Teşekkür ederim. Şehir içi 11 litre civarı yakıyor şuan. Lpg yok.
Tam tahmin ettiğim gibi tüketim. :/ Maalesef 11'in altını görmek hep zor oluyor bu araçlarda. LPG takmaya da kıyılmaz o araca
Teşekkür ederim. Şehir içi 11 litre civarı yakıyor şuan. Lpg yok.
2011 astra j sahibiyim cosmo ecoflex aynı koltuk döşemesiKısa süre önceden Aydın'dan alıp İstanbul'a getirdim. 89XXX km'de, 1.6 lt 115HP benzinli motorlu, LPG'siz, metro mavisi renginde. Orijinal, boyasız ve değişensiz. Cosmo donanıma ek olarak cam tavan ve FlexRide'ın atası diyebileceğimiz IDS+ donanıma sahip. Otopark ekibi teste uygun görürse her zaman emrinize amade.
Kısmetten ötesi olmuyor sağlık olsun.Çok güzel araç ve muazzam güncellemeler yapmışsınız. Zamanında bu kasa Astra'ya paramız yetmemişti su meşhur direksiyon göbeği dönmeyen, ortada dijital hız göstergeli Citroen C4 almıştık. İçimde hep bir ukte kalmıştır.
Daha sonra bir türlü cesaret edemedim Opel almaya. Hâlbuki o kadar sene Alfa Romeo kullanıp Opel'e cesaret edememek ayrı bir saçmalık
Teşekkürler.Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.
Baytec marka 151 parça olarak geçiyor. Ben alalı 2 sene oldu. Güncel fiyatını bilmiyorum maalesef.3. fotodaki görebildigim kadarıyla lokma takım çantasının markasını ve fiyatını öğrenebilir miyim? içeriğini de yazarsan şahane olur bana da lazım böyle bir takım...
Teşekkürler. Sırada orjinal Webasto ve 1.6 turbo Z16LET motora dönüşüm işlemleri var.ellerinize sağlık, sizin astra resmen evrim geçirmiş. bayıldım bayıldım..
Herkese selamlar.
Aracı aldığım süreç içinde fabrikasyon tüm donanımları ekledikten sonra yapılacak bir şey kalmayınca, iş motora kaldı. 1.6 atmosferik olan 115 hp'lik Z16XER kodlu benzinli motoru yine 1.6 ama turbo olan 180 hp'lik Z16LET kodlu motora çeviriyorum. Bu iki motorun blok dahil birçok parçası birbiri ile aynı. Hem de parça numaralarına kadar. O nedenle aracın kendi motorunun blok ve birçok parçası sabit kalarak, turbo motordan farklı olan parçalarını temin ettim. Birkaç kıl tüy denilebilecek parça dışında eksiğimiz kalmadı. Yakın zamanda 1.6 turbo olarak yollardayız.
NOT: Çevirdiğim motor Z16LET 180 hp ancak Corsa D OPC Nürburgring Edition modelinde çıkan A16LES kodlu ve Z16LET ile aynı olan 209 hp'lik motorun orjinal yazılımını Z16LET ecu'suna yükledim. Yani motor gücümüz dönüşüm sonrası kağıt üzerinde 209 hp 250 nm olacak.
[