Bugun sonunda yazilimi guncelledik.
Yeni egzantirikler sayesinde ust devirlerde daha fazla basinc acabilir olmustuk. Bir kac yazilim denemesinde istedigimiz senaryoyu elde ettik.
5000 devir sonrasinda artik 1,3-1,2 bar arasinda basinc alabiliyoruz. 6500 rpm kesicide isi 1,1 bardan fazlasi var. Bu sayede tum devir bandinda tork saglanmis oldu.
Yeni yazilim ile 4. Viteste aldigimiz basinc ve avans logunu soyle paylasayim:
Eskiye gore kiyaslamak gerekirse, eskide 6000 devirde ancak 0,9 bar saglardik, simdi 1,2 bara kadar basinc olabiliyor. Bu da arabanin yuksek hizlardaki performansini cok etkiledi.
Tabi ustlerde de artik ciddi basinc oldugundan egt yaklasik 50C artti. Ama hala 700C'nin altinda.
Yeni egzantirikler sayesinde ust devirlerde daha fazla basinc acabilir olmustuk. Bir kac yazilim denemesinde istedigimiz senaryoyu elde ettik.
5000 devir sonrasinda artik 1,3-1,2 bar arasinda basinc alabiliyoruz. 6500 rpm kesicide isi 1,1 bardan fazlasi var. Bu sayede tum devir bandinda tork saglanmis oldu.
Yeni yazilim ile 4. Viteste aldigimiz basinc ve avans logunu soyle paylasayim:
Eskiye gore kiyaslamak gerekirse, eskide 6000 devirde ancak 0,9 bar saglardik, simdi 1,2 bara kadar basinc olabiliyor. Bu da arabanin yuksek hizlardaki performansini cok etkiledi.
Tabi ustlerde de artik ciddi basinc oldugundan egt yaklasik 50C artti. Ama hala 700C'nin altinda.