Bugün arabamız üzdü. E-5'te sol şeritte 100-110 giderken birden yakıtı kesti ve stop etti. Tam da sağanak yağmur yeni başlamıştı. Mevcut hızla ilerideki duraklara kadar gidip yaya üst geçidinin altında durdum. Benzin pompası ihtimalini aklıma getirdikçe savuşturmaya çalıştım. Çünkü tertemiz yolda kalacağımı garantileyecekti bu arıza. :') Baktım kaputta bütün hortumlar soketler yerindeydi ve her yer kuruydu. İhtimalden kaçamadım, @motorsinann ustamı aradım, o da aynı şeyi söyledi.
Yolcularım vardı, taksiyle gidecekleri yere yolladım. Kendim de kaskodan çekici çağırdım, hiç istemediğim kazıkçı bir özel servise çektirdim. (diğerini muazzam işçilikleri nedeniyle önceden elemiştim zaten)
Ekli dosyayı görüntüle 13320
Serviste arka koltuğu söküp benzin pompasına eriştiler gerekli devre kontrollerini yapıp teşhisi netleştirdiler. Dün depoyu doldurmuştum. Pompacı biraz fazla inisiyatif kullanıp gırtlağına kadar doldurmuş ben içerideyken. Benzin pompasını sökme işlemine giriştikleri anda rahat 50₺ 'lik benzin gözyaşlarımıza karıştı, çekpas ile çekerlerken arkasından ağlamaklı baktık diğer çalışanlarla birlikte.
İçinden çıkan vdo markaydı. OEM ürün mü emin değilim, oradaki usta da orijinal değil dedi. Bilmiyorum. Taktıkları pompa ise böyle bir marka.
Ekli dosyayı görüntüle 13321
İşçilikle birlikte 350₺ aldılar buna. Bir de arka sileceği yeniledim, toplam 400'lük olduk, kısa günün zararı...
30 yıllık 300.000 km'ye gelmiş arabaları alınır mı diye soran arkadaşlar bu arızaları iyi okusunlar. Eski arabalarda bunların hepsi başa geliyor. Ustaların söyledikleri sebep yine aynı: "abi bu yaştaki arabada normal"