Geyik Başlığı 4

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Cussler
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DURSUN BAŞGAN DURSUN BAŞGAAAN OLEEYY OLEYYY
2,5 yılda neler yaptı. Tüpçünün 8 yılda yaşattıklarını, çektiğimiz kahırları düşünün işte... Toparlarsınız rahat ol.
Elbet toparlanılır da güzel kadro kurmuştuk. Ndiaye gidince Fernando'da sakatlanınca yalan olduk. Bu sene şampiyonluk yalan. Artık sonraki seneye kaldı vuslat.
 
Elbet toparlanılır da güzel kadro kurmuştuk. Ndiaye gidince Fernando'da sakatlanınca yalan olduk. Bu sene şampiyonluk yalan. Artık sonraki seneye kaldı vuslat.
siz kendinize 1-2 sene nekahat dönemi olarak zaman tanıyın. Bizim yönetim sembolik 1 yıl Feda dedi, ama aslında hala o dönemimiz bitmedi. Bütçe doğrulmadı henüz.
 
siz kendinize 1-2 sene nekahat dönemi olarak zaman tanıyın. Bizim yönetim sembolik 1 yıl Feda dedi, ama aslında hala o dönemimiz bitmedi. Bütçe doğrulmadı henüz.
Bütçe doğrulmaz zaten.. Bugün bir yabancı kurumun Türk futbol kulüplerinin gelir - gider ve borç skalasını konu alan bir tablosunu gördüm. Orada belirtilen duruma göre Türkiye'de ki büyük takımların gelirlerinin %90'ı borçlara gidiyormuş. Böyle devam ederse bir kaç yıl sonra Türk futbolunu ciddi sorunlar bekliyor demektir.
 
Bütçe doğrulmaz zaten.. Bugün bir yabancı kurumun Türk futbol kulüplerinin gelir - gider ve borç skalasını konu alan bir tablosunu gördüm. Orada belirtilen duruma göre Türkiye'de ki büyük takımların gelirlerinin %90'ı borçlara gidiyormuş. Böyle devam ederse bir kaç yıl sonra Türk futbolunu ciddi sorunlar bekliyor demektir.
upload_2018-2-19_1-45-39.png

YEETEEER YILDIRIMDEMİRÖREN YEEETEEER
 
Konu dağılmasın diye buraya taşıdım.
yok be abi sağol.corsa bana göre değil ayrıca manisa da bu.
Ben motordan anlamıyorum.Bi lpgli aracı baktırsam ustaya sorun yok dese alınır mı? yani ona rağmen
Abim yıllanmış arabada lpg olayı şimdikiler gibi de değil. Şimdiki motorların bazıları fabrikasyon olarak lpg'ye uyumlu üretiliyor. Ona göre yüksek ısı dayanımlı supaplar, pistonlar, gömlekler yapılıyor. Malzeme teknolojisi eskiye göre çok daha ileride ve bu şekilde spesifik düzenlemeler olabiliyor. Eski arabalarda durum böyle değil ki. Direk olarak "benzine göre şöyle iyi böyle güzel motor yaptık" deyip her marka kendine göre geliştirmeler yaptı ve kendince güzellemelerle sattı. O yüzden lpg'ye karşı dayanımı şimdiki motorlar kadar olamıyor.

Şu ana kadar yazdıklarım o motorların 0 km halleri için geçerli. Daha bir de bunun yıllanması eskimesi var. Eski motorlarda ince yağ koyunca direk yağ eksiltme yaşanır. Temel sebebi pistonların, kapak contalarının, gömleklerinin belli ölçüde aşınmasıdır; hatta bu aşınma kompresyon oranını düşürür yani kabaca motoru güçten düşürür. Bu zaten lpg'den bağımsız eskime. Sağlam motoru güçten düşüren lpg, böyle aşınmış yıpranmış motora ne yapmaz? Bunun dışında 20 yıl boyunca kaç farklı elde kaç farklı şekilde kullanıldı belli değil. Her kullanan çiçek gibi mi kullandı bilemezsin, o lpg montajı kaç kere yapıldı söküldü bilemezsin. O motor ve çevre elemanları lpg'nin sebep olduğu ek ısınmadan ötürü ne kadar fazladan aşınma yaşadı bilemezsin.

