Passat Premium mu ?

Passat Premium mu?

  • Evet premium

    Kullanılan: 10 9.8%
  • Hayır premium değil

    Kullanılan: 92 90.2%

  • Kullanılan toplam oy
    102
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
tartışma konusu olacak fakat VAg ın an itibariyle 911, 988, chiron ve r8 avetntador hariç 2 tane modeli var mqb ve mlb

Bunu herkes yapiyor. Bu adamlar gunun sonunda otomobil uretse de kar odakli bir isletmeden baska bir sey degil. Herkes bir MQB, MLB tutturmus gidiyor. Bmw’de CLAR yok mu ? O ne peki, uzay cagi mi ? Mercedes’teki MRA ne ? Bunlar platform degil mi ? Sanirsin tum ureticiler her otomobilde farkli platform kullaniyor, bunu bir Vag yapiyor da tu kaka oluyor. Platform basarilidir basarisizdir baska bir sey onu tartisirsin ancak bir ureticiye platform kullaniyor diye camur atmak neyin kafasi ben cozemiyorum :)
Bir arastirirsan diger markalarda da farksiz oldugunu goreceksin. Ferrari dedigin marka bile F360 ile F430’da, 458 ve 488’de ayni platformlari kullaniyor..Sen de burada halen mqb diyorsun aushushshd
 
Son düzenleme:
Premium model olmaz , Premium marka olur .

Sonuç olarak vw polo gibi halk arabaları da ürettiğinden premium bir marka değil bana göre .

Lenovo K53a48 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bu da markalarin yeni modasi. Peugeot 508 uretiyor premiumlara goz kirpiyor diyor. Volkswagen Arteon uretiyor Premium diyor. Bir model uretince premium olunsaydi tum markalar premium olurdu
Tamam Vag’in premium arac uretiminde fazlaca tecrubesi var ancak ici Passat’la ayni olan araci kasasini degistirip Arteon diye satmak neyin kafasi ben halen cozemedim. Passat’a premium denmesine hic girmiyorum bile :)
 
