Warm Hatch | Alfa Romeo MiTo

İstanbul park için tüplü giriş izni çıksa ben katılırmda, adamlar tüplüler için yasak komuş.
Hacı, geçenlerde tt'de yazdı bir arkadaş. Tüplü merso ile girmiş piste. Girerken de hiçbir şeyi sökmemiş. Sadece piste girerken lpg tankının üstündeki analog göstergeye bakıyorlarmış. Eğer orada tüpte düşük basınç varsa, yani lpg bitmişse, piste çıkartıyorlarmış.
 
Ben bu körfez pisti için bi bilgi bulamadım orada pist günleri var mı bide ücretleri nasi bilen var mı?
İzmir'deki gibi rutin olarak pist günü duzenlenmiyor ancak belli bir ücret ödenerek pist 1gunlugune kiralanıyor . İzmit sanayide adı duyulmuş bir dükkan Her yaz başında orada bir organizasyon yapıyor . Klasik araç toplantıları vb. Oluyor . Aslında otopark.com adina bir gün kiralansa güzel olur . Biz ehliyetsiz tayfa anca izleriz ama olsun :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Hacı, geçenlerde tt'de yazdı bir arkadaş. Tüplü merso ile girmiş piste. Girerken de hiçbir şeyi sökmemiş. Sadece piste girerken lpg tankının üstündeki analog göstergeye bakıyorlarmış. Eğer orada tüpte düşük basınç varsa, yani lpg bitmişse, piste çıkartıyorlarmış.

Ben esasen, Kartepeye tırmanma süresi kasmak istiyorumda, durum malum. Kameraları OBD sensorleri ayarlayıp Tapa gaz Up hill 1,0 motor ne kadar eğlenceli olurdu.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Kartepe tırmanma diye halka açık bi etkinlik mi var? Yoksa sen kendin kartepe yolunda mı gazlıcan?
 
  • Beğeni
Tepkiler: ibougur
19cf75430d799e9b6f3a452354c8a575.jpg

Maşallah abi daha da iyi derecelere imza atarsın inşallah :)

Lenovo A7000-a cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bizim cv film görkem abi kapmış birinciliği :D yalnız onun araç 100 beygir değildir :)
 
Bu arada geçen cumartesi cevat ile benim arabanın çekimini yaptık. Valla tüm gün sürdü çekim desem yeridir.
Cv films bu hafta saf kan bir hot hatch yayınlayacak, sonra da benim ufaklığı...
 
Dün 250 tl'mi nasıl kurtardım onu anlatayım arkadaşlar:
Arabanın bagaj kilidi arada bir tutukluk yapıp beni bir süredir uyuz ediyordu. Bir ara kilit dilinin içine wd-40'ı boca etmiştim, iyileşme göstermişti ama kökten çözmemişti.
Dün öğleden sonra babamın dükkandaydım, başladım bagajın kilidini sökmeye, bir bakalım dedim nasıl birşeymiş, bir şey yapabilir miyiz diye.
Geçmişte bu konuyla ilgili biraz araştırma yapmıştım, eğer kilit motoru bozulursa yaklaşık 400tl'ye (internette bulduğum satış fiyatı) yenisini almak gerekiyor. Bababın tedarikçilerinden baktık, 250tl maliyeti (birmot) varmış. Ama 250tl de az para değil yani durduk yere...
Neyse, söktüm kilit dilini, ama baya kapalı bir yapıymış. Metal & plastik kasanın içindeki motora ulaşmak mümkün değil. Öyle olunca fazla uğraşmayayım, bir de temelli bozmayayım diye yine bastım wd-40'ı. Sonra taktık topladık, deneme için bagajı kapattık, ama bu sefer de hiç açılmıyor!!! Tık yok, evde kimse yok.
İşin kötü yani, cumartesi günü saat 4te o parçayı da bulamayız hiç bir yerden. Bulsak zaten bi kilit diline 250tl, adamın canını yakar...
Neyse, aracın arka koltuğunu açıp bagaja içerden ulaşıp elle açtım bagajı. Sonra da söktük yine tabi. Bu sefer metal gövdeyi açmak için tornacıda puntaları kestirdik. Sonra elektrikçiye gidip ona motoru açtırdık. Motor dediğime de bakmayın. Küçücük uzaktan kumandalı arabalardaki DC motorun aynısı.
Motoru açınca gördük ki, şaftın etrafı yılların kiri tozundan kilitlenmiş, bizim wd-40 da bunun tuzu biberi olup ölümcü darbeyi vurmuş.
Demek ki neymiş, her bulduğumuz yere wd-40 sıkmayacakmışız hacılar ;)
Neyse abi kilidi geri topladık. Daha önce kestiğimiz puntoları da kaynattık. Kilidi arabaya takıp deneyince de, çiçek!!!
Velhasıl kelam, 2-3 saatim gitti ama kilit yeni gibi oldu,param da cebimde kaldı.
Bir de, tamiri kendi kendimize yapmış olmanın(her ne kadar tornacı ve elektrikçi abilerimizin desteği olmadan yapamayacak olsak da) keyfi de başka tabii.