Zaten 0 km arabada bile hala lpg'yi öneremiyorum, motor lpg yakarken çektiği çile hala içime sinmiyor. Haydi bu benim şahsi meselem diyelim, ama 20 yıllık bir arabada yukarıdaki değişkenlerden ötürü lpg'yi asla önermem.
 
Son düzenleme:
Konu dağılmasın diye buraya taşıdım.

Abim yıllanmış arabada lpg olayı şimdikiler gibi de değil. Şimdiki motorların bazıları fabrikasyon olarak lpg'ye uyumlu üretiliyor. Ona göre yüksek ısı dayanımlı supaplar, pistonlar, gömlekler yapılıyor. Malzeme teknolojisi eskiye göre çok daha ileride ve bu şekilde spesifik düzenlemeler olabiliyor. Eski arabalarda durum böyle değil ki. Direk olarak "benzine göre şöyle iyi böyle güzel motor yaptık" deyip her marka kendine göre geliştirmeler yaptı ve kendince güzellemelerle sattı. O yüzden lpg'ye karşı dayanımı şimdiki motorlar kadar olamıyor.

Şu ana kadar yazdıklarım o motorların 0 km halleri için geçerli. Daha bir de bunun yıllanması eskimesi var. Eski motorlarda ince yağ koyunca direk yağ eksiltme yaşanır. Temel sebebi pistonların, kapak contalarının, gömleklerinin belli ölçüde aşınmasıdır; hatta bu aşınma kompresyon oranını düşürür yani kabaca motoru güçten düşürür. Bu zaten lpg'den bağımsız eskime. Sağlam motoru güçten düşüren lpg, böyle aşınmış yıpranmış motora ne yapmaz? Bunun dışında 20 yıl boyunca kaç farklı elde kaç farklı şekilde kullanıldı belli değil. Her kullanan çiçek gibi mi kullandı bilemezsin, o lpg montajı kaç kere yapıldı söküldü bilemezsin. O motor ve çevre elemanları lpg'nin sebep olduğu ek ısınmadan ötürü ne kadar fazladan aşınma yaşadı bilemezsin.

Zaten 0 km arabada bile hala lpg'yi öneremiyorum, motor lpg yakarken çektiği çile hala içime sinmiyor. Haydi bu benim şahsi meselem diyelim, ama 20 yıllık bir arabada yukarıdaki değişkenlerden ötürü lpg'yi asla önermem.
anladım.Sağolasın
insan üzülüyo ya benzinlide kullanmak isterim bende ama ülkenin durumu malum.yine de benzini zorlayacam imkan olursa
 
Son düzenleme:
Bonus olarak şu gördüğüm yanlışada değineyim; fwd araçlarda kilit, viraj çıkış hızınızı arttırır kaymayı önlemez. 308 GTi ve Type-R da dönen gaza oturarak çıkmak veya kafayı çekmesi olayı viraj dışındaki tekerin dik yönde kayması yani patinaj çekmesi :)

where are you yav ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: 123456mtn
Jandarma Trafiğin radarıyla karşı karşıya geldim yalnız hareket halindeydi. Aramızda fark edemeyecek kadar mesafe varken hızım 70 civarıydı, yanından 40' la geçtim. O kadar uzaktan öpemez herhalde.

Jandarma gezici radar uygulaması yapabiliyor mu ?
Şehir içi polis bölgesinde ceza yazabiliyorlar mı ?
Birde kaç metreden görebiliyor radarlar ?

Taşlamayın, yavaştım. Merakımdan soruyorum. :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...