Warm Hatch | Alfa Romeo MiTo

Bir de CU1100 diye bir spreyi balataların arkasına sıktık. Bu arkadaş, yüksek ısıya maruz kalan parçalarda ısı yalıtımı sağlıyormuş. Adındaki "1100" ise 1100C'ye kadar dayanıklı olmasından geliyormuş. Balatalardaki aşırı ısınmanın fren pistonları aracılığıyla fren hidroliğine geçmesini engelliyormuş falan... Bakalım kullanınca bir faydası olacak mı, zaman gösterecek.
Balataların soğumasını engelleyip balataları hızlı yıpratabilir mi acaba bu sprey?
Isı yalıtımı sağlıyor sonuçta ısıyı balatalara hapsedebilir diye düşündüm
 
NS2R lar şu an tüm dünyayı sallıyor, herkes Nankang kullanıyor pist lastiği olarak, bende almak istiyorum ama o kadar bütçe ayırmak istemiyorum lastiğe.

Abi haftaya nasıl yapacağız? Ben kesin geleceğim Ülkü'ye, ayrıca bende gireceğim 16 sında İstanbul Park'a, sende gel.
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
NS2R lar şu an tüm dünyayı sallıyor, herkes Nankang kullanıyor pist lastiği olarak, bende almak istiyorum ama o kadar bütçe ayırmak istemiyorum lastiğe.

Abi haftaya nasıl yapacağız? Ben kesin geleceğim Ülkü'ye, ayrıca bende gireceğim 16 sında İstanbul Park'a, sende gel.
Valla haftaya için net plan çarşamba gibi belli olur, ama tahminim mümkün olduğunca erken pistte oluruz. Çok sıcak basmadan gazlayalım diye.
İstanbul da 16 eylülde olacak gibi. Çok deli bi arkadaşım var, onunla piste gircez gibi, çok acayip şeyler olabilir:)

Şimdi yine karşıyakaya geldim, lastiklerden günlük kullanımda şikayet edecek pek birşey göremiyorum. 2 jafta sonra fikirim değişecek mi merak ediyorum.
 
Valla haftaya için net plan çarşamba gibi belli olur, ama tahminim mümkün olduğunca erken pistte oluruz. Çok sıcak basmadan gazlayalım diye.
İstanbul da 16 eylülde olacak gibi. Çok deli bi arkadaşım var, onunla piste gircez gibi, çok acayip şeyler olabilir:)

Şimdi yine karşıyakaya geldim, lastiklerden günlük kullanımda şikayet edecek pek birşey göremiyorum. 2 jafta sonra fikirim değişecek mi merak ediyorum.

Gelmeden önce haber verde, istanbul parka gelicem. Sizi tribünden desteklerim. İstanbul park bana 8 km uzaklıkta.
 
Balataların soğumasını engelleyip balataları hızlı yıpratabilir mi acaba bu sprey?
Isı yalıtımı sağlıyor sonuçta ısıyı balatalara hapsedebilir diye düşündüm
Valla ötle bi ters tepki pek beklemiyorum. Çünkü izolasyon malzemesini sürdüğümüz kısım zaten soğumanın olacağı bir yüzey alanı değil. Sopumanın olacağı yan ve ön kısımlar ise zaten standart halinde.

Gelmeden önce haber verde, istanbul parka gelicem. Sizi tribünden desteklerim. İstanbul park bana 8 km uzaklıkta.
16 eylül'de geleceğim gibi gözüküyor Ali. Gelirsem muhakkak o gün haber ederim sana. Mini bir buluşma tadında, güzel olur.
 
Valla haftaya için net plan çarşamba gibi belli olur, ama tahminim mümkün olduğunca erken pistte oluruz. Çok sıcak basmadan gazlayalım diye.
İstanbul da 16 eylülde olacak gibi. Çok deli bi arkadaşım var, onunla piste gircez gibi, çok acayip şeyler olabilir:)

Şimdi yine karşıyakaya geldim, lastiklerden günlük kullanımda şikayet edecek pek birşey göremiyorum. 2 jafta sonra fikirim değişecek mi merak ediyorum.

Ben Golf ile katılacağım, bmw için Kuşadası'na gidip gelmem gerekiyor Çeşme'den, gereksiz olur.

Havalar epey serin gibi, serinliğini korur bu gidişle.
 
Ben Golf ile katılacağım, bmw için Kuşadası'na gidip gelmem gerekiyor Çeşme'den, gereksiz olur.

Havalar epey serin gibi, serinliğini korur bu gidişle.
Serinlik konusunda haklısın. Buralarda sadece bir kaç hafta önce öğlen sıcağında araba termostatı 40-45C arası oluyordu, bugünlerde ise max 35C oluyor.
 
Valla ötle bi ters tepki pek beklemiyorum. Çünkü izolasyon malzemesini sürdüğümüz kısım zaten soğumanın olacağı bir yüzey alanı değil. Sopumanın olacağı yan ve ön kısımlar ise zaten standart halinde.


16 eylül'de geleceğim gibi gözüküyor Ali. Gelirsem muhakkak o gün haber ederim sana. Mini bir buluşma tadında, güzel olur.
banada haber verin abi :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: stan
Semi Slick'ler ile yaklaşık 300km yol yaptım.

