i30 N mucizesi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Hyundai tabii ki rekabet edecek. Zaten hot hatch uretmelerindeki amac rekabet. Onunla bir derdim yok, rekabet edemez falan demiyorum. Problem burada basliyor. Kendine referans olarak Focus RS ve Golf R'i aliyorsun ancak GTI ve Focus ST rakip degil diye bir kavram kargasasina giriyorsun. Madem rakibin Golf R ve Focus RS niye kendini GTI ve ST ile kiyasliyorsun. Cok sacma degil mi ?
Hyundai i30 N yayınladıkları basın kitinde zaten kendini GTI ve ST ile karşılaştırmıyor. 275 beygir gücünde kaldığı için Focus RS'lerden güçsüz, Focus ST'ler ile aynı güçte kalmış oluyor. Fakat basın mensupları, aynı güçte olmasına rağmen sürüş olarak pist odaklı bir otomobil olduğunu belirtip aslında Focus RS, Golf R, Megane RS gibi otomobillerde karşılaştırmak gerektiğini söylüyorlar.
 
Hyundai i30 N yayınladıkları basın kitinde zaten kendini GTI ve ST ile karşılaştırmıyor. 275 beygir gücünde kaldığı için Focus RS'lerden güçsüz, Focus ST'ler ile aynı güçte kalmış oluyor. Fakat basın mensupları, aynı güçte olmasına rağmen sürüş olarak pist odaklı bir otomobil olduğunu belirtip aslında Focus RS, Golf R, Megane RS gibi otomobillerde karşılaştırmak gerektiğini söylüyorlar.

O da enteresan..RS ve R'dan güçsüz, ST ile aynı güçte ve GTI'dan güçlü..Ortada kalmış bu konuda. Tabi burada önemli olan beygir ve tork değil, onu nasıl yola aktarabildiği. Aynı pistte R ve RS'e yakın bir derecede dönüyorsa o zaman kafada soru işareti bırakmaz, haa evet bu araç hakikaten olmuş dersin
Ancak pistte R ve RS'in tozunu yutuyorsa o zaman olmuş diyemem. Çünkü marka bu aracı çok enteresan konumlandırmış.
R ve RS ile GTI ve ST kasanın arasında bir araç olmuş..Kendini R ve RS klasmanında görüyor ancak GTI ve ST'dan daha iyi..Zamanla pist testleri ortaya çıkacaktır ve başarısını daha net görürüz..
Umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir..Takıldığım nokta araç veya performansı değil, bu saçma sapan yazılan yazılar
 
Hayalimde alacağım arabanın fiyatı niye benim için önemli olsun ki. Ben olsam rs3 alırdım.
oğlummmmmmmm sen istesen neler yaparsın nelerrr idris ustanızla yeni tanışıosunuz neler öreticem ben sana nelerr sana para yapmayı öreticem sana az kullanılmış karı bulmayı öreticem auvvvv sana demedım manyak karı ahhahaha ben de bı kafa doktoruna mı gıtsem yaa
 
oğlummmmmmmm sen istesen neler yaparsın nelerrr idris ustanızla yeni tanışıosunuz neler öreticem ben sana nelerr sana para yapmayı öreticem sana az kullanılmış karı bulmayı öreticem auvvvv sana demedım manyak karı ahhahaha ben de bı kafa doktoruna mı gıtsem yaa
Hahaha komik adam :) 2 yıl önce takip etmiştim hala aynısını söyleyip duruyor istikrarlı adam ama yaptığı işten daha çok konuşuyo :) senin hatrına izledim bugün balataları sıyırmış epey küfreder olmuş eskiden bu kadar değildi. Kıymetli bir değerimiz kendisi sahip çıkalım :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Hahaha komik adam :) 2 yıl önce takip etmiştim hala aynısını söyleyip duruyor istikrarlı adam ama yaptığı işten daha çok konuşuyo :) senin hatrına izledim bugün balataları sıyırmış epey küfreder olmuş eskiden bu kadar değildi. Kıymetli bir değerimiz kendisi sahip çıkalım :)
Ne yalan söyleyeyim seviyorum o adamı ya :) sıradışılık hep cezbetmiştir beni :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Kim?
Sağlamlık bir Alman markası için parayı bulduktan sonra satılan opsiyon değildir.
Vw nin beetle'ın miadını doldurduktan sonra çıkardıkları golflerin sağlamlığı döneminden gerideydi.
Mercedesin ekonomik küçük araba yapmaya kalkması w168 kasalar mesela.Espsiz piyasa sürdüler devrilip durdular.Makyajlamak zorunda kaldılar.
Trabant ları hiç söylemiyorum bile.Biraz araba tarihi okuyanların.
Uzun lafın yine uzunu: Asıl pr ları Almanların yaptığını göz boyayacak işler peşinde koştuklarını göreceklerdir insanlar.Bir marka illa ki kötü modeller üretebilir.Kötü modeller üretip baktı oluyor gözünü yukarı kaliteye dikedebilir.Bu kapitalist düzenin bir sonucudur.İleriye gitmekte bir sorun ve etik anlayışa karşıt bir şey yok.Asıl mesele Opel gibi VW gibi Mercedes gibi markaların oluşturdukları intibayı-kaliteyi zaten satıyoruz intibamız iyi diyip modellerinde kalite ve uzun ömürlülükten çalacak; aynı zamanda göz boyayacak şeylere öncelik verecek hamleleri etik değil şahbaz oyunculuğudur.Hyundai bir işe kalkışmış ve kalitesini arttırmaya çalışıyor.İşimize gelir piyasaya iyi araba geldikçe VAG gibi bozulmaya köhneleşmeye yüz tutmuş alman markalarının tek elliğinden alacaktır Avrupa piyasasını.En azından rekabet etse yine bize kar.Hyundai'nin bu atılımlarını olumlu buluyorum
 
