Güzel lastik seçmişsin hocam tebrikler. Asym 5 iyi lastiktir.
Güzel lastik seçmişsin hocam tebrikler. Asym 5 iyi lastiktir.
1 yili gecti, baya memnunum asym 5'ten. Hatta alirken @sinan a sorumustum, hakikaten o kadar iyi mi diye. Gercekten iyi demisti oylelikle almistim. Gecmiste PS4 de kullanmistim, onunla esdeger bence.Güzel lastik seçmişsin hocam tebrikler. Asym 5 iyi lastiktir.
Burada da çok kez tavsiyesini vermişimdir bu lastiğin. Hatta kendim de tercih edecek olsam bu modeli tercih ederdim. Günlük kullanım - performanslı sürüş dengesinde mükemmel bir lastik. Allah kaza bela göstermesin.1 yili gecti, baya memnunum asym 5'ten. Hatta alirken @sinan a sorumustum, hakikaten o kadar iyi mi diye. Gercekten iyi demisti oylelikle almistim. Gecmiste PS4 de kullanmistim, onunla esdeger bence.
Eline sağlık Rahmi. Bak orada senin custom zrot ile amortisör kolu arasında biraz boşluk var. Kaput doldu diye çok şaapma, bak oralara da birşeyler sığar he. Bi düşün bence.Bayadir aklimda olan kaliper boyama isini dun itibari ile basladim.
Normalde boya islerinde ciddi beceriksiz biriyimdir, o sebeple biraz cekincem vardi. Ama biraz arastirma yapip ise daldim.
Motip'in kaliper boyasi, beyaz alfa romeo kaliper sticker'i ve yine Motip'in akrilik vernigi temin ettim. Biraz da zimpara tabi.
İlk etapta janti cikardim, goruntu bu sekilde:
Zimpara ile elimden geldigince ustun koru temizlik yaptim. Sonra da oto sampuani ve balata spreyi ile temizlik yaptim.
Akabinde bant ile maskeleme:
İlk kat:
Akabinde 2. ve 3. kat sonrasi tertemiz ve puruzsuz bir yuzey:
Bu noktadan sonra hayatimin malliklarindan birisini yaptim. Soyle ki; alfa sticker'ini yapstirdim, vernik diye elimdeki spreyi kalipere siktim. Ama elimdeki sprey vernik degil, gri astar boyasiymis
O an yuzumu ben bile merak ediyorum, bir cuval incirin berbat edilisi falan...
Duzeltmek icin soktum alfa stickerini ve hafiften zimpara yapip tekrar bir kac kat boya attim ama yuzey cok dalgali oldu, icime sinmedi.
Sabaha kadar birakip, iyice kurumasini bekledim. Sabah yuzeyi hafif zimparalayip, iki kat daha boya attim. Sticker'i yapistirim, bu sefer dogru vernigi basmayi basardim
Davlumbazi ve amortisoru hafiften temizleyip fotoladim tekrar:
Bunca zamanda sadece sag kaliperi yaptim yani, ins yarin da sol kaliper. Bir de yerdeki boya lekelerini de bir sekilde temizleyecegim, kamu malina zarar vermis olmayalim yani.
Oraya da aslinda gergi yapilabiliyor, biliyon muEline sağlık Rahmi. Bak orada senin custom zrot ile amortisör kolu arasında biraz boşluk var. Kaput doldu diye çok şaapma, bak oralara da birşeyler sığar he. Bi düşün bence.
Yakisikli olur kesinlikle ama tuvturk'te fazla dikkat cekebilir.eline sağlık abi çok başarılı olmuş bir sonraki renklenecek yer külbütör kapağı diyebilr miyiz
neyse en azından bunlar fazladan yer kaplamıyor, eskisini söküp yerlerine takıyorsun
İyi dileklerin icin teşekkürler. Cok nadir olsa da otomatik 170hp'lik qv'ler var. Ayrica 135 hp'lik multiair versiyonun da otomatigi mevcut ama sayi olarak yine cok fazla degiller.Çok güzel bir araç hep kullanmak istemişimdir, önceki yıllarda ben de almayı düşünmüştüm, iki kapılı araç sevenler için pek fazla bir seçenek yok ama ya otomatik olmadığından bu araçlarda ya da ben olanı bulamadığımdan vazgeçmiştim. Piste çıkıp elinizden iş gelmesi büyük avantaj, jantların rengide güzel olmuş tebrikler.
Amin abi, teşekkürler.çok geçmiş olsun Rahmi, camla beraber nazar çıkmış diyelim, ne varsa bunla gitsin