Şehir içi en ufak çukura bile dikkat etmek gerekiyor. Zaten sert olan bir arabada bir de aşırı sert yanaklı lastikler olunca, bilinçsiz kullanım sonu başınıza çok kötü şeyler gelebilir.

Ama yol tutuşu...

Yok böyle bir şey...

Araba yolu tırmalamıyor bile, direkt tutuyor.

Tutuyor ve tutuyor...

Bu sabah işe gelirken menemen manisa yolunun tatlı virajlarında bir leon kovalamaya çalıştı örneğin beni.

Düzlüklerde basmadım, yakalamasına izin verdim hep, ama virajlarda sıfır fren ile girip virajına göre 140 - 150 - 160 - 180 gibi hızlarla döndüm (gerçekten abartmıyorum, bunlar kadran verileridir, max 10km kadran yanılması vardır). Her virajda arkadaşın geride kalıp, sonra gazlayıp bana yetişmesi falan:)

İnsan kendini pis bir şekilde tatmin ediyor, en karanlık fantezileriniz gün yüzüne çıkıyor gibi gibi... :p

uzun lafın kısası, araba lastiklerle çok net sınıf atladı. Bir yol arabasında daha üst bir yol tutuş karakteri nasıl mümkün olur, bilemiyorum.
 
Son düzenleme:
Semi Slick'ler ile yaklaşık 300km yol yaptım.

Şehir içi en ufak çukura bile dikkat etmek gerekiyor. Zaten sert olan bir arabada bir de aşırı sert yanaklı lastikler olunca, bilinçsiz kullanım sonu başınıza çok kötü şeyler gelebilir.

Ama yol tutuşu...

Yok böyle bir şey...

Araba yolu tırmalamıyor bile, direkt tutuyor.

Tutuyor ve tutuyor...

Bu sabah işe gelirken menemen manisa yolunun tatlı virajlarında bir leon kovalamaya çalıştı örneğin beni.

Düzlüklerde basmadım, yakalamasına izin verdim hep, ama virajlarda sıfır fren ile girip virajına göre 140 - 150 - 160 - 180 gibi hızlarla döndüm (gerçekten abartmıyorum, bunlar kadran verileridir, max 10km kadran yanılması vardır). Her virajda arkadaşın geride kalıp, sonra gazlayıp bana yetişmesi falan:)

İnsan kendini pis bir şekilde tatmin ediyor, en karanlık fantezileriniz gün yüzüne çıkıyor gibi gibi... :p

uzun lafın kısası, araba lastiklerle çok net sınıf atladı. Bir yol arabasında daha üst bir yol tutuş karakteri nasıl mümkün olur, bilemiyorum.

Alsak mı napsak, ağzım sulandı :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: EmreKRC ve stan
Dün piste çıktık. Yine eğlenceli bir gündü. Hava sıcaklığı 35C civarı olduğundan 1.4L turbo motor gerçek performansından çok uzakta kaldı.
Ancak 1:12:2xx'lik bir derece çıkarabildim.

Semi slick NS2R ile ilk pist tecrübemdi. Lastiklerde en ufak deformasyon olmadı desem yeridir. Yol tutuşu da hiç michelin pilot sport 4'leri aratmadı. Hatta hava 20C civarı olsa, hem araba hem de lastiğin gerçek performansını daha net görürüz.

Artık sonbahardaki etkinliklere gözümüzü dikeceğiz.

NOT: Dün pistte pek çok arkadaş ufak tefek de olsa talihsizlikler yaşadı. Özellikle polo cup'lar ile gazlaya arkadaşlar sayesinde "uçan polo" bile gördük. Ben çok şükür pissten sapa sağlam çıkmayı yine başardım.

 
Ben dün sapasağlam çıkamadım, golf ile ilk tecrübemde 1.13.9xx dönebildim, korkunç bir pist olduğunu düşünüyorum :) hata affetmiyor, kaçış noktası yok, curb yok, yolun tam nerede bittiğini anlayamıyorsunuz, çizgiyi bir türlü tam olarak çözemedem, zaten 2. çıkışımda sınırlayı zorlayayım dedim ve ilk turdan patladım, kırık bir jant ile günümü tamamladım :)



 
Ben dün sapasağlam çıkamadım, golf ile ilk tecrübemde 1.13.9xx dönebildim, korkunç bir pist olduğunu düşünüyorum :) hata affetmiyor, kaçış noktası yok, curb yok, yolun tam nerede bittiğini anlayamıyorsunuz, çizgiyi bir türlü tam olarak çözemedem, zaten 2. çıkışımda sınırlayı zorlayayım dedim ve ilk turdan patladım, kırık bir jant ile günümü tamamladım :)



Bi 17 porto istiyor artık :)

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Lastiklerde en ufak zorlanma belirtisi yok. Motor baya baya kısmış gücü. En son 1:08 di galiba?
Motor da gücü kıstı, ben de dün tam anlamıyla gözümü karartamadım. Özgür'ün gözünü karartma konusunda yardımcı oldum ama sonuç pek hoş olmadı :P

Yine de @Ozgur Gunes dün de dediğim gibi hayat boyunca anlatacağın bir anın oldu, maddi hasarın sadece jantta kalması sevindirici.

Bir de jant fotosunda benim amele çöküşümün yakalanmış olması (ağıt yakar gibi) güzel detay olmuş. Pitteki ikili foto da efso.

İnş otopark tayfadan daha fazla kişiyi hem izmirde hem de istanbulda pistte görürüz.