Son düzenleme:
bir arabanın tutup tutmaması onu Premium yapmaz ki
bana Passat'ın rakiplerinden elle tutulur bir farkını gösterir misiniz? İnsignia dediğimiz araba Passat'tan çok daha iyi bir araba.
işte burada Volkswagen firmasının oynadığı bir oyun var. Tasarım, pazarlama taktiği, reklamlar...
Volkswagen Jetta diye araba yaptı ve iç mekanı tam bir ceset! Tofaş tan hallice kokpiti var berbat ötesi ve insanlar Jetta'yı C segmentinde lider olarak gördü, halbu ki son derece dandik bir araba. Jetta müşteri kitlesine bir seçenek sunuldu, Passat. İç mekanı çok daha kaliteli hissettiriyor, arkası geniş, tasarımı daha oturaklı ve donanımı daha iyi.
- Adamlar bir passat yapmış tank gibi... algısı oluşturuldu halbu ki olması gereken o
Golf dediğimiz araba iç mekanıyla ve genel kalite anlamıyla çok çok üstün bir araç, aynı markanın D segmenti heçbek modeli olsaydı, Golf böyle mi olurdu?
Ben size Ford'un Mondeo için yaptığı süspansiyonu burada anlatırım, ön ve arka takımın alüminyum parçalardan oluştuğunu da anlatırım, ama Mondeo'ya bindiğiniz zaman, Passat'ta bulunan bej döşeme ve büyük ekranı görmeyince banane alüminyum alt takımdan dersiniz.
Bunu her yerde söylüyorum ve söylemeye devam edeceğim, bizim memlekette otomobil bir kartvizit olarak kullanılıyor, bunun şu arabası var onun bu arabası var demek için araba alıyorlar bi nevi zenginlik göstergesi.
Avrupa'da ki gibi ihtiyacımız olanı alsaydık halen b5 Passat, Golf3, E46 gibi zamanının en iyi arabalarına biniyor olacaktık.
Hocam iyi günler. Daha önce yazdığım yazıda da belirttiğim konuyu daha da açmak isterim. Ben premium teriminin müşteride “daha iyi bir araca sahip olma” düşüncesi oluşturma mantığıyla çıktığını düşünüyorum. Baktığımız zaman vw nin bazı modelleri de rakip olan modele göre daha iyi ve premium bir tercih imajını yaratıyor. Dediğim gibi daha iyi bir araç olup olmamasından bağımsız olarak böyle bir durum var. Bunun sebepleri tartışılabilir. 1970 lerden beri passat, golf, Polo gibi modeller çoğunlukla sınıfının ağababalarından oldu. Onun karşısında rakipler sürekli değişti ama tutunamadılar. Başka bir araçtan örnek vermek gerekirse bir s60 öyle ya da böyle 3 serisi a4 vs kadar premium bir algıya sahip değil. Bir başka araç Mercedes e serisinin de yine alt takımı çok beğenilmedi fakat Mercedes e serisi rakibi olan bir infiniti den, Lexus tan daha elit, klas ve premium bir tercih konumunda duruyor. Ben bu konudan bahsettim. Zaten premium diye resmî bir tanım yok.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Fazla abartmissiniz, Turkiye’deki servisler de bunlari yapiyor. Sonucta onlara da direktifler genel merkezden geliyor, belli basli olcumlemeleri var. Kimse kafasina gore davranmiyor musteriye. Almanya’dan onayi alinarak yapiliyor her sey. Showroom tarzindan kullandiklari bardaklara kadar...
Global firmalar bunlar, musteri deneyimi onemli. Musteri Almanya’da nasil hizmet aliyorsa Turkiye’de de oyle hizmet almasi istenir. Saydiginiz hizmetleri ben Dogus’tan da aliyorum, Borusan vb.. de ayni hizmeti veriyor..Bunlar duyunca “vay anasini” denilebilecek seyler degil :)
Turkiyede honda disinda servis deneyimim olmadi, duyduklarimdan yola cikarak soyluyorum. borusanda ust seri arabayla gidene daha bir ilgileniyorlar falan diye okumustum forumlarda.. Ayrica volvo turkiye olsun dogus oto olsun borusan olsun internette cok fazla ilgisizlik bastan savma tavirlarla ilgili sikayet okudugumdan yola cikarak soyledim.. Siz dogus otodan bedava cay alabiliyorsaniz ne guzel cunku polonyada vw yetkili servvisinde cay icmek icin bozukluklara ihtiyaciniz var :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan
2018 polo sahibi olarak söylüyorum sınıfının lideri bu araba olamaz.sadece ön konsol yumuşaklığı ilede sınıf lideri olunmuyor bence.arabadaki eksikler selektör yapmak bir sorun çekip bırakınca selektör yapmıyor 2 saniye tutmanız lazım.cama su fışkırtmak da sorun 3 saniyede geliyor.ilkinde hiçbişey gelmiyor ikinci saniye bir iki damla çıkıyor üçüncü saniyede ıslatmaya başlıyor ön camı.klimada üfleme ayarı ise mesela 4. Seviyede 5 kere eksiye bastığınızda klimanın kapanması lazım ama bu 10 kere basmada anca oluyor ve silecek olayı golflerdede var premium segmentinin takip ettiği araç mı yoksa araçların hepsinin takip etmesi gereken araç mı.bana göre baz versiyonu bile vali arabası olabilicek araba premiumdur.
Ama bmw 3 serisi aldığımda bazı arkadaşlar premium araç alıcaksın deri koltuk olsun demişti kendi kendimi kandırmıştım 3 serisi premium diye
 
  • Beğeni
Tepkiler: inzfatih
premium markanin en bos paketiyle diger markalarin en dolu paketini karsilastirirsaniz trimde kalite farki olabilir, ama premium markalarin en dolusuna ciktiginizda oralarda bir vw falan goremezsiniz :)
Ayrica sunu da belirtmek gerekiyor bence, D segmentinden daha ilerisine oynayamayan modelden pek bisey beklememek lazim. 7 serisinin rakibi olabilen premium olmayan kac marka var ? varsa kac tane satiyorlar ?
 
