çevikliği ok, ama orantısız ayarsız oversteer BMW için kabul edilemez.
O yuzden testi yapanlar da good vermemis. Acikcasi ben de hayalkirikligina ugradim. Testin altyazisini okumadigim icin sebebini neye baglamislar goremedim.
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,104
45,653
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Yalniz o yerdeki sari seritler, kesik kesik cizilen beyaz seritlerden farkli olarak anlik sekilde lastik uzerine geldiginde tutus kaybi yasatabiliyor. Yol uzerinde giderken kabartmali seritlerden gecerken araclarin hafif yuzdugu hissini cogu kisi fark etmistir. Umarim o sari serit bu tarz bir etki olusturmuyordur. Motor1 ekibi muhakkak bunu denemistir diye dusunuyorum.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,939
7
51,186
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
test çok başarısız, lastik basınç uyarısı yanıyor, 75 le yaparken zaten son havuza girmeye bile çalışmadı, o son hamlede görseydik bi araba ne hale gelecekti. ama şunu net söyleyebilirim, sedan egea arkasını dengesiz sallasa da limitleri çok düşük değil.
Test konusunda tamamen hemfikirim.

Egea Sedan sert virajda zorlandığı zaman sanki arkası spin attıracakmış gibi hafifliyor ama bağımsız süspansiyonu varmış gibi de tutunmaya devam ediyor. Bir garip valla. HB kasanın arkası zaten daha oturaklı. Bir de amortisörlerin sedandan farklı olduğu kesinlikle hissediliyor.
 

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,898
2
24,175
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Test konusunda tamamen hemfikirim.

Egea Sedan sert virajda zorlandığı zaman sanki arkası spin attıracakmış gibi hafifliyor ama bağımsız süspansiyonu varmış gibi de tutunmaya devam ediyor. Bir garip valla. HB kasanın arkası zaten daha oturaklı. Bir de amortisörlerin sedandan farklı olduğu kesinlikle hissediliyor.
Çok çok iyi yol tuttuğuna şahidim hb kasanın.Ancak güvenli gidiyormuş gibi bi izlenim de oluşturmayacaktır direksiyonda(tren hissiyatı yok)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak

At

Takipçi
Beta Programı
29 Eki 2016
6,487
16,238
5,020
Antalya
Marka
Aston Martin
Ben beğendim egeayı. Başka modelleri de çektik diyolar bakalım diğer testler nasıl olacak belki km77 ile aynı arabayla denerlerse fikir olur. Hem lastik farkı vs olursa görmüş oluruz hoşuma gitti Motor1 in bunu yapması.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Toprak

Reddington

Panpa
15 Eki 2016
1,808
1
4,131
3,770
İstanbul
Marka
MINI
Test konusunda tamamen hemfikirim.

Egea Sedan sert virajda zorlandığı zaman sanki arkası spin attıracakmış gibi hafifliyor ama bağımsız süspansiyonu varmış gibi de tutunmaya devam ediyor. Bir garip valla. HB kasanın arkası zaten daha oturaklı. Bir de amortisörlerin sedandan farklı olduğu kesinlikle hissediliyor.
aynen öyle abi bozuk yolda falan da yerden kesilecek gibi olduğunda arabanın şasisi darma duman olacakmış gibi hissettiriyor ama tutunmaya devam ediyor. özellikle arka amartisörler sanki yuvadan çıkmış gibi bile hissettiriyor :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

facelift

Asfalt Kurutucu
29 May 2019
180
152
635
34
Marka
BMW
Egea gayet iyi bir otomobil. Fiyatına göre sundukları çok iyi. Bence iyi bir iş çıkarmış. Ayrıca eskiden fiat modellerinin kaportası zayıf, boyası ince hissettirirdi. Egea da bu konuda da gelişmiş bir araç. Yolda giderken oturaklı duruyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım