honda 1.5 rs cvt olmuş mu?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Renard
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Öyle öyle de bu donanımlarla bu otomobil Türkiye'ye gelince kaç lira üzerinden satışa sunulur orası biraz sıkıntı. Adaptif süsp ve sınırlı kaymalı dif kilidi bile başlı başına fiyatı artırır.
Gelecek olan 1.6 dizelle kafa kafaya olabilir bence fiyatı. Satmayacağından getirmezler de siparişle belki. Tabi kur zammı falan derken 150ye yakın bi fiyat, aman aman. Şu konustuğumuz rakamlara bak ya delirmemek elde değil.
 
17523538_1031361570341695_7537095313760258947_n.jpg

17629832_1031361580341694_4246140978900454745_n.jpg

17457729_1031361577008361_2770162302998634810_n.jpg


17629827_1031361610341691_3773535894396523267_n.jpg

17457939_1031361557008363_1848862303005725687_n.jpg




bi de böylesi var, olmuş mu ? :D
 
Geçen gün yeni civic ile biraz atışmamız oldu. Yürümesi öyle pek ahım şahım değildi, zaten atmo motor ama virajlarını beğendim. Ayrıca bir ara arkamda durdu ve farları efsane beyaz aydınlatıyor. Led far var yanlışım yoksa ama hiç bir led farın böyle beyaz aydınlattığını görmedim. Onu geçtim, bazı stok halde bi xenon kullanan araçlarda bile beyaz seviyesi bu kadar fazla değil.
 
Geçen gün yeni civic ile biraz atışmamız oldu. Yürümesi öyle pek ahım şahım değildi, zaten atmo motor ama virajlarını beğendim. Ayrıca bir ara arkamda durdu ve farları efsane beyaz aydınlatıyor. Led far var yanlışım yoksa ama hiç bir led farın böyle beyaz aydınlattığını görmedim. Onu geçtim, bazı stok halde bi xenon kullanan araçlarda bile beyaz seviyesi bu kadar fazla değil.

Ooooo :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
Gözüme kestirdim o aracın sahibini. Atışmamız öyle pek uzun sürmedi, alan uygun değildi ama elbet karşılaşırız yine. Uygun ve güvenli ortamı bulur bulmaz almayı denicem anahtarını :D

kim acaba merak ettim :D :D nerde kapıştınız?
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Oralar sert virajlidir bilirsin tam U seklinde viraji falan var, viraj derecesi cok yuksek. Zaten lastikleri denedigim virajlarda oralar aslinda. O viraja sert girince yol tutan lastik hemen her virajda tutar demektir :D

ordan ticaret odasının oraya uçup hayatını kaybeden biri vardı o geliyo abi aklıma aman dikkat et sen yine.. :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Cenk
ordan ticaret odasının oraya uçup hayatını kaybeden biri vardı o geliyo abi aklıma aman dikkat et sen yine.. :)
Ucan cok oldu. Arkadasim alkolluyken kaldirima carpti v.s hizli girdiginde virajin ortasina geldiginde eger virajin en icinde degilsen sola dogru acilip kaldirimi opersin, sonrasi da zaten tso binasinin ici. Dikkat ediyorum tabii, lastikleri denemek icin en az 5 gecis yaptim oradan. Ilkinde hizim dusuktu lastikleri anlamadan asla sert girmem bi viraja. Belli saatlerde de o yolda karsidan gitmiyorum, yabancilar karsidan geliyor bazen direkt kafa kafaya carpismalik oluyor
 
Ucan cok oldu. Arkadasim alkolluyken kaldirima carpti v.s hizli girdiginde virajin ortasina geldiginde eger virajin en icinde degilsen sola dogru acilip kaldirimi opersin, sonrasi da zaten tso binasinin ici. Dikkat ediyorum tabii, lastikleri denemek icin en az 5 gecis yaptim oradan. Ilkinde hizim dusuktu lastikleri anlamadan asla sert girmem bi viraja. Belli saatlerde de o yolda karsidan gitmiyorum, yabancilar karsidan geliyor bazen direkt kafa kafaya carpismalik oluyor

he yaa bi kere tır geldiğini gördüm ordan millet çıldırmış
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche
Bu kadar hisli bir araba yap, altyapısı ve motoru mükemmel olsun ama tutup CVT şanzıman kullan olacak iş mi ?
CVT yerine çift kavramalı veya ZF benzeri kaliteli tork konvertörlü bir şanzıman kullansalardı muhtemelen hızlanma ve yakıt değerlerine ciddi şekilde olumlu bir artış yaşanırdı.
1413 kg ağırlığında 1.4 TSI 150 hp DSG Passat 0-100 : 8.4 sn
1388 kg ağırlığında 1.5 Turbo 182 hp CVT Civic 0-100 : 8.1 sn
Şimdi sürtünme katsayısı vb. bir sürü etken var, muadil araçlar da değiller ancak şanzımanın bir arabayı nasıl yürüttüğüne dair basit bir kıyas yapmak adına yazıyorum.Motor hacmin daha yüksek, 25 kg daha hafifsin, 32 beygir daha güçlüsün (!) ve 0-100 hızlanman sadece 3 salise daha iyi. Açıkçası bana kalırsa çok kabul edilebilir bir durum değil. Ha tabii ki hayat sadece 0-100 değerinden ibaret değil ancak böyle bir araçta insan bunları bekliyor..Manuel şanzıman gelirse almayı ciddi düşünebilirim, bu haliyle kendisine bye bye diyorum

Firmaların fabrika verilerinde ne yazdığına değil araçların gerçek performanslarına bakın derim.

http://www.zeperfs.com/en/duel6717-5621.htm

Karşılaştırmada ki passat düz vites Civic ise CVT şanzımanlı.
 
Birde CVT ile düz vitesi karşılaştıran böyle bir video var ama CVT'nin 0-100 değeri fazla yüksek geldi bana. Hondata yazılımı yüklü olabilir mi bilmiyorum.

 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...