Ellerine sağlık. Önemli bir soru: Yollarda senaryolar çok değişken malum, çok tozlu topraklı veya bolca minik taş sıçratmalı stabilize yollarda giderken, ön taraftan ızgarayı aşıp hortuma girecek kum gibi tozlar ve küçük sevimli taşlar direkt olarak disk üzerine gitmeyecek mi? Doğru düşünüyorsam hortumların ön ızgara tarafındaki girişlere metal ızgara filtre ile bu sorun çözülür mü?Fren sogutma hortumu konusunda gecmiste bir calisma yapmistim. İntercooler'in iki yanindan baslayan borular, davlumbaz icine tekerlege diklemesine girip orada kaliyorlardi. Yani frene dogru bir yonlendirme yoktu, o sebeple super efektif degillerdi.
İntercooler yanindan baslayan giris su sekildeydi, bugun yine ayni sekilde kaldi bu detay:
İceride mevcut boruyu kisaltip, ona turuncu renkli 45mm capli esnek ve metal spiral ile guclendirilmis kumas fren sogutma hortumunu ekledim. Borular motor kisminin icinde kenardan rotalanip, salincak uzerinden frenlere dogru uzandi. Ve tabi vazgecilmezimiz olan sonsuz sayida cirt kelepce ile hortumlarin sabitlemesini yaptim.
Yakin cekim Sag taraf:
Yakin cekim Sol taraf:
Biraz daha genis aci ile hortumlarin goruntusu:
Alt korumayi takinca cok daha temiz bir goruntu oldu tabi:
Son olarak onden gorunum eskisi gibi yine:
Valla bro zaten büyük taşların falan girmesine engel olacak aracın kendi ızgarası giriş bölümünün önünde mevcut. Ufaklardan da, içerisi baya sağa sola rotalandığı için kolay kolay hızlı bir çarpa olacağını sanmıyorum.Ellerine sağlık. Önemli bir soru: Yollarda senaryolar çok değişken malum, çok tozlu topraklı veya bolca minik taş sıçratmalı stabilize yollarda giderken, ön taraftan ızgarayı aşıp hortuma girecek kum gibi tozlar ve küçük sevimli taşlar direkt olarak disk üzerine gitmeyecek mi? Doğru düşünüyorsam hortumların ön ızgara tarafındaki girişlere metal ızgara filtre ile bu sorun çözülür mü?
Direkt qv'nin turbosu olan gt1446 uygulamasi yaptik hocam. Ek olarak egzantirik, enjektor, cooler, dumb valve, met kit gobi baya da ek uygulama var. Zaten bu kadar sey degismisken stock yazilim ile araba calismaz, o sebeple RSA'nin custom olarak uyguladigi yazilim mevcut. Tahmini olarak 210-220 hp beygir su an arac.Ülkedeki en iyi mitolardan biridir sanırım hocam gerçekten şahane emek vermişsiniz tam bir tracktool olmuş. Yalnız araçta yazılım var mı onu anlayamadım? QV ile aynı motor diye biliyorum, yazılımla direk 170 hp oluyor mu acaba?
Amin, teşekkürler.Çok emek vermişsiniz kazasız belasız kullanın
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.