Bayadır bakmamıştım konuya. Sanki kendi yorumumu katmışım gibi taşlamışlar. En büyük 2-3 kanalın videolarını koydum. Sanki bütün medya ağız birliği yaptı Hyundai'yi övüyor. Bir kerede şu arabalara ön yargıyla yaklaşmayın. Geçen senelerde 208 gti vs polo gti konusu vardı. Dilimde tüy bitmişti 208'i anlatacam diye. Şimdi sinan sürdü anlattı. Ancak anladılar. Sakalımız yokki....
 
Vw nin beetle'ın miadını doldurduktan sonra çıkardıkları golflerin sağlamlığı döneminden gerideydi.
Mercedesin ekonomik küçük araba yapmaya kalkması w168 kasalar mesela.Espsiz piyasa sürdüler devrilip durdular.Makyajlamak zorunda kaldılar.
Trabant ları hiç söylemiyorum bile.Biraz araba tarihi okuyanların.
Uzun lafın yine uzunu: Asıl pr ları Almanların yaptığını göz boyayacak işler peşinde koştuklarını göreceklerdir insanlar.Bir marka illa ki kötü modeller üretebilir.Kötü modeller üretip baktı oluyor gözünü yukarı kaliteye dikedebilir.Bu kapitalist düzenin bir sonucudur.İleriye gitmekte bir sorun ve etik anlayışa karşıt bir şey yok.Asıl mesele Opel gibi VW gibi Mercedes gibi markaların oluşturdukları intibayı-kaliteyi zaten satıyoruz intibamız iyi diyip modellerinde kalite ve uzun ömürlülükten çalacak; aynı zamanda göz boyayacak şeylere öncelik verecek hamleleri etik değil şahbaz oyunculuğudur.Hyundai bir işe kalkışmış ve kalitesini arttırmaya çalışıyor.İşimize gelir piyasaya iyi araba geldikçe VAG gibi bozulmaya köhneleşmeye yüz tutmuş alman markalarının tek elliğinden alacaktır Avrupa piyasasını.En azından rekabet etse yine bize kar.Hyundai'nin bu atılımlarını olumlu buluyorum

Trabant üretimine 1957'de başlanmış,ilk Golf üretimine 1974 yılında başlanmış. Şimdi bunların sağlamlığını burada örnek olarak göstermek ne kadar doğru ? Mercedes'in yaptığı evet bir hata, ancak herkes bilir ki w168 safkan bir Mercedes asla değildir. Belli kaygılarla üretilmiştir. Daha yakın döneme kadar Hyundai ; Accent Blue, Accent Era gibi peynir tenekesinden hallice araçlar üretiyordu. Bu araçların üretildiği yıllarda hiçbir Alman arabası bu kadar kalitesiz sedan üretmiyordu..Hyundai sonradan kendini daha üst bir noktada konumlandırdı. Şu anda i30 modelini Golf'e göre konumlandırıyorlar, kalitesi eskiye kıyasla bariz arttı..Rekabet güzeldir, attığı adımlar bana kalırsa da olumlu ancak "Hah Hyundai olmuş" demek için henüz erken

Şu yazdığımın halen arkasındayım, pistte kafa tuttuğu araçlarla yarışmasını çok isterim..O zaman ak koyun kara koyun belli olur

RS ve R'dan güçsüz, ST ile aynı güçte ve GTI'dan güçlü..Ortada kalmış bu konuda. Tabi burada önemli olan beygir ve tork değil, onu nasıl yola aktarabildiği. Aynı pistte R ve RS'e yakın bir derecede dönüyorsa o zaman kafada soru işareti bırakmaz, haa evet bu araç hakikaten olmuş dersin
Ancak pistte R ve RS'in tozunu yutuyorsa o zaman olmuş diyemem. Çünkü marka bu aracı çok enteresan konumlandırmış.
R ve RS ile GTI ve ST kasanın arasında bir araç olmuş..Kendini R ve RS klasmanında görüyor ancak GTI ve ST'dan daha iyi..Zamanla pist testleri ortaya çıkacaktır ve başarısını daha net görürüz..
 
  • Beğeni
Tepkiler: HusoRX7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...