2018 polo sahibi olarak söylüyorum sınıfının lideri bu araba olamaz.sadece ön konsol yumuşaklığı ilede sınıf lideri olunmuyor bence.arabadaki eksikler selektör yapmak bir sorun çekip bırakınca selektör yapmıyor 2 saniye tutmanız lazım.cama su fışkırtmak da sorun 3 saniyede geliyor.ilkinde hiçbişey gelmiyor ikinci saniye bir iki damla çıkıyor üçüncü saniyede ıslatmaya başlıyor ön camı.klimada üfleme ayarı ise mesela 4. Seviyede 5 kere eksiye bastığınızda klimanın kapanması lazım ama bu 10 kere basmada anca oluyor ve silecek olayı golflerdede var premium segmentinin takip ettiği araç mı yoksa araçların hepsinin takip etmesi gereken araç mı.bana göre baz versiyonu bile vali arabası olabilicek araba premiumdur.
Ama bmw 3 serisi aldığımda bazı arkadaşlar premium araç alıcaksın deri koltuk olsun demişti kendi kendimi kandırmıştım 3 serisi premium diye
demek istediginizi anladim ama konu disi espri olsun diye bir yorum yapmak istedim :) bir zamanlar dogan SLX'ler vali arabasiydi :) premium diyebilirmiyiz ? :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan
Bu premium çok da önemli bir konu değil arkadaşlar :) canımızı sıkmayalım. Bunların hepsi pazarlama yöntemi. Yoksa baktığımız zaman bir mondeo vignale, tuareg falan premium değil; BMW 1 serisi premium mu :D
 
Bu premium çok da önemli bir konu değil arkadaşlar :) canımızı sıkmayalım. Bunların hepsi pazarlama yöntemi. Yoksa baktığımız zaman bir mondeo vignale, tuareg falan premium değil; BMW 1 serisi premium mu :D

Model model bakacaksak 7 serisine volvo S90'a falan premium plus falan demek lazim yada baska bir isim bulmak lazim.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cagdas Cag
E90 f30 dan kaliteli hissettiriyordu zaten

B9 A4’un arka kapisi. Su kolunuzu dayadiginiz yerin alt tarafi sert plastik. Simdi bu E90’da daha kaliteli, dokusu daha guzel diyorsunuz oyle mi ? Ayni yer benim bildigim E90’da da sert plastik
 

Ekli dosyalar

  • B7FCFF0C-D173-41B5-A025-FB396971424E.jpeg
    B7FCFF0C-D173-41B5-A025-FB396971424E.jpeg
    344 KB · Görüntüleme: 87
0915DEEE-F6EB-4E76-BE82-7C5A725BC478.jpeg
B9 A4’un arka kapisi. Su kolunuzu dayadiginiz yerin alt tarafi sert plastik. Simdi bu E90’da daha kaliteli, dokusu daha guzel diyorsunuz oyle mi ? Ayni yer benim bildigim E90’da da sert plastik
Benim dediğim siz bu resmi koysanız kaç kişi audi der ben polo diye koysam kaç kişi itiraz edebilir içine bir kere bile binmiş kaç kişi o kadarını hatırlıyabilir .tam bir açı yok ama 2010 model bmw 3.16 i nin içi bu sırasıyla
yumuşacık plastik
dolgu deri
dolgu deri
ve yumuşak plastiktir
 
Desinler. Bunu bu kadar kompleks yapanlar varsa ultra premium da diyebilirler :D
tanidigim 7 serisi kullanicisi arabasinin kac beygir oldugunu bile bilmiyor, hicte umrunda olacagini sanmiyorum :)

2,5 tane bmw bosline 1 serisi parasi verip gene 1 serisi aldigim icin benim zoruma gidebiilir :D premium olmayan 1 serisi demeyeceksiniz, premium olmayanlar bosline bir serisi diyeceksiniz :D (latife yapiyorum, isteyen istedigini diyebilir, hepsinde 4 teker var sonucta :) hepsi araba)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Ekli dosyayı görüntüle 14708
Benim dediğim siz bu resmi koysanız kaç kişi audi der ben polo diye koysam kaç kişi itiraz edebilir içine bir kere bile binmiş kaç kişi o kadarını hatırlıyabilir .tam bir açı yok ama 2010 model bmw 3.16 i nin içi bu sırasıyla
yumuşacık plastik
dolgu deri
dolgu deri
ve yumuşak plastiktir

Ayni aracin on tarafinda bile alt tarafta sert plastik var. Arka tarafta yumusak kullandilarsa demek ki...
 
  • Beğeni
Tepkiler: dthhasan
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...