16 yasinda 458 italia,760 hp m5 ile yanlamak F30 pert etmek

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
silindirin içerisine tek valften yakıt/hava almak var birde çift valften yakıt/hava almak var, aynı şekilde egzos gazı tahliyesi için çift valf olması daha iyi

@motorsinann peki değişken subap zamanlaması olmadığı sürece 4 silindirli bir motorun 8 ya da 16 valf olması çok da önemli değildir (özellikle performans anlamında) desem ayıp mı etmiş olurum?
 
@motorsinann peki değişken subap zamanlaması olmadığı sürece 4 silindirli bir motorun 8 ya da 16 valf olması çok da önemli değildir (özellikle performans anlamında) desem ayıp mı etmiş olurum?
bana karşı değil, 16v önemi olmaz diyerek tek eksantrikten 16v çıkarmak için üstün mühendislik yaparak motor üreten Honda ya karşı ayıp etmiş olursun :) faydası neden olmasın öyle güzel oluyor